TECH

Κυνηγώντας την Instagram στιγμή

«Νομίζω ότι το μυστικό είναι να υιοθετείς τα σωστά πράγματα στον σωστό χρόνο». Θα μπορούσε να είναι και μότο στα μπλουζάκια του. Το πρώτο το πούλησε στο Myspace.

Δέκα χρόνια μετά, ο οίκος μόδας «House of Holland» έχει πετύχει την αναγνώριση, κυνηγώντας αυτό που ο Χένρι Χόλαντ ονομάζει, την Ίνσταγκραμ στιγμή: «Οι οίκοι μόδας κυνηγούν αυτό που ονομάζεται «Instagram στιγμή», επειδή θέλουν να επικοινωνήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά που κάνουν. Έχεις τις φωτογραφίες των μοντέλων που περπατούν να βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, αλλά στην ουσία την προσοχή την κερδίζεις στα κοινωνικά δίκτυα. Εκεί, λοιπόν, πρέπει να δημιουργήσεις στιγμές ενδιαφέροντος».

Ο Χένρι Χόλαντ βρέθηκε στο τεχνολογικό συνέδριο Web summit και μίλησε στους συμμετέχοντες και το CNN Greece για το μέλλον της ψηφιακής μόδας: «Νομίζω ότι το μέλλον της ψηφιακής μόδας είναι και το μέλλον της μόδας, καθώς εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο θα ενσωματώσουμε τα ψηφιακά εργαλεία και τον τρόπο με τον οποίο θα παντρέψουμε τους δύο κόσμους. Είναι τόσες πολλές οι εξελίξεις στον ψηφιακό κόσμο και η πρόκληση είναι να βρεις ποιες είναι χρήσιμες και σχετικές με την βιομηχανία της μόδας και να τις χρησιμοποιήσεις με τον σωστό τρόπο και στον σωστό χρόνο.

Νομίζω ότι το μυστικό είναι να υιοθετείς τα σωστά πράγματα στον σωστό χρόνο. Ο καταναλωτής πρέπει να είναι έτοιμος να διαδράσει με τις ψηφιακές εξελίξεις αλλά την ίδια ώρα δεν πρέπει να είναι πολύ αργά. Ο σωστός χρονισμός πρέπει να είναι τέλειος».

Στην ερώτηση σχετικά με το ποιους τομείς της μόδας αλλάζουν οι νέες τεχνολογίες, ο Χόλαντ απαντά: «νομίζω ότι η τεχνολογία αλλάζει τη μόδα στο σύνολό της. Τις πρακτικές που έχει υιοθετήσει τα τελευταία 20-30 χρόνια επειδή, πλέον, οι διαδικασίες είναι πιο δημοκρατικές και πιο ανοικτές. Δεν είναι, πια μία κλειστή βιομηχανία όπου δείχνεις τη δουλειά σου σε αυτούς που ανήκουν σε έναν κλειστό κύκλο και μετά στους καταναλωτές. Όλο αυτό συμβαίνει ταυτόχρονα, επειδή υπάρχουν τα κοινωνικά δίκτυα. Την στιγμή που δείχνεις κάτι στην πασαρέλα, είναι έξω, στη δημόσια σφαίρα και ο καταναλωτής σου θέλει, την ίδια ώρα, να έχει τη δυνατότητα να το αποκτήσει. Είναι, πλέον, πώς κεφαλοποιείς την προσοχή που συγκεντρώνεις με το περιεχόμενό σου, στη σωστή στιγμή».

Κάνοντας μία μικρή αναδρομή στην πορεία του οίκου «House of Holland», ο Χένρι ξεκινά από το πρώτο του μπλουζάκι: «το brand μας ξεκίνησε από τα κοινωνικά δίκτυα. Το πρώτο σημείο στο οποίο πούλησα μπλουζάκι ήταν το myspace.com και αυτό είναι κάτι που δείχνει πώς αλλάζουν οι καιροί. Ήταν μόλις πριν από δέκα χρόνια και τώρα το myspace μοιάζει τελείως εκτός συζήτησης. Τα κοινωνικά δίκτυα ήταν πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μου. Νομίζω ότι κατανόησα νωρίς το γεγονός ότι μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω ως εμπορικό εργαλείο, αντί για εργαλείο επικοινωνίας γιατί τα υιοθέτησα νωρίς και λόγω της ηλικίας μου. Χρησιμοποιούσα τα κοινωνικά δίκτυα για να επικοινωνώ με τους φίλους μου. Σήμερα είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της βιομηχανίας, κυρίως λόγω του Instagram, το οποίο είναι ένα οπτικό εργαλείο. Το Twitter δεν είναι τόσο, καθώς εστιάζει περισσότερο στο κείμενο.

Στην ειδική συνεδρία για τις τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο της μόδας, ο Χένρι Χόλαντ παρουσίασε το πώς πρέπει να γίνεται σήμερα ένα σόου μόδας: «μπορείς να το μεταδίδεις ζωντανά στο Διαδίκτυο, να έχεις κομμάτια που να μπορεί ο άλλος να τα αγοράσει άμεσα, κομμάτια της συλλογής. Μπορείς να έχεις, λοιπόν, ένα σόου μόδας σε έναν κλειστό χώρο, σε συγκεκριμένο κοινό από αγοραστές ή εκπροσώπους του Τύπου, αλλά να το μεταδίδεις απευθείας μέσω Διαδικτύου και τα κομμάτια να είναι άμεσα διαθέσιμα μέσα από τα online κανάλια διάθεσης. Αυτός είναι ένας πολύ απλός τρόπος για να το κάνεις».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης