TECH

Το NBA App συνδυάζει περιεχόμενο για το μπάσκετ με τις νέες τάσεις στα social media και τις ψηφιακές

Το NBA App συνδυάζει περιεχόμενο για το μπάσκετ με τις νέες τάσεις στα social media και τις ψηφιακές
Το NBA App επιδιώκει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργήσει -όσον αφορά στην κατανάλωση περιεχομένου- τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και οι «έξυπνες» συσκευές

Μία διαφορετική εμπειρία που αξιοποιεί όλες τις τελευταίες τάσεις στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών επιδιώκει να προσφέρει το NBA, το κορυφαίο επαγγελματικό πρωτάθλημα μπάσκετ στον κόσμο, μέσω του νέου app που λανσάρει αυτές τις ημέρες. Μία εμπειρία που συνδυάζει την παροχή κορυφαίου περιεχομένου από έναν εξαιρετικά μεγάλο αριθμό πηγών όσο και τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες.

Το NBA App επιδιώκει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργήσει -όσον αφορά στην κατανάλωση περιεχομένου- τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και οι «έξυπνες» συσκευές. Δεν είναι τυχαίο ότι, για παράδειγμα, τα video είναι σε κάθετη μορφή. Όπως, επίσης, και ότι υπάρχει έκδοση και για «έξυπνες» τηλεοράσεις πέραν εκείνων για smartphones και tablets.

Όπως τόνισαν αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης τα στελέχη του ΝΒΑ, μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στον τομέα της εξατομίκευσης του περιεχομένου που προσφέρεται στον εκάστοτε χρήστη. Τόσο όσον αφορά την αγαπημένη ομάδα του στο NBA όσο και αναφορικά με την περιοχή απ’ όπου προέρχεται. Ένας λόγος για το τελευταίο είναι και η αύξηση της δημοτικότητας του ΝΒΑ στην Ευρώπη δεδομένου κιόλας ότι ορισμένοι από τους μεγαλύτερους αστέρες του πρωταθλήματος προέρχονται από τη Γηραιά Ήπειρο, προεξαρχόντος του Γιάννη Αντετοκούνμπο, όπως, φυσικά, και των Λούκα Ντόνσιτς και Νίκολα Γιόκιτς.

Το NBA App τροφοδοτείται από τη νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα του NBA, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Microsoft, τον επίσημο συνεργάτη του NBA σε θέματα cloud και τεχνητής νοημοσύνης. Το NBA App περιλαμβάνει τώρα έναν κομψό νέο σχεδιασμό και μια πρώτη στο είδος της εμπειρία “For You”, με συστάσεις περιεχομένου που βασίζονται στις προτιμήσεις των φιλάθλων και την εξατομίκευση που υποστηρίζεται από το Microsoft Azure και το Azure AI. Μέσα από τη σελίδα της εφαρμογής “For You”, οι φίλαθλοι μπορούν να αξιοποιήσουν ένα βίντεο - με κάθετη κύλιση - που περιλαμβάνει στιγμιότυπα σε πραγματικό χρόνο από όλους τους αγώνες του NBA που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Οι συνδρομητικές προσφορές του πρωταθλήματος - NBA League Pass και NBA TV - θα ενσωματωθούν στο NBA Αpp, δίνοντας στους φιλάθλους τη δυνατότητα να παρακολουθούν ζωντανά παιχνίδια και στιγμιότυπα και να ελέγχουν αποτελέσματα, στατιστικά στοιχεία και βαθμολογίες, όλα σε ένα. Για τους συνδρομητές του NBA League Pass, τα ζωντανά streams θα διαθέτουν υψηλότερη ποιότητα βίντεο, χαμηλότερη καθυστέρηση και ανεμπόδιστη εμπειρία χρήστη προς το ζωντανό περιεχόμενο του NBA.

Το NBA League Pass επιστρέφει αυτή τη σεζόν με ένα νέο πακέτο και με τη χαμηλότερη τιμή που έχει υπάρξει ποτέ. Για περιορισμένο χρονικό διάστημα, το κανονικό πακέτο είναι πλέον διαθέσιμο με 9,99 ευρώ το μήνα (59,99 ευρώ για ολόκληρη τη σεζόν) και το premium πακέτο με 12,99 ευρώ το μήνα (79,99 ευρώ για ολόκληρη τη σεζόν). Οι συνδρομητές θα λαμβάνουν αυτόματα την προσφορά NBA TV ως μέρος του νέου πακέτου.

Ποικιλία περιεχομένου

Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα του περιεχομένου και ένα από τα highlights είναι το Hoop Cities, ένα ξενόγλωσσο ντοκιμαντέρ οκτώ επεισοδίων παραγωγής της ομάδας του ΝΒΑ σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, το οποίο εξερευνά την τοπική κουλτούρα, την ιστορία και τις κοινότητες του μπάσκετ γύρω από το παιχνίδι σε σημαντικές ευρωπαϊκές πόλεις, μεταξύ των οποίων και η Θεσσαλονίκη. Η προβολή του ντοκιμαντέρ ξεκινά στο NBA League Pass στις 29 Σεπτεμβρίου με τα τρία πρώτα επεισόδια: Βελιγράδι - Σερβία, Μπολόνια - Ιταλία, και Παρίσι - Γαλλία, τα υπόλοιπα πέντε επεισόδια θα κυκλοφορούν σε εβδομαδιαία βάση, συμπεριλαμβανομένων των: Κάουνας - Λιθουανία (6 Οκτωβρίου), Κολωνία & Λεβερκούζεν - Γερμανία (13 Οκτωβρίου), Σεβίλλη - Ισπανία (20 Οκτωβρίου), Κωνσταντινούπολη - Τουρκία (27 Οκτωβρίου) και Θεσσαλονίκη - Ελλάδα (3 Νοεμβρίου).

Από εκεί και πέρα, το ζωντανό πρόγραμμα και περιεχόμενο τύπου social περιλαμβάνει τα:

  • Gameday Experience - Οι φίλαθλοι θα έχουν πρόσβαση όλη την ημέρα στο περιεχόμενο κάθε αγώνα και, για πρώτη φορά, θα έχουν ζωντανή πρόσβαση σε όλες τις συνεντεύξεις Τύπου του NBA πριν και μετά τον αγώνα και των media days από κάθε μεγάλη διοργάνωση. Επιπλέον, τα μέλη του NBA ID θα έχουν πρόσβαση στα pregame shows των ομάδων για τους αγώνες του NBA League Pass.
  • Lifestyle - Σειρές περιεχομένου τύπου social που ασχολούνται με τον τρόπο ζωής, την κουλτούρα, τη μόδα, τη μουσική και άλλα γύρω από το παιχνίδι και εκτός γηπέδου, όπως τα NBA Kicks, NBA Fits, Jersey Drop, Ride Along, Celebrity Row και NBA Ink, μεταξύ άλλων.
  • “CrunchTime” - Μια δωρεάν εβδομαδιαία εκπομπή που μεταφέρει τους φιλάθλους ζωντανά στις κρίσιμες στιγμές κάθε αγώνα και παρέχει ενημερώσεις και αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο, παραγωγής του NBA TV και με παρουσιαστή τον Jared Greenberg.
  • “NBABet Stream” - Ένα εβδομαδιαίο stream παραγωγής του NBA TV με τον εμπειρογνώμονα στοιχημάτων Tim Doyle και μια επιλογή κορυφαίων συνεργατών για την παροχή των πιο πρόσφατων στοιχηματικών πληροφοριών κατά τη διάρκεια της ζωντανής κάλυψης των αγώνων.
  • Ζωντανό πρόγραμμα NBA League Pass - Εκτός από το τηλεοπτικό πρόγραμμα NBA TV 24/7 και τους ζωντανούς αγώνες, οι συνδρομητές του NBA League Pass θα έχουν πρόσβαση σε διευρυμένες επιλογές για εξατομικευμένες εμπειρίες θέασης μέσω μιας μεγάλης ποικιλίας εναλλακτικών ροών, συμπεριλαμβανομένων πρόσθετων γωνιών κάμερας, ροών που επικεντρώνονται στο στοίχημα, επιλογών που βασίζονται σε αναλύσεις influencers και με σχολιασμό σε τρεις γλώσσες (ισπανικά, πορτογαλικά και κορεάτικα). Το “NBA HooperVision” επιστρέφει για τη δεύτερη σεζόν του με πρώην παίκτες του NBA και παρουσιαστές τους Nate Robinson και Quentin Richardson.

