TECH

Στην ελληνική αγορά επενδύει η Checkout.com

Στην ελληνική αγορά επενδύει η Checkout.com
Η Checkout.com που έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες fintech εταιρείες παγκοσμίως προχωρά στη δημιουργία του δικού της γραφείου στη χώρα μας Pixabay

Τις ευκαιρίες που παρουσιάζει η ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα επιδιώκει να εκμεταλλευτεί η Checkout.com, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον τομέα της εκκαθάρισης ψηφιακών συναλλαγών.

Όπως ανέφερε στο CNN Greece, ο Γιάννης Παπαδονικολάκης, εμπορικός διευθυντής της Checkout.com για την Ελλάδα, η γνωστή βρετανική εταιρεία προχωρά στη δημιουργία του δικού της γραφείου στη χώρα μας με το πλάνο να είναι αυτό να λειτουργήσει ως κόμβος για όλες τις υπόλοιπες χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Η Checkout.com έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες fintech εταιρείες παγκοσμίως με την αποτίμηση της να εκτιμάται πλέον στα 40 δισ. δολάρια. Η πλατφόρμα της Checkout.com απευθύνονται σε μεσαίου και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις από τις οποίες χρησιμοποιείται ως μία «πύλη» για όλες τις ψηφιακές πληρωμές που δέχονται. Σημειωτέον πως η πλατφόρμα υποστηρίζει κάθε είδους ηλεκτρονική συναλλαγή, ενώ προσφέρει και εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Συγκεκριμάν, επιτρέπει στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις είτε να επεξεργάζονται πληρωμές απευθείας στο website ή την εφαρμογη τους, είτε να βασίζονται σε τρίτους είτε να δημιουργήσουν συνδέσμους πληρωμών.

Η Ckeckout υποστηρίζει πληρωμές με κάρτες Mastercard και Visa, συναλλαγές μέσω Apple Pay, Google Pay, PayPal, Alipay, τραπεζικές μεταφορές, άμεσες χρεώσεις SEPA ακόμη και πληρωμές με μετρητά, μέσω διαφόρων τοπικών δικτύων. Πέρυσι, η εταιρεία πρόσθεσε και την δυνατότητα έκδοσης πληρωμών, δηλαδή οι πελάτες της μπορούν να στέλνουν χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό. Ένα ατού είναι ακόμη ότι περιορίζει τους μεσάζοντες, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο το κόστος των επιχειρήσεων όσον αφορά στις ηλεκτρονικές πληρωμές, αλλά και η εύκολη ενσωμάτωση της πλατφόρμας στις υποδομές του πελάτη.

Mallas.jpg
Ο εμπορικός διευθυντής της Checkout.com για την Ελλάδα, Γιάννης Παπαδονικολάκης

«Το μεγάλο πλεονέκτημα μας είναι η τεχνολογία που έχουμε αναπτύξει» σημειώνει ο κ. Παπαδονικολάκης, επισημαίνοντας ότι δεν είναι τυχαίο ότι χρησιμοποιείται από εταιρείες όπως είναι το Netflix και η Revolut. Στους πελάτες της περιλαμβάνονται μεγάλοι οργανισμοί που δραστηριοποιούνται, μεταξύ άλλων, στο χώρο των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, στο fintech αλλά και γενικότερα είναι εταιρείες που εκδίδουν λογαριασμούς για συνδρομητικές υπηρεσίες στους πελάτες της.

Η Checkout.com διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 55 χώρες και γραφεία σε περίπου 20, ενώ αυτή την περίοδο έχει αρχίσει και επεκτείνεται στην νότια Ευρώπη. Στην Ελλάδα απασχολεί ήδη 4 άτομα, αλλά το πλάνο είναι να φθάσει σύντομα τα 10, καθώς τα στελέχη της εκτιμούν ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, η ελληνική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση 12% το 2022, ενώ είναι ενδιαφέρον ότι ακόμη το ποσοστό των Ελλήνων που πραγματοποιούν online πληρωμές κινείται σε επίπεδα χαμηλότερα της Ευρώπης.

Στο ελληνικό πελατολόγιο της περιλαμβάνονται πάντως αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις όπως είναι η Tora Wallet (ΟΠΑΠ), η Blueground, η Welcome Pickups και η Χρυσή Ευκαιρία. Το πλάνο είναι το πελατολόγιο αυτό να ενισχυθεί με μεγάλες εταιρείες από τον κλάδο της ενέργειας, του λιανεμπορίου και των μεταφορών, με τις οποίες υπάρχουν ήδη συζητήσεις σε εξέλιξη.