TECH

H Echobox δίνει λύσεις για τα social media

REUTERS/Philippe Wojazer/File Photo

Η σχέση μεταξύ των online μέσων ενημέρωσης και της κοινωνικής δικτύωσης έχει αρχίσει να γίνεται όλο και πιο στενή καθώς οι πολίτες «κινούνται» μεταξύ των social media (ιδίως του Facebook και του Twitter) και των sites προκειμένου να ενημερωθούν για τα τεκταινόμενα στη χώρα τους και τον κόσμο. 

Το πρόβλημα για τους διαχειριστές των ειδησεογραφικών ιστοσελίδων είναι πώς θα καταφέρουν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο αυτή τη «σχέση» προκειμένου να αυξήσουν την κίνηση τους αλλά και να γνωστοποιήσουν στο κοινό του για θέματα που πραγματικά το ενδιαφέρον.

Τη λύση σε αυτό το πρόβλημα προσπαθεί -και δίνει σε μεγάλο βαθμό- η Echobox, μία βρετανική startup εταιρεία που έχει αναπτύξει εφαρμογές και υπηρεσίες βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence – AI) για να δώσει σημαντική χείρα βοηθείας στους διαχειριστές των online μέσων ενημέρωσης. Για παράδειγμα, η Echobox ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι αλγόριθμοι που έχει αναπτύξει μπορούν να προβλέψουν ποια είναι τα hashtags εκείνα που θα «βοηθήσουν» μία δημοσίευση στα social media να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση στους χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Facebook και το Twitter! Σημειωτέον πως η λύση της Echobox λειτουργεί με οποιαδήποτε γλώσσα.

H Echobox έχει αναπτύξει μία εξαιρετικά ισχυρή αλλά ταυτόχρονα και εύχρηστη πλατφόρμα που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, την οποία τα online μέσα ενημέρωσης μπορούν να αξιοποιήσουν προκειμένου να πετύχουν καλύτερη διανομή του περιεχομένου τους. Η πλατφόρμα μπορεί να προβλέπει ακόμη και πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για τη δημοσίευση ενός post και το αποτέλεσμα είναι αφενός η μείωση του χρόνου που απαιτείται για τη διαχείριση των social media και αφετέρουν η σημαντική αύξηση της κίνησης προς το site. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά μέσο όρο η αύξηση της κίνησης που έρχεται από το Twitter φθάνει στο 95%.

Οι επιδόσεις της πλατφόρμας της Echobox είχαν ως αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει πετύχει συμφωνίες συνεργασίας με μεγάλους ομίλους ενημέρωσης όπως είναι η γαλλική Le Monde, ο γερμανικός Axel Springer και ο βρετανικός Guardian, ενώ στην Ελλάδα ξεκίνησε πρόσφατα συνεργασία με τον όμιλο της DPG.

Ένα από τα βασικά ατού της Echobox είναι η εμπειρία και η τεχνογνωσία που έχουν οι άνθρωποι της. Για παράδειγμα, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Antoinne Amann εργαζόταν ως δημοσιογράφος στους Financial Times, οπότε γνωρίζει από πρώτο χέρι τα ζητήματα που υπάρχουν και είναι ένας από τους λόγους που η πλατφόρμα της Echobox κινείται προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις.

Η πλατφόρμα προσφέρει ακόμη τη δυνατότητα στους διαχειριστές των online μέσων ενημέρωσης να μπορούν πολύ εύκολα να παρακολουθούν -με αμφίδρομο και οπτικοποιημένο- τρόπο την κίνηση που τους έρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από το Social Media Index και να συγκρίνουν τις επιδόσεις τους με τον ανταγωνισμό.

Σύμφωνα πάντως με όσα αναφέρουν οι όμιλοι με τους οποίους συνεργάζεται η Echobox, η πλατφόρμα της τελευταίας έχει επιτρέψει στους πρώτους να μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου καθώς πλέον έχουν ένα εργαλείο που τους επιτρέπει να κάνουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διάχυση αυτού του περιεχομένου. Και να μην χρειάζεται να επικεντρώνονται αποκλειστικά στην εξεύρεση τρόπων για την προσέλκυση hits.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης