Στο ανθρώπινο δυναμικό της Θεσσαλονίκης επενδύει η Conduent
Την επέκταση της στην Ελλάδα ανακοίνωσε η αμερικανική Conduent, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των επιχειρηματικών λύσεων και υπηρεσιών με επίκεντρο την τεχνολογία και δίνοντας έμφαση σε τομείς όπως είναι η διαχείριση της εμπειρίας πελάτη (Customer Experience Management – CXM).
Το πρώτο γραφείο της εταιρείας στη χώρα μας άνοιξε στη Θεσσαλονίκη και αρχικά, η ομάδα της Conduent θα επικεντρωθεί στην παροχή υπηρεσιών CXM. Σημειώνεται ότι στο γραφείο της Θεσσαλονίκης απασχολούνται σχεδόν 100 δίγλωσσοι και πολύγλωσσοι εκπρόσωποι CXM, οι οποίοι εργάζονται από το γραφείο, όπως και από το σπίτι, παρέχοντας υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών στη γερμανική γλώσσα για κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία τηλεπικοινωνιών.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση η Conduent αναμένεται να αυξήσει άμεσα το προσωπικό της, το οποίο μπορεί να εργάζεται από οπουδήποτε στη χώρα, και να επεκτείνει το φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Conduent, η επέκταση στην Ελλάδα έγινε αφενός να καλυφθούν εξειδικευμένες ανάγκες πελατών της εταιρείας στην περιοχή αλλά και λόγω της ισχυρής δεξαμενή ταλέντων που υπάρχει στη χώρα.
Η Conduent παρέχει αξιόπιστες πολυκαναλικές λύσεις και υπηρεσίες CXM, μέσω ανθρώπινης και ψηφιακής διάδρασης, από κάθε γωνιά του πλανήτη μέσω ενος παγκόσμιου υβριδικού μοντέλου εργασίας.
Οι ομάδες CXM της Conduent, οι οποίες υποστηρίζουν 20 γλώσσες και διαχειρίζονται περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο επαφές πελατών ετησίως, συνεργάζονται με εταιρείες σε διάφορους κλάδους, όπως οι τραπεζικές και χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, η υγεία, το λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο, η τεχνολογία, οι τηλεπικοινωνίες και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα ταξίδια και η φιλοξενία, η εφοδιαστική αλυσίδα καθώς και οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.