TCL: Ενισχύει τη γκάμα των προϊόντων στην ελληνική αγορά με είσοδο και στις λευκές συσκευές
Ένα ακόμη βήμα στην προσπάθεια της να δημιουργήσει ένα οικοσύστημα καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας κάνει η TCL, η οποία ανακοίνωσε και επίσημα την είσοδο της στο χώρο των λευκών συσκευών και στην ελληνική αγορά.
Κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, τα στελέχη του ελληνικού γραφείου της TCL ανακοίνωσαν ότι η εταιρεία, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας, ξεκινά από την επόμενη εβδομάδα τη διάθεση οικιακών ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα.
Η αρχή γίνεται με πλυντήρια ρούχων, όπου θα υπάρχουν 5 διαθέσιμα μοντέλα, αλλά και με ψυγεία, όπου θα δούμε 5 μοντέλα. Ο στόχος είναι τα μεσαία στρώματα της αγοράς με τις τιμές να είναι αρκετά ανταγωνιστικές, ενώ και στις δύο κατηγορίες συναντάμε κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά με την TCL να εκτιμά ότι μπορεί να αποσπάσει σημαντικά μερίδια αγοράς.
Παράλληλα, στο προσεχές διάστημα θα δούμε και άλλες οικιακές ηλεκτρικές συσκευές, όπως είναι οι ρομποτικές σκούπες και οι καθαριστές αέρα (air purifiers). Ο στόχος είναι η δημιουργία ενός αρκετά διευρυμένου οικοσυστήματος συσκευών.
Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η παρουσίαση νέων σειρών τηλεοράσεων. Μία κατηγορία όπου η TCL είναι αρκετά ενεργή τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, έχοντας αποσπάσει ένα μερίδιο της τάξεως του 4% με τον στόχο να είναι να φθάσει στο 10% και να εγκαθιδρυθεί στην τρίτη θέση μεταξύ των κατασκευαστών.
Συγκεκριμένα, η TCL λανσάρει άμεσα στην ελληνική αγορά 4 νέα μοντέλα στη σειρά C Series (TCL Mini LED 4K TV C93 Series και C83 Series, TCL QLED 4K TV C73 Series και C63), τα οποία βασίζονται σε τεχνολογίες όπως είναι η Mini LED και η QLED με έμφαση σε τομείς όπως είναι το gaming και η ποιότητα της εικόνας.
Επίσης, η TCL λανσάρει τη νέα σειρά P με τηλεοράσεις 4K HDR με Google TV: τη σειρά TCL P73 και τη σειρά P63. Ακόμη, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στα συστήματα ήχου, παρουσιάζοντας νέα soundbars.
Παράλληλα, οι άνθρωποι της TCL δηλώνουν ικανοποιημένοι από την πορεία των smartphones. Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, το μερίδιο της TCL το 2021 ήταν στο 8% με βάση τα στοιχεία της Canalys με τα νούμερα να παραμένουν σε σχετικά καλά επίπεδα και τη φετινή χρονιά όπου η εταιρεία έχει λανσάρει μία αρκετά πλήρη γκάμα συσκευών.
Στα πλάνα είναι και η περαιτέρω διεύρυνση της γκάμας των tablets καθώς, μέχρι τώρα, διέθετε στην ελληνική αγορά μόνο ένα μοντέλο. Κάτι που θα αλλάξει με την προσθήκη νέων tablets, μεταξύ των οποίων και ένα που απευθύνεται σε παιδιά.