Πρόβλημα με το iOS 10 σε iPhone και iPad - τι πρέπει να κάνετε
Το πολυαναμενόμενο update για τα iPhone, το iOS 10 κυκλοφόρησε και οι χρήστες ήδη αναφέρουν πάρα πολλά προβλήματα.
Η Apple ξεκίνησε από την Τρίτη να δίνει το iOS 10 update σε όλα τα συμβατά iPhone, iPad και iPod Touch, όμως υπήρξαν κάποιες αναφορές χρηστών που έλεγαν ότι μετά την αναβάθμιση οι συσκευές τους δεν άνοιγαν ή εμφανιζόταν ένα μήνυμα στην οθόνη των συσκευών το οποίο και γράφει ότι η συσκευή θα πρέπει άμεσα να συνδεθεί με το iTunes.
Το σφάλμα αυτό αποτέλεσε μεγάλο θέμα συζήτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο η εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι οι συζητήσεις περί του θέματος ήταν περιορισμένες σε ένα «μικρό αριθμό χρηστών».
Όσοι είχαν την ατυχία να βρεθούν στην παραπάνω κατάσταση μπορούν να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Σύνδεση της συσκευής στο iTunes
- Force restart κρατώντας παρατεταμένα Power και Home για 10-15″ μέχρι η συσκευή να ξεκινήσει σε recovery mode.
- Όταν ερωτηθείτε αν θέλετε «restore» ή «update», πρέπει να επιλέξετε «restore». Ωστόσο, αυτό θα σβήσει ό,τι έχει μέσα η συσκευή, οπότε καλό θα ήταν να είχε προηγηθεί κάποιο back up πριν ξεκινήσει η αναβάθμιση.
- Όταν ανοίξει ξανά η συσκευή, μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία της εγκατάστασης.
- Αν όλο αυτό δε λειτουργήσει, μπορείτε να προσπαθήσετε μια δεύτερη φορά να κάνετε restore, σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να πάει η συσκευή σε ένα κατάστημα της Apple.
Η Apple ζήτησε δημόσια συγνώμη από τους πελάτες της την Τετάρτη, οι συσκευές των οποίων επηρεάστηκαν από την ευπάθεια.
«Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με τη διαδικασία αναβάθμισης του λογισμικού, η οποία επηρέασε ένα μικρό αριθμό συσκευών κατά τις πρώτες 4 ώρες διαθεσιμότητας της αναβάθμισης», αναφέρεται σε email που απέστειλε εκπρόσωπος της εταιρείας στο βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC».