Πανικός σε πτήση: Η καμπίνα του αεροπλάνου γέμισε καπνό
Πανικός προκλήθηκε σε πτήση της British Airways, όταν καπνοί άρχισαν να εξαπλώνονται στην καμπίνα του αεροπλάνου, λίγα λεπτά προτού προσγειωθεί στον προορισμό του. Στο αεροπλάνο βρίσκονταν περίπου 200 επιβάτες, τρεις από τους οποίους μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.
Το περιστατικό συνέβη τη Δευτέρα, ενώ το αεροπλάνο είχε ξεκινήσει από το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου με προορισμό τη Βαλένθια στην Ισπανία. Επιβάτης του αεροπλάνου ανέβασε βίντεο στα social media, στα οποία φαίνεται η καμπίνα γεμάτη καπνούς, ενώ ισχυρίστηκε ότι είχε ξεσπάσει φωτιά στο αεροπλάνο.
Όπως είπε, ο ίδιος και οι υπόλοιποι επιβάτες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν το αεροπλάνο από τις τσουλήθρες έκτακτης ανάγκης.
«Πανικός!!! Φόβος – δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο», έγραψε και συνέχισε: «Είναι θαύμα. Το αεροπλάνο που βρισκόμασταν από το Λονδίνο για Βαλένθια έπιασε φωτιά. Μόλις προσγειωθήκαμε».
Σε ένα tweet που έκανε λίγο αργότερα, έγραψε: «Προσπαθούμε να βγούμε, αλλά δεν λειτουργεί τίποτα!!! Είμαστε παγιδευμένοι, αλλά θα ανοίξουν την πόρτα!!! Προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο Manises».
Αφού βγήκε από το αεροπλάνο, ο Merono, που είναι δημοσιογράφος, έγραψε ότι όλοι είναι καλά, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι για κάποιους ήταν πολύ δύσκολο. «Ήταν μεγάλο σοκ όταν άρχισε να εμφανίζεται καπνός την ώρα που πετούσαμε. Ευτυχώς ήμασταν κοντά και όλα πήγαν καλά. Πήραμε μια βαθιά ανάσα όταν προσγειωθήκαμε».
Ο ίδιος παραπονέθηκε για έλλειψη ενημέρωσης από το προσωπικό και είπε ότι κάποιοι επιβάτες έμειναν για να παρηγορούν τους υπόλοιπους.
Και άλλοι επιβάτες περιέγραψαν τις τρομακτικές σκηνές που βίωσαν, σημειώνοντας ότι δεν υπήρξε ενημέρωση από το προσωπικό.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία ανέφερε ότι υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα κατά την προσγείωση του αεροπλάνου στο αεροδρόμιο της Βαλένθια, σημειώνοντας ότι όλοι οι επιβάτες το εκκένωσαν με ασφάλεια με τη βοήθεια του προσωπικού.
Σε ό, τι αφορά στους επιβάτες που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, είπαν ότι αυτό έγινε για προληπτικούς λόγους και ότι έχουν πλέον πάρει εξιτήριο.
«Η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματός μας είναι πάντα η ύψιστη προτεραιότητά μας. Επιπλέον της ομάδας μας στο σημείο, και άλλα μέλη της εταιρείας μας έφτασαν στη Βαλένθια για να βοηθήσουν τους πελάτες μας σε οτιδήποτε χρειάζονται», καταλήγουν.