TECH

Το Facebook ξεκινά καμπάνια για να βάλει το Facebook Live στην καθημερινότητα των χρηστών

Το Facebook ξεκινά καμπάνια για να βάλει το Facebook Live στην καθημερινότητα των χρηστών
twitter

Η συντριπτική πλειοψηφία των 1,7 δισεκατομμυρίων χρηστών του Facebook γνωρίζει ήδη την εφαρμογή Facebook Live, μέσω της οποίας κανείς μπορεί να βγει σε ζωντανή μετάδοση ενώπιον των υπόλοιπων χρηστών.

Η αλήθεια, ωστόσο, είναι ότι η συγκεκριμένη εφαρμογή χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής περισσότερο από ιστοσελίδες που προχωρούν σε ζωντανές αναμεταδόσεις γεγονότων. Σε μια προσπάθεια να πείσει τους μεμονωμένους χρήστες να βάλουν με τη σειρά τους την εφαρμογή αυτή στη ζωή τους και να μεταδίδουν ζωντανά «στιγμές» από την καθημερινότητά τους, το Facebook ξεκινά μεγάλη διαφημιστική καμπάνια υπέρ της χρήσης του Facebook Live.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Wall Street Journal, η καμπάνια αυτή μεταφράζεται σε σειρά τηλεοπτικών σποτ και billboards. Παραμένει, ωστόσο, άγνωστο το πότε θα ξεκινήσει καθώς επίσης και πόσο κοστοβόρα θα είναι για την εταιρία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρότι το Facebook Live έκανε την εμφάνισή του τον Αύγουστο του 2015, οι χρήστες το γνώρισαν μαζικά και αντιλήφθηκαν τη δυναμική του κάτι λιγότερο από ένα χρόνο αργότερα. Συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιούλιο η εφαρμογή έγινε γνωστή και στους μη εξοικειωμένους χρήστες, όταν η Diamond Reynolds από τη Μινεσότα των ΗΠΑ, την εκμεταλλεύτηκε για να μεταδώσει ζωντανά το κοινό τις στιγμές που ακολούθησαν τους πυροβολισμούς που δέχθηκε ο αρραβωνιαστικός της Philando Castile από αστυνομικούς.

Αν και η ζωντανή μετάδοση απέτρεψε τους αστυνομικούς από περαιτέρω χρήση βίας, το θύμα της επίθεσης έχασε τη μάχη με τη ζωή λίγες ώρες αργότερα.