TECH

Francis Wong: Τα επόμενα πλάνα της realme για την Ελλάδα και την Ευρώπη

Η αύξηση του μεριδίου αγοράς μέσα από τη διεύρυνση τόσο της γκάμας των smartphones όσο και με την επέκταση της γκάμας των προϊόντων τεχνολογίας αποτελεί τον στόχο της realme για την Ελλάδα.

«Είμαστε ικανοποιημένοι από την μέχρι τώρα παρουσία μας στην ελληνική αγορά», αναφέρει στο CNN Greece ο Francis Wong, ο οποίος ανέλαβε πριν από μερικούς μήνες τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της realme Europe.

Σύμφωνα με τον κ. Wong, η realme είχε στο α’ τρίμηνο του 2022 ένα μερίδιο της τάξεως του 7% στην ελληνική αγορά των smartphones. Μερίδιο που θεωρείται αρκετά καλό δεδομένου ότι η realme ξεκίνησε σχετικά πρόσφατα να έχει παρουσία στη χώρα μας, παράλληλα, όμως, ένας άμεσος στόχος είναι το μερίδιο στη συγκεκριμένη κατηγορία να αυξηθεί σε επίπεδα άνω του 10%, ένα ποσοστό, το οποίο, σύμφωνα με τον κ. Wong, θα προσδώσει μεγαλύτερη σταθερότητα προκειμένου να υλοποιήσει τα πλάνα της.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της realme για τις ευρωπαϊκές δραστηριότητες της, η Ελλάδα είναι μία αγορά με πολλές προοπτικές δεδομένου ότι οι καταναλωτές δείχνουν προτίμηση στα smartphones με Android λειτουργικό σύστημα. Επιπλέον οι Έλληνες καταναλωτές δίνουν έμφαση στον συνδυασμό τεχνικών χαρακτηριστικών και τιμής, έναν τομέα όπου η realme επίσης δίνει ιδιαίτερη έμφαση, όπως αναφέρει ο κ. Wong.

Προσιτά smartphones

Προκειμένου να πετύχει το στόχο της ενίσχυσης του μεριδίου αγοράς της, η realme σκοπεύει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο δεύτερο μισό του 2022 σε περισσότερα προσιτά smartphones, η τιμή των οποίων κινείται σε επίπεδα κάτω των 200 ευρώ. Πρόκειται για μία στρατηγική που δεν αφορά μόνο την Ελλάδα αλλά ολόκληρη την Ευρώπη όπου ο στόχος της realme είναι, όπως τονίζει ο κ. Wong, να παραμείνει στην πρώτη τετράδα μεταξύ των κατασκευαστών. Ο στόχος για την Ευρώπη, επίσης, είναι το 10% και σύμφωνα με τον κ. Wong, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν αρχίσει πλέον να είναι πιο προσεκτικοί αναφορικά με το κόστος απόκτησης των smartphones και αυτός είναι ο λόγος που η realme προσαρμόζεται ανάλογα και στο δεύτερο μισό της φετινής χρονιάς θα δώσει μεγαλύτερη προσοχή στα προσιτά smartphones με τα νέα μοντέλα να είναι αρκετά. Τα καινούρια μοντέλα, όπως εξηγεί ο κ. Wong, θα δίνουν ιδιαίτερη έμφαση σε τρεις τομείς: τον σχεδιασμό, την μπαταρία και την οθόνη. Πρόκειται για τρεις τομείς στους οποίους δίνουν ιδιαίτερη προσοχή οι καταναλωτές και η realme έχει αρκετές καινοτομίες σε αυτούς.

Ένα ακόμη βασικό στοιχείο της στρατηγικής της realme αφορά την επέκταση του οικοσυστήματος της, όπου και εδώ η εταιρεία κινείται με αρκετά γρήγορους ρυθμούς. Πέραν των smartwatches και των ασύρματων ακουστικών (true wireless – TWS) όπου η realme κινείται με ικανοποιητικούς ρυθμούς «οι τηλεοράσεις και οι φορητοί υπολογιστές είναι δύο βασικές κατηγορίες για εμάς» επισημαίνει ο κ. Wong. Στην Ελλάδα θα δούμε άμεσα τις «έξυπνες» τηλεοράσεις της realme, τα smartwatches και τα ασύρματα ακουστικά, ενώ ο κ. Wong δηλώνει αισιόδοξος και για τους φορητούς υπολογιστές. «Υπάρχουν αρκετές προκλήσεις όσον αφορά στα laptops αλλά εκτιμώ ότι θα καταφέρουμε να τα φέρουμε προς διάθεση» επισημαίνει ο επικεφαλής της realme Ευρώπης, ο οποίος σπεύσει να προσθέσει ότι θα επιδιώξει να ενισχύσει τις σχέσεις της εταιρείας με τις αλυσίδες που διαχειρίζονται οι πάροχοι.

Τους τελευταίους μήνες, στην ελληνική αγορά παρατηρείται ενίσχυση του ανταγωνισμού με την είσοδο νέων «παικτών». «Δεν τον φοβόμαστε τον ανταγωνισμό. Όταν ξεκινήσαμε, κανείς δεν πίστευε ότι ένα νέο brand θα επιβίωνε αλλά τα καταφέραμε» τονίζει ο κ. Wong. «Είμαστε το πιο νέο brand και χρειαζόμαστε χρόνο για να φθάσουμε στα επίπεδα άλλων. Αυτό ενδεχομένως να είναι ένα μειονέκτημα αλλά είμαστε μία πολύ δυναμική εταιρεία και πιστεύουμε στον ευατό μας» προσθέτει ο διευθύνων σύμβουλος της realme Ευρώπης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης