ΕΛΛΑΔΑ

Ινδαρές: Εξοργιστική η δαιμονοποίηση της οικογένειάς μου

Ινδαρές: Εξοργιστική η δαιμονοποίηση της οικογένειάς μου
ΙΝΤΙΜΕ/ ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Για τα όσα διαδραματίστηκαν την Τετάρτη, κατά την αστυνομική επιχείρηση εκκένωσης της κατάληψης στέγης στην οδό Ματρόζου στο Κουκάκι, αλλά και για τα όσα λέγονται δημοσίως από θεσμικούς φορείς και πρόσωπα, μίλησε ο σκηνοθέτης Δημήτρης Ινδαρές, κάνοντας λόγο για «εξοργιστική δαιμονοποίηση» της οικογένειάς του.

Το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο ανέβαλε για τις 15 Μαΐου 2020 τις δίκες των εννέα συλληφθέντων κατά την επιχείρηση της Αστυνομίας στο Κουκάκι, κάνοντας δεκτό το αίτημα των συνηγόρων υπεράσπισης, οι οποίοι κατά δήλωσή τους δεν έχουν λάβει γνώση ολόκληρης της δικογραφίας.

Στο Δικαστήριο ήταν παρόντες και οι κατηγορούμενοι Δημήτρης Ινδαρές μαζί με τους δύο γιους του, που συνελήφθησαν μέσα στο σπίτι τους.

Σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Open για την υπόθεση που έχει λάβει, μεταξύ άλλων, πολιτικές διαστάσεις, ο κ. Ινδαρές εξέφρασε την εκτίμηση πως με την αναβολή «δίνεται ο χρόνος να εμφανιστούν στοιχεία από τους γείτονες, από τους ανθρώπους που παρακολουθούσαν ο καθένας με τον δικό του τρόπο και τη δική του έκπληξη αυτά που γίνανε στην ταράτσα μας.

«Είναι πολύ χρήσιμη αυτή η απόσταση για να καταλαγιάσουν τα πάθη και να πάρουν τα πράγματα τις πραγματικές τους διαστάσεις».

«Αυτό που θέλω να καταθέσω είναι ότι ανήκω σε μια κατηγορία πολιτών που απεχθανόμαστε, δυσκολευόμαστε με τη στράτευση στα όρια, στα μέτωπα τα πολεμικά, που πιστεύουμε στη μετριοπάθεια, τη λογική, τη νομιμότητα. Είναι πάρα πολύ συγκινητική η ανταπόκριση των συνεργατών, των φίλων, των συναδέλφων μου, ακριβώς σε αυτή τη βάση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Άνθρωποι που με ξέρουνε ήρθανε να συμπαρασταθούν σε αυτό το επίπεδο, σε αυτό που άθελά μας συνέβη, σε αυτή την ανεπιθύμητη, τη δύσκολη δημοσιότητα, τη μάταιη δημοσιότητα και σε αυτό το αχρείαστο σκηνικό της βίας και της ακραίας πόλωσης. Εύχομαι αυτή η πόλωση να μη θολώσει την ουσία των πραγμάτων, υπάρχει θέμα, είναι βέβαιο ότι υπάρχει θέμα. Ελπίζω ο χρόνος που μας δίνει η αναβολή του δικαστηρίου να βοηθήσει να πάρουν τα πράγματα τις πραγματικές τους διαστάσεις», συμπλήρωσε.



Ο κ. Ινδαρές δήλωσε για μία ακόμα φορά πως δεν έχει σχέση με την κατάληψη.

«Έχουμε την ατυχία να έχουμε αυτή τη γειτνίαση, αυτή τη μεσοτοιχία. Τα πράγματα μιλάνε από μόνα τους, δεν χρειάζεται να πει κανείς κάτι άλλο, είναι η ίδια η πραγματικότητα που θα δείξει τις πραγματικές διαστάσεις των πραγμάτων και θα δείξει ακριβώς την οικογενειακή τραγωδία που έβγαλε το σπίτι μου στα μανταλάκια, τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου, έδωσε την ευκαιρία σε σχολιαστές που αγνοούν τα γεγονότα και εμείς είμαστε όμηροι μιας πόλωσης ανάμεσα στους μεν και τους δε άσκοπα».

Υπενθυμίζεται ότι το βράδυ της Πέμπτης ήρθε στο φως της δημοσιότητας ηχητικό ντοκουμέντο από τη στιγμή που αστυνομικές δυνάμεις εισβάλουν στο σπίτι του σκηνοθέτη, τον δένουν και τον ξυλοκοπούν.



Σε ερώτηση για το αν πήγε να πάρει το όπλο αστυνομικού τόνισε πως ο ίδιος δεν το άκουσε θεσμικά σε κανένα επίπεδο.

«Δεν έχει νόημα να συζητάμε την παραφιλολογία. Για μένα υπάρχουν ποιο σημαντικά πράγματα. Πράγματα που αφορούν μία περιγραφή, μία δαιμονοποίηση της οικογένειας μου που είναι εξοργιστική», σημείωσε.

Κληθείς να απαντήσει στο κατά πόσο οι δύο γιοι του έχουν κάποια σχέση με την κατάληψη, είπε:

«Ο ένας κάνει την άσκησή του, δουλεύει σε δικηγορικό γραφείο και δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί. Ο άλλος είναι φοιτητής στην Πάτρα και είχε έρθει μόλις, για να κλάψουμε τον σκύλο μας που τον χάσαμε».

«Είναι ένας πόλεμος κάτω από την πόρτα μας. Εξαιτίας αυτής της γειτνίασης είναι σαν να πολιορκείται και το δικό μας σπίτι. Έχει γίνει και άλλη επιτυχής επέμβαση της αστυνομίας. Ξέρουν πάρα πολύ καλά πως το σπίτι είναι περίοπτο και από τον κάτω δρόμο, πως γίνεται το πέρασμα στην ταράτσα. Είναι ακατανόητο αυτό που έχει γίνει», τόνισε ο σκηνοθέτης.

Υπενθυμίζεται ότι ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας διέταξε χθες, Πέμπτη, κατεπείγουσα έρευνα για τις καταγγελίες περί αστυνομικής βίας κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης και της εισβολής των ανδρών των ΕΚΑΜ στο σπίτι του σκηνοθέτη.