Επίσης, υπάρχει περιεχόμενο από τις ίδιες τις ομάδες αλλά και από δημοφιλείς δημιουργούς μπασκετικού και αθλητικού περιεχομένου, όπως η Turner Sports, με περιεχόμενο από τους οικοδεσπότες του“Inside the NBA”, Grant Hill και Greg Anthony, καθώς και οι FanDuel, DraftKings, Action Network, Bleacher Report και άλλοι. Ακόμη, υπάρχει περιεχόμενο από influencers και δημοφιλείς δημιουργούς, όπως οι Ben Taylor του Thinking Basketball, Jesser, Kris London, Lethal Shooter, Devin Williams, Tristan Jass και άλλοι, που επικεντρώνονται στη μόδα, τον τρόπο ζωής και την κουλτούρα του NBA εντός και εκτός γηπέδου.

Στο αποκλειστικό περιεχόμενο περιλαμβάνονται ακόμη τα:

  • “Gold Blooded” - Μια νέα σειρά επτά επεισοδίων που αφηγείται την ιστορία της πορείας των Golden State Warriors προς το πρωτάθλημα του 2022. Με αφηγητή τον Andre Iguodala, η σειρά περιλαμβάνει ακυκλοφόρητο υλικό και νέες συνεντεύξεις με στελέχη και παίκτες της ομάδας, συμπεριλαμβανομένων των Stephen Curry, Klay Thompson και Draymond Green. Το πρώτο επεισόδιο είναι διαθέσιμο στο NBA App από σήμερα.
  • “Pass the Rock” - Οι φίλαθλοι θα έχουν μια αποκλειστική ματιά στην επόμενη γενιά αστέρων του πρωταθλήματος και στη ζωή τους εντός και εκτός γηπέδου καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν 2022-23. Η πολυμερής σειρά αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη Νοεμβρίου.
  • “Inside the App” - Ένα αποκλειστικό εβδομαδιαίο τμήμα από την ομάδα “Inside the NBA” του TNT θα προβάλλει τις πιο δυνατές ιστορίες και τα πιο επίκαιρα γεγονότα από όλο το πρωτάθλημα.
  • “NBA Real Training Camp” με τους Philadelphia Sixers (29 Οκτωβρίου) και τους Dallas Mavericks (30 Οκτωβρίου) - Μια ειδική εκπομπή πλήρους πρόσβασης και παραγωγής NBA TV κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας της σεζόν θα παρέχει αποκλειστικά πλάνα από τις προπονήσεις των ομάδων και συνεντεύξεις με παίκτες, προπονητές και στελέχη της διοίκησης.

Τέλος, οι φίλαθλοι θα έχουν πρόσβαση σε υλικό από την αρχειοθήκη του NBA, συμπεριλαμβανομένων 500 από τα καλύτερα παιχνίδια στην ιστορία του NBA. Θα είναι επίσης διαθέσιμα όλα τα παιχνίδια των τελικών του ΝΒΑ από το 2000 και μετά, ενώ κατά τη διάρκεια της σεζόν θα κυκλοφορήσουν και άλλα δημοφιλή παιχνίδια και παιχνίδια τελικών. Επίσης, θα υπάρχουν διαθέσιμα ντοκιμαντέρ και σειρές αποκλειστικής πρόσβασης από τα αρχεία του NBA Entertainment θα είναι διαθέσιμες κατά παραγγελία, όπως “The Doctor”, “Wilt 100”, “The Association”, “Unscripted”, “Inside Stuff” και άλλα.