ΕΛΛΑΔΑ

Ισθμός - βυτιοφόρο: Πότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στην γέφυρα - Πώς διεξάγεται η κυκλοφορία

H γέφυρα στον Ισθμό που κατεδαφίζεται

ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΩΜΑΣ/EUROKINISSI

Οι εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας στον Ισθμό της Κορίνθου συνεχίζονται με πυρετώδεις ρυθμούς στο σημείο όπου το βράδυ της Παρασκευής (7/6) ανετράπη και τυλίχθηκε στις φλόγες βυτιοφόρο που μετέφερε καύσιμα. 

Στόχος είναι μέσα στις επόμενες ημέρες να έχει ολοκληρωθεί η κατεδάφιση, η απομάκρυνση των μπάζων, να καθαρίσουν το οδόστρωμα και να το στρώσουν προκειμένου να δοθεί στην κυκλοφορία ξανά ο δρόμος.

Πώς διεξάγεται η κυκλοφορία

Δεδομένης και της αυξημένης κίνησης λόγω των Ευρωεκλογών με απόφαση της Τροχαίας, η κυκλοφορία των οχημάτων επί της νέας εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κόρινθο, διεξάγεται μέσω αντιδρόμησης στο ρεύμα προς Αθήνα.

Επίσης προκειμένου να διευκολυνθούν οι ετεροδημότες που πηγαίνουν στην περιφέρεια για τις ευρωεκλογές αλλά και οι υπόλοιποι πολίτες που ταξιδεύουν, δόθηκε στην κυκλοφορία μια λωρίδα από το αντίθετο ρεύμα, για τους οδηγούς που θα κινηθούν στο ρεύμα προς Κόρινθο. Συγκεκριμένα το τμήμα στο οποίο γίνεται η αντιδρόμηση ξεκινάει λίγο πριν τον κόμβο Λουτρακίου και τα οχήματα ξαναεισέρχονται στο κανονικό ρεύμα κυκλοφορίας περίπου στο ύψος του Λουτρακίου.

Τι υποστήριξε ο οδηγός του βυτιοφόρου

Ο οδηγός του βυτιοφόρου κατέθεσε στους άνδρες της Πυροσβεστικής πώς έχασε τον έλεγχο του βυτιοφόρου με αποτέλεσμα αυτό να ανατραπεί και στη συνέχεια να πάρει φωτιά.

«Πάτησε ένα από τα μπροστινά λάστιχα σε κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα με αποτέλεσμα να σκάσει και έτσι να χάσω τον έλεγχο του οχήματος και να ανατραπεί».

Αυτά φέρεται να υποστήριξε στα στελέχη της Πυροσβεστικής ο 60χρονος οδηγός του βυτιοφόρου το οποίο τυλίχθηκε στις φλόγες το βράδυ της Παρασκευής στο 75ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου στο ύψος του Ισθμού με αποτέλεσμα να διακοπεί για πολλές ώρες η κυκλοφορία.

Από την Τροχαία που διενεργεί την προανάκριση έχει οριστεί ειδικός πραγματογνώμονας ο οποίος θα γνωματεύσει εάν όντως η εκτροπή του βυτιοφόρου και ανατροπή του έγινε λόγω του «σκασμένου» ελαστικού.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης