Η βελγική αστυνομία προειδοποιεί τους πολίτες να μην χρησιμοποιούν τα νέα κουμπιά του Facebook
Να μην χρησιμοποιούν τα νέα κουμπιά αντιδράσεων που εισήγαγε το Facebook προειδοποιούν τους πολίτες οι βελγικές αρχές, προκειμένου, όπως ισχυρίζονται, να διατηρήσουν την ιδιωτικότητά τους.
Τον Φεβρουάριο, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης εισήγαγε έξι νέα κουμπιά αντιδράσεων πέρα από το γνωστό Like, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να μοιραστούν τα συναισθήματά τους για τις αναρτήσεις των φίλων τους.
Όπως όμως ισχυρίζεται η βελγική αστυνομία, το Facebook χρησιμοποιεί αυτά τα κουμπιά ως μέσο για να συλλέγει πληροφορίες για τους χρήστες του, προκειμένου να βρίσκει με ποιον τρόπο θα κάνει καλύτερες διαφημίσεις σε αυτούς. Ως εκ τούτου, προειδοποίησε του πολίτες να μην τα χρησιμοποιούν , αν θέλουν να διατηρήσουν την ιδιωτικότητά τους.
“Τα εικονίδια βοηθούν όχι μόνο να εκφράσεις τα συναισθήματά σου, αλλά βοηθούν το Facebook να αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο προφίλ σου”, σημειώνεται σε ανακοίνωση της αστυνομίας στη σελίδα της στο διαδίκτυο.
Το site τα χρησιμοποιεί ως εργαλείο προκειμένου να ανιχνεύσει πότε οι χρήστες έχουν καλή διάθεση και στη συνέχεια να αποφασίσει πότε είναι η καταλληλότερη ώρα για να τους δείξει διαφημίσεις, ισχυρίζεται η βελγική αστυνομία, όπως αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας Independent..
“Περιορίζοντας τον αριθμό των κουμπιών σε έξι, το Facebook βασίζεται σε εσένα για να εκφράζεις πιο εύκολα τις σκέψεις σου, έτσι ώστε οι αλγόριθμοι που τρέχουν από πίσω να είναι πιο αποτελεσματικοί”, συνεχίζει η ανακοίνωση.
“Με τα κλικ που κάνεις, τους ενημερώνεις για το τι σε κάνει χαρούμενο. Εάν εμφανίζεται ότι είσαι σε καλή διάθεση, μπορεί να βγει το συμπέρασμα ότι είσαι πιο δεκτικός, κάτι που δίνει στους διαφημιστές την αίσθηση ότι είναι πιο πιθανό να αντιδράσεις στη διαφήμιση”, καταλήγει η ανακοίνωση.