Ritesh Shah (Viber): Πώς θα βοηθήσουμε τις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις
Η παροχή στις μικρές επιχειρήσεις των εργαλείων εκείνων που θα τους επιτρέψουν να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους αποτελούν το νέο στόχο που θέτει η Rakuten Viber με τις νέες δυνατότητες που ξεκίνησε να προσφέρει σε αυτή την κατηγορία των εταιρειών. Με την Ελλάδα να είναι μία από τις δύο πρώτες χώρες παγκοσμίως που ξεκινά η διάθεση της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
«Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Και επίσης έχουμε δει ότι ήδη το 43% των χρηστών του Viber στην Ελλάδα έχει επικοινωνία με μικρές επιχειρήσεις» σημειώνει στο CNN Greece ο Ritesh Shah, αντιπρόεδρος για τις fintech και εταιρικές λύσεις στη Rakuten Viber, ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα για την χθεσινή παρουσίαση της νέας λύσης που λανσάρει η δημοφιλής υπηρεσία επικοινωνίας. «Η Ελλάδα αποτελεί μία από τις βασικές αγορές για το Viber και δεν είναι τυχαίο ότι είναι από τις χώρες όπου έχουμε ξεκινήσει πρώτα πολλές από τις υπηρεσίες μας» σημειώνει ο κ. Shah.
Όπως ανακοινώθηκε, το Viber προσφέρει τη δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να ανοίξουν και να διαχειριστούν ένα νέο επαγγελματικό λογαριασμό χωρίς κόστος, για να αλληλοεπιδρούν εύκολα με πελάτες, να διαχειρίζονται τις απορίες τους, να βελτιώσουν την ευκολία ανακάλυψης της επιχείρησής τους από νέο κοινό και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
«Πρόκειται για μία απλή στη διαχείριση της λύση που δίνει τη δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να είναι σε διαρκή επικοινωνία με τους πελάτες τους και να βελτιώσουν τη σχέση τους μαζί τους» επισημαίνει ο κ. Shah. «Έχουμε ήδη υπηρεσίες για μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις αλλά είδαμε ότι υπάρχει ένα κενό όσον αφορά τις πιο μικρές που δεν έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν πολλά χρήματα. Και θέλουμε να παρέχουμε και σε αυτές λύσεις» τονίζει το υψηλόβαθμο στέλεχος του Viber, σημειώνοντας πως η νέα υπηρεσία την δοκιμάζει εδώ και μερικούς μήνες ένας σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως είναι το λιανεμπόριο, ο τουρισμός και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Σημειωτέον πως το Viber, το οποίο στην Ελλάδα είναι εγκατεστημένο στο 91% των smartphones, το περασμένο έτος κατέγραψε μια εντυπωσιακή αύξηση μεγέθους 176% στη δημιουργία επιχειρηματικών λογαριασμών αλλά και μια εντυπωσιακή άνοδο 38% στα εισερχόμενα επαγγελματικά μηνύματα.
Όσον αφορά στη νέα υπηρεσία, περιλαμβάνει καταρχάς τη δυνατότητα δημιουργίας ενός δημόσιου επαγγελματικού προφίλ,το οποίο θα μπορεί κανείς να βρει εύκολα μέσω του πεδίου αναζήτησης και που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το προφίλ μπορεί να κοινοποιηθεί στους πελάτες μέσα στην εφαρμογή ή ακόμη και σε κοινό που δεν χρησιμοποιεί ακόμη το Viber.
Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα τους. Ακόμη, οι πελάτες μπορούν να βρίσκουν πιο εύκολα επιχειρήσεις και να μένουν σε επικοινωνία μαζί τους μέσα από την αναζήτηση του Viber.
Ακόμη, οι επιχειρηματίες μπορούν να αποθηκεύουν τα μηνύματα των πελατών τους με βολικό τρόπο, ξεχωριστά από τα προσωπικά μηνύματα που ανταλλάζουν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Οι χρήστες θα έχουν επίσης εύκολη πρόσβαση σε έναν ξεχωριστό φάκελο εισερχομένων για την αποθήκευση των συνομιλιών τους με τις επιχειρήσεις.
Τέλος, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν εύκολα νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στον κατάλογό τους. Οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν και να κάνουν κάποια ερώτηση για τα προϊόντα, στέλνοντας απευθείας στη συνομιλία το σύνδεσμο σε κάποιο προϊόν.
«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδα τους. Και θα συνεχίσουμε να διευρύνουμε τις παρεχόμενες δυνατότητες λαμβάνοντας υπόψιν και τα σχόλια που θα έχουμε από τις εταιρείες που θα χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία» επισημαίνει ο κ. Shah.