TECH

Στα αγγλικά το 50% των online σελίδων

Ευρωπαϊκές γλώσσες, όπως ισπανικά, γαλλικά, γερμανικά αλλά και ιαπωνέζικα, χρησιμοποιούνται σε λιγότερο από 5% των ιστοσελίδων, ενώ πολλές εθνικές διάλεκτοι όπως τα σουαχίλι ή τα ίντι σε λιγότερο από 0,1%.

Κρίσιμη ερώτηση: Πώς είναι αυτό δυνατό με τους έφηβους να στέλνουν μηνύματα και να κάνουν αναρτήσεις ακόμα και όταν τρώνε; Πώς γίνεται κάτι τέτοιο από τη στιγμή που συνεργάτες σε επιχειρήσεις επικοινωνούν μεταξύ τους ακόμα και όταν βρίσκονται απέναντι στον ίδιο χώρο;

Το περίπου 70% των κινητών είναι επικεντρωμένο στις δύο ακόλουθες περιοχές: Ασία - Ειρηνικός και ΗΠΑ.

Ακόμα κι έτσι όμως οι εκτιμήσεις που γίνονται αναφέρουν ότι το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού θα είναι ονλάιν μέχρι το 2021. Συγχρόνως το άνοιγμα ανάμεσα στα πλούσια και φτωχά έθνη - κράτη θα παραμείνει μεγάλο, εκτός εάν οι προσπάθειες που γίνουν, κυρίως από τους πολιτικούς, το γεφυρώσουν.

Οι λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες δεν έχουν υιοθετήσει το διαδίκτυο με ενθουσιασμό. Η διεύρυνση του ιντερνετικού κοινού σε γλωσσολογικά διαχωρισμένες περιοχές, όπως η Αφρική για παράδειγμα, η Ινδία και η νοτιανατολική Ασία αποτελεί ακόμα πρόκληση. Οι περισσότερες γλώσσες του κόσμου δεν εκπροσωπούνται ονλάιν.

Το γλωσσικό φράγμα

Tο διαδίκτυο εξυπηρετεί κυρίως εκείνους που καταλαβαίνουν το λατινικό αλφάβητο και τα στοιχεία από το 0 έως το 9. Πάνω από τις μισές ιστοσελίδες είναι στα αγγλικά. Ευρωπαϊκές γλώσσες, όπως ισπανικά, γαλλικά, γερμανικά αλλά και ιαπωνέζικα, χρησιμοποιούνται σε λιγότερο από 5% των ιστοσελίδων, ενώ πολλές εθνικές διάλεκτοι όπως τα σουαχίλι ή τα ίντι σε λιγότερο από 0,1%.

Το Facebook πρόσφατα χρησιμοποίησε 100.000 σελίδες από τη Wikipedia για μία μελέτη. Ανακάλυψε πως μόνο 53% του κόσμου έχει πρόσβαση σε αυτήν την διαδικτυακή εγκυκλοπαίδια στη δική του, στην τοπική γλώσσα. Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης συμπέρανε πως άλλες 40 γλώσσες χρειάζεται να προστεθούν ώστε να έχει πρόσβαση το 80% του κόσμου.

Εξισορροπώντας τα οφέλη

Δείχνει δύσκολο να στήσεις υποδομές σε πιο αγροτικές περιοχές και με λιγότερο πληθυσμό. Αλλά οι εταιρείες στο διαδίκτυο έχουν πολλά να κερδίσουν συνδέοντας ανθρώπους. Άλλωστε, το ιντερνετ είναι μία υπηρεσία με σκοπό το κέρδος. Οι χώρες πρέπει να στήσουν, να δημιουργήσουν ένα εθνικό σχέδιο ευρωζωνικότητας και να προωθήσουν το προσβάσιμο και οικονομικά διαδίκτυο για να συνδεθούν ζωντανά περισσότεροι άνθρωποι.

Η κούρσα για την αύξηση της πρόσβασης στον παγκόσμιο ιστό δενείναι για τα βάιραλ βίντεο, είναι για τη βελτίωση των ευκαιριών.

Ίσες ευκαιρίες

Στις φτωχότερες χώρες, σχεδόν 25% λιγότερες γυναίκες από άντρες έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Αυτό το χάσμα αυξάνεται στο σχεδόν 50% σε κάποια κράτη της υποσαχάριας Αφρικής. Για αυτές τις γυναίκες η απόκτηση ιντερνετ θα μπορούσε να σημαίνει το «κλειδί» για μία καλύτερη ζωή.

CNNMoney (New York) October 13, 2015

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης