Vivo: Τα πλάνα για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών
Ανανεώθηκε:
Η έμφαση στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών και η επιλεκτική τοποθέτηση σε συγκεκριμένες κατηγορίες της αγοράς των smartphones είναι δύο από τους πυλώνες πάνω στους οποίους σκοπεύει να βασιστεί η vivo όσον αφορά την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Η vivo είναι ο 5ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones παγκοσμίως και τα πρώτα μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα στη χώρα μας από τις 23 Μαϊου με τον στόχο να είναι να βρεθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα μεταξύ των κορυφαίων επιλογών των Ελλήνων καταναλωτών.
Όπως αναφέρει στο CNN Greece, ο Seon-Il Hwang, αντιπρόεδρος της vivo και υπεύθυνος για τους τομείς του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στην ευρωπαϊκή αγορά, το σλόγκαν της εταιρείας είναι «κάνε το σωστό και κάνε το σωστά». Σύμφωνα με το υψηλόβαθμο στέλεχος της vivo, η εταιρεία δίνει μεγάλη προσοχή στο τι ζητούν οι καταναλωτές και η έμφαση στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης είναι τεράστια.
«Πριν έρθουμε στην ευρωπαϊκή αγορά, πραγματοποιήσαμε μία πολύ μεγάλη έρευνα για το τι αναζητούν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές όταν αγοράζουν smartphone. Αυτό που είδαμε είναι ότι η κάμερα παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή τους» αναφέρει ο κ. Hwang.
Το αποτέλεσμα είναι όλα τα μοντέλα που διαθέτει η vivo στην ευρωπαϊκή αγορά να έχουν εξαιρετική κάμερα. Σημειωτέον πως η vivo σε παγκόσμιο επίπεδο συνεργάζεται με τη γνωστή Zeiss όσον αφορά στον τομέα των καμερών που τοποθετεί στις συσκευές της.
Η vivo ξεκίνησε από την Κίνα πριν από 10 χρόνια και μέσα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα πέτυχε να είναι εκ των μεγαλύτερων -με βάση τις πωλήσεις- κατασκευαστών smartphonesστην κινεζική αγορά, ενώ σταδιακά άρχισε να επεκτείνεται και σε άλλες χώρες της ανατολικής Ασίας.
Το 2020 ξεκίνησε τη δραστηριοποίηση της στην ευρωπαϊκή αγορά έχοντας ήδη λανσάρει προϊόντα σε 11 χώρες με την Ελλάδα να είναι η 12η.
«Πήραμε τα μαθήματα μας από τη δραστηριοποίηση μας σε άλλες αγορές και το αποτέλεσμα είναι να πηγαίνουμε αρκετά καλά στην ευρωπαϊκή αγορά» αναφέρει ο κ. Hwang, επισημαίνοντας πως σε ορισμένες χώρες η vivo έχει φθάσει να είναι ακόμη και στην 4η θέση με βάση τις πωλήσεις.
Όσον αφορά στην Ελλάδα, ο στόχος καταρχάς είναι «να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών» επισημαίνει ο κ. Hwang.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της vivo, οι Έλληνες καταναλωτές χρειάζεται να έχουν περισσότερες επιλογές όσον αφορά στα brandsτων κατασκευαστών και επιπλέον τους αρέσει να δοκιμάζουν νέους κατασκευαστές.
Μεσοπρόθεσμα ο στόχος, φυσικά, είναι η vivo να ενισχύσει τα μερίδια της και να φθάσει να είναι μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων κατασκευαστών smartphonesκαι στην ελληνική αγορά.
Τα μοντέλα
Η vivo ξεκινά στην ελληνική αγορά με 4 μοντέλα που, κατά κύριο λόγο, κινούνται στη μεσαία κατηγορία, η οποία και την ενδιαφέρει περισσότερο, όπως επισημαίνει ο κ. Hwang. Βασικό χαρακτηριστικό των μοντέλων είναι η έμφαση στην κάμερα αν και προσφέρουν ακόμη εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, πολύ καλή οθόνη και μπαταρία με τις τιμές να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Η κορυφαία πρόταση είναι το V23 5G με προτεινόμενη τιμή λιανικής τα 549,90 ευρώ, το οποίο έρχεται ένα σύστημα κάμερας στα 50 megapixelκαι αρκετές καινοτομίες όσον αφορά στη λήψη φωτογραφιών και video. Το vivo V23 χρησιμοποιεί τον επεξεργαστή MediaTek Dimensity 920, με τη μνήμη στα 12 GB και τον εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο στα 256 GB.
Λίγο πιο χαμηλά κινείταιτο vivo Y76 5G (329,90 ευρώ), το οποίο διαθέτει επίσης κύρια κάμερα 50 Megapixel ως μέρος ενός συστήματος τριπλής πίσω κάμερας και προσφέρει μεταξύ άλλων και φόρτιση στα 44W. Αντίστοιχης ανάλυσης κάμερα διαθέτει και το vivo Y33s (249,90 ευρώ), με τη μνήμη να είναι στα 8 GB και τον επεξεργαστή να είναι ο MediaTek Helio G80. Το πιο προσιτό μοντέλο είναιτο vivo Y01 (139,90 ευρώ) με οθόνη 6,5 ιντσών, κάμερα στα 13 megapixel, 3 GBμνήμη και αποθηκευτικό χώρο 32 GB.
Σύμφωνα με τον κ. Hwang, η vivo σχεδιάζει να επεκτείνει στο προσεχές μέλλον τη γκάμα των προϊόντων της στην ελληνική αγορά. Η αρχή θα γίνει με τη διάθεση ασύρματων ακουστικών, ενώ το επόμενο βήμα θα είναι η έλευση και των smartwatches που διαθέτει. «Στόχος μας είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών» τονίζει ο αντιπρόεδρος της vivo.