TECH

Dusan Tomasevic: η στρατηγική και τα πλάνα της realme για την ελληνική αγορά

Dusan Tomasevic: η στρατηγική και τα πλάνα της realme για την ελληνική αγορά

Σε μία από τις σημαντικότερες αγορές, όσον αφορά την Ευρώπη, εξελίσσεται η Ελλάδα για τη realme, ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κατασκευαστές smartphones και φορητών συσκευών παγκοσμίως.

«Στην Ελλάδα είμαστε μέσα στους τέσσερις κορυφαίους κατασκευαστές smartphones όσον αφορά στις πωλήσεις» επισημαίνει στο CNN Greece ο Dusan Tomasevic, διευθυντής πωλήσεων για τις χώρες των Βαλκανίων στη realme. Σύμφωνα με τον κ. Tomasevic, το α’ τρίμηνο του 2023, το μερίδιο αγοράς της realme όσον αφορά στα smartphones στην ελληνική αγορά κινήθηκε σε επίπεδο άνω του 4% αλλά το β’ τρίμηνο, λόγω και των νέων συσκευών που ξεκίνησαν να διατίθενται, έχει αυξηθεί σημαντικά. «Ο στόχος μας για το 2023 είναι να φθάσουμε στο 8% αν και εκτιμώ ότι πιθανότατα θα κινηθούμε σε υψηλότερα επίπεδα» τονίζει το υψηλόβαθμο στέλεχος της realme.

Ένας λόγος για την αισιοδοξία του κ. Tomasevic είναι οι νέες συσκευές της realme και πιο συγκεκριμένα τα 11 Pro+ 5G και 11 Pro 5G, τα οποία προσφέρουν έναν εξαιρετικό συνδυασμός τιμής προς απόδοση. Οι δύο συσκευές διατίθενται πλέον στην ελληνική αγορά με την τιμή τους να είναι στα 539 και 429 ευρώ αντίστοιχα και με δεδομένο ότι πρόκειται για δύο smartphones όπου η ανάλυση της κύριας κάμερας φθάνει στα 200 MP (11 Pro+ 5G) και στα 100 MP (11 Pro 5G) πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές. «Θέλουμε να κάνουμε πιο εύκολη τη ζωή των καταναλωτών και να προσφέρουμε κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά σε προσιτές τιμές» τονίζει ο κ. Tomasevic, προσθέτοντας ότι αντίστοιχη φιλοσοφία θα ακολουθεί τόσο το επερχόμενο C53 αλλά και μία ακόμη συσκευή που θα δούμε το φθινόπωρο να έρχεται στην Ελλάδα και εκτιμά ότι θα βοηθήσουν την επίτευξη των στόχων που υπάρχουν όσον αφορά στα μερίδια αγοράς της realme. «Θέλουμε να δώσουμε τέλος στις βαρετές συσκευές» είναι η χαρακτηριστική ατάκα του κ. Tomasevic, ο οποίος τονίζει ότι για το 2023 η εταιρεία επικεντρώνεται σε συσκευές που ανήκουν στα χαμηλότερα προς τα μεσαία στρώματα της αγοράς με το 11 Pro+ 5G να αποτελεί τη «ναυαρχίδα» προς το παρόν. «Επιδιώκουμε να προσφέρουμε κάτι ξεχωριστό ως τεχνικό χαρακτηριστικό σε κάθε συσκευή μας» σημειώνει το υψηλόβαθμο στέλεχος της realme.

Σύμφωνα με τον κ. Tomasevic, ένας βασικός στόχος της εταιρείας, η οποία δημιουργήθηκε το 2018, είναι να προσφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό και τα προϊόντα της να ανταποκρίνονται στη φιλοσοφία της που έχει ως κεντρικό μήνυμα το «dare to leap» («τόλμησε να κάνει το άλμα» σε μία σχετικά ελεύθερη μετάφραση). Πρακτικά, η realme επιδιώκει να προσελκύσει καταναλωτές που θέλουν να τολμήσουν να δοκιμάσουν μία διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά στα προϊόντα της τεχνολογίας.

Η realme προχώρησε την τελευταία διετία σε μία σειρά από σημαντικές αλλαγές στην προσέγγιση που ακολούθησε στην αγορά και πλέον δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές με μία εξ αυτών να είναι η Ευρώπη και ειδικά τα Βαλκάνια. «Σε δύο χώρες (Ελλάδα και Σλοβενία) είμαστε στους 4 κορυφαίους κατασκευαστές, ενώ σε ολόκληρη την περιοχή είμαστε στην πρώτη πεντάδα» αναφέρει ο κ. Tomasevic, προσθέτοντας ότι «θέλουμε να κάνουμε τα σωστά βήματα». Κάτι που σημαίνει ότι επιδιώκεται να υπάρχουν οι κατάλληλες συνεργασίες αλλά και οι σωστές προωθητικές ενέργειες ώστε να γίνει κατανοητό η φιλοσοφία της realme στο καταναλωτικό κοινό.

Στα άμεσα πλάνα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων με έμφαση αρχικά στα wearables με τον κ. Tomasevic να επισημαίνει ότι η προσπάθεια επικεντρώνεται στη δημιουργία σχέσεων τόσο με τις αλυσίδες λιανικής όσο και με τους καταναλωτές. «Θέλουμε να διαταράξουμε το υπάρχον status quo και να φέρουμε την τεχνολογία με προσιτό τρόπο στους καταναλωτές» αναφέρει χαρακτηριστικά.