Ανακάλεσε τη μήνυση κατά του Λευτέρη Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου
Τη μήνυση που είχε υποβάλει σε βάρος του Λευτέρη Αυγενάκη, ανακέλεσε ο υπάλληλος του αεροδρομίου που δέχθηκε την επίθεση από τον πρώην υπουργό.
Στην αίτηση ανάκληση της μήνυσης, ο υπάλληλος αναφέρει πως επρόκειτο για ένα σύνηθες περιστατικό, που πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα ΜΜΕ.
Ειδικότερα, όπως δήλωσε στην ΕΡΤ η δικηγόρος του υπαλλήλου, Ελένη Σαμαρειτάκη, η αίτηση ανάκλησης υποβλήθηκε ήδη από την περασμένη Παρασκευή 12 Ιουλίου στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα και οδεύει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, από όπου είχε διαταχθεί η προκαταρκτική εξέταση.
Όπως έγινε γνωστό μέσω των δικηγόρων του υπαλλήλου, ο ίδιος σε δήλωσή του που συνοδεύει το αίτημα ανάκλησης της μήνυσής του, αναφέρει τα εξής:
«Εκείνη την μέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης αυτός ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίο δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που ήθελαν να το παρουσιάσουν τα μέσα, αλλα μια ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης.
Μετά δε και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα μεταξύ μας ζήτημα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».