TECH

LG Electronics: Τι σχεδιάζει για το 2022

Η ελληνική θυγατρική του κορεατικού τεχνολογικού κολοσσού έκλεισε το 2021 με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 160 εκατ. ευρώ

Με αιχμή του δόρατος, μεταξύ άλλων, μία σειρά από νέες τηλεοράσεις αλλά και αρκετά ακόμη νέα προϊόντα, θα επιδιώξει να συνεχίσει την ανοδική πορεία της στην ελληνική αγορά η LG Electronics.

Η ελληνική θυγατρική του κορεατικού τεχνολογικού κολοσσού έκλεισε το 2021 με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 160 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξεως του 30% σε σχέση με το 2020, όπως ανέφερε o Άρης Κουτελός, γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, στο πλαίσιο της παρουσίασης των καινούριων τηλεοράσεων της εταιρείας.

Ο κ. Κουτελός ανέφερε ότι ο στόχος για φέτος είναι η αύξηση των πωλήσεων κατά 10%, αν και διευκρίνισε ότι υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που θα διαμορφώσουν την αγορά. Σύμφωνα με το στέλεχος της LG, η χρονιά έχει ξεκινήσει με τα καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας να παρουσιάζουν μία σχετική στασιμότητα, ενώ οι λευκές συσκευές συνεχίζουν να κινούνται ανοδικά.

Το μερίδιο της LG στις τηλεοράσεις παραμένει στα επίπεδα του 30% (από 31% που ήταν το 2021), ενώ έχουν ενισχυθεί εκείνα στις λευκές συσκευές (πλυντήρια – ψυγεία) καθώς αυτή την περίοδο κινούνται στα επίπεδα του 19,5% - 20% από 17% - 17,5% που ήταν την περασμένη χρονιά.

Οι αυξητικές τάσεις στις λευκές συσκευές αναμένεται να συνεχισθούν κατά τη διάρκεια του 2022, δεδομένου ότι αναμένεται να υπάρξει επιδότηση για την αλλαγή ψυγείων από τους καταναλωτές που θα δημιουργήσει νέα δεδομένα.

Επιπλέον, η LG αναμένει σημαντική ώθηση και από τον τομέα των λύσεων για επιχειρήσεις (B2B) με δεδομένο ότι η αύξηση του τουριστικού ρεύματος οδηγεί τις ξενοδοχειακές μονάδες σε αναβάθμιση του εξοπλισμού τους, έναν τομέα όπου η κορεατική εταιρεία είναι ιδιαίτερα ισχυρή.

Ο κ. Κουτελός άφησε, επίσης, ανοικτό το ενδεχόμενο στο δεύτερο μισό της χρονιάς να δούμε και νέες προϊοντικές κατηγορίες από την LG, όπως είναι οι φορητοί υπολογιστές, οι ηλεκτρικές σκούπες, οι φούρνοι μικροκυμάτων και οι ιονιστές αέρα (air purifiers). Πρόκειται για κατηγορίες όπου στο εξωτερικό η LG έχει παρουσία με προϊόντα που απευθύνονται στα υψηλότερα στρώματα της αγοράς.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αρχίσει να στρέφονται προς πιο ακριβά και υψηλότερης ποιότητας προϊόντα με τις τηλεοράσεις να είναι τέτοιο παράδειγμα. Η έμφαση της LG στις τηλεοράσεις τεχνολογίας OLED έχει αρχίσει να αποδίδει με τις πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας να υπερδιπλασιάζονται το 2021 και να συνεχίζουν ανοδικά και τη φετινή χρονιά.

Η κορεατική εταιρεία παρουσίασε πάντως μία σειρά από πολλά νέα μοντέλα με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω το μερίδιο αγοράς της. Συγκεκριμένα, η νέα σειρά τηλεοράσεων OLED αποτελείται από τα μοντέλα LG SIGNATURE Z2, LG OLED evo G2, LG OLED evo C2, LG OLED B2 & LG OLED A2 και σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, ο στόχος τους είναι να προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία θέασης.

Με πάνελ τεχνολογίας 8K & 4K και με ανανεωμένο επεξεργαστή α9 Gen5 AI Processor 8K, α9 Gen5 AI Processor 4K και α7 Gen5 Processor 4K, οι νέες τηλεοράσεις της LG βελτιώνουν περισσότερο τα σώματα και τα αντικείμενα, για να ανιχνεύουν και να δίνουν περισσότερη ευκρίνεια σε ανθρώπους και πράγματα εντός του κάδρου, ενώ προσθέτουν φυσικό βάθος, κάνοντας τα χρώματα εντυπωσιακά ζωντανά αλλά και ακριβή.

Αντίστοιχα, οι νέες LG QNED TVs αποτελούνται από τα μοντέλα QNED99, QNED91, QNED87, QNED82 & QNED81. Η πρωτοπόρα οθόνη συνδυάζει πάνελ mini LED με τεχνολογία Quantum Dot NanoCell.

Σύμφωνα με την LG, ο συνδυασμός τεχνολογιών έχει ως αποτέλεσμα οι τηλεοράσεις να αποδίδουν μια πιο εντυπωσιακή εικόνα με ακριβέστερα και πλουσιότερα χρώματα για βέλτιστη αναπαραγωγή. Η μεγάλη οθόνη που διαθέτουν κάνει την εμπειρία ακόμα πιο καθηλωτική, ενώ με τη νέα τεχνολογία απεικόνισης, το περιεχόμενο παρουσιάζει μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ευκρίνεια, ακόμα και στη μεγαλύτερη οθόνη.

Οι LG NANO82, NANO76, UQ81, UQ75, LQ63, LQ57 αποτελούν τη νέα σειρά LG Nanocell -UHD & FHD- και προσφέρουν ρεαλιστική εμπειρία θέασης και κομψό σχεδιασμό. Το νέο πάνελ τεχνολογίας Nanocell LED και LED αντίστοιχα, βελτιώνει τα χρώματα και προσφέρει δυνατή ακρίβεια για πιο ζωηρή εικόνα που δίνει ένταση στο περιεχόμενο θέασης. Οι νέες LG TVs έχουν αναβαθμισμένους επεξεργαστές α5 Gen5 και α7 Gen 5 που αναλύουν το αρχικό περιεχόμενο και το βελτιστοποιούν.

Παράλληλα, η LG εκτός από τις νέες τηλεοράσεις, λάνσαρε και τα νέα soundbars S95QR, S80QY, S75Q, S60Q, S40Q, QP5 που χαρακτηρίζονται από καινούριες premium λειτουργίες.

Το center-up firing speaker μετακινεί τη θέση του ήχου στο κέντρο της οθόνης, επιτρέπει στη φωνή να «βγαίνει» από πιο ψηλά ταιριάζοντας με τον ήχο της οθόνης και βελτιώνει την απόδοση της φωνής στον ακροατή.

Τα νέα soundbars έχουν ακόμα πιο καθηλωτικό ήχο, ισχυρό και πλούσιο πίσω surround εφέ που μπορεί να αποδώσει 135 μοίρες ήχου, επιτρέποντας ένα ευρύτερο ηχητικό πεδίