Oppο: Πώς σχεδιάζει ο κινεζικός τεχνολογικός όμιλος να αξιοποιήσει την Ελλάδα ως περιφερειακό κόμβο
Ανανεώθηκε:
Με στόχο να πείσει τους Έλληνες καταναλωτές να εμπιστευτούν τα προϊόντα της αλλά και να αξιοποιήσει τη χώρα μας ως κέντρο για την ανάπτυξη της στην ευρύτερη περιοχή ξεκινά την είσοδο της στην ελληνική αγορά η Oppo, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές προϊόντων τεχνολογίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Οι συνθήκες είχαν πλέον ωριμάσει προκειμένου να επεκταθούμε και στην Ελλάδα» αναφέρει στο CNN Greece, ο Ιούλιος Μώκος, εμπορικός διευθυντής της Oppo για μία περιοχή που περιλαμβάνει συνολικά 10 χώρες (Ελλάδα, Σερβία, Κροατία, Κύπρος, Αλβανία, Βοσνία, Σλοβενία, Βόρεια Μακεδονία, Κόσσοβο και Μαυροβούνιο).
«Ξεκινάμε από την Ελλάδα δεδομένου ότι αποτελεί το κέντρο αυτού του hub» σπεύδει να προσθέσει το στέλεχος της Oppo, σύμφωνα με τον οποίο η προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία για τη διάθεση συσκευών, ιδίως smartphones, με κορυφαία τεχνικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά είναι κάτι που θα αρέσει στους Έλληνες καταναλωτές.
Σύμφωνα με τον κ. Μώκο, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι στην Ελλάδα έχουν επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη των δικτύων κινητής τηλεφωνίας 5ης γενιάς και αυτός ήταν ένα ακόμη λόγος που η Oppo επέλεξε να κάνει τώρα την κίνηση της δεδομένου ότι το 5G είναι ένας τομέας όπου δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα.
Για τη φετινή χρονιά, δεν έχουν τεθεί κάποιοι συγκεκριμένοι στόχοι όσον αφορά τα μερίδια αγοράς. Όπως επισημαίνει ο κ. Μώκος, το 2022 είναι μία αναγνωριστική χρονιά για την Oppo και αυτό στο οποίο θα δοθεί έμφαση είναι να δημιουργηθεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης από πλευράς των καταναλωτών προς την εταιρεία όσον αφορά την ποιότητα των προϊόντων της.
«Θέλουμε να κατανοήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών» σημειώνει το στέλεχος της Oppo, προσθέτοντας ότι από εκεί θα εξαρτηθεί και το μείγμα των προϊόντων που θα είναι διαθέσιμα το 2023 και έπειτα. Για τη επόμενη χρονιά πάντως ο στόχος είναι η Oppo να βρεθεί μέσα στην πρώτη πεντάδα όσον αφορά στους smartphones.
Τα πρώτα προϊόντα της Oppo είναι ήδη διαθέσιμα στην ελληνική αγορά. Η αρχή γίνεται με 3 smartphones (Find X5 Pro, Reno7 Lite 5G και A96) και δύο μοντέλα true wireless ακουστικών (Enco Air2 και Enco Buds). Σύμφωνα με τον κ. Μώκο είναι πολύ σημαντικό ότι η Oppo επέλεξε να ξεκινήσει με νέα μοντέλα, αποφεύγοντας να φέρει παλαιότερης γενιάς συσκευές, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο και την έμφαση που θέλει να δώσει στην ελληνική αγορά.
Το επόμενο βήμα αναμένεται να είναι τα tablets, ενώ, όπως τονίζει ο κ. Μώκος, στη συνέχεια «οποιοδήποτε προϊόν της Oppo έρχεται στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα αν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες και η ανταπόκριση από τους καταναλωτές».
Ο κ. Μώκος γνωρίζει ότι ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά των smartphones είναι έντονος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Oppo θα επιδιώξει να «χτυπήσει» τις τιμές.
«Πιστεύουμε στην ποιότητα των προϊόντων και εκεί θέλουμε να εστιάσουμε» σημειώνει το στέλεχος της Oppo, προσθέτοντας ότι η κινεζική εταιρεία δίνει έμφαση σε τομείς όπως είναι η αξιοποίηση του 5G, η επεξεργαστική ισχύς των μοντέλων της, η ενσωμάτωση κορυφαίων καμερών έχοντας και τη συνεργασία με την Hasselblad αλλά και η παρουσίαση καινοτομιών όπως η τεχνολογία εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης SUPERVOOC.
«Η ελληνική αγορά έχει αρκετές ιδιαιτερότητες αλλά βλέπουμε τη μέση τιμή στα smartphones να ανεβαίνει όπως και το μέσο χρονικό διάστημα που κρατά ένας καταναλωτής ένα smartphone» αναφέρει ο κ. Μώκος. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν ποιοτικά μοντέλα.
«Αυτό ακριβώς θέλουμε να προσφέρουμε στην αγορά, την ποιότητα μας» σπεύδει να προσθέσει το στέλεχος της Oppo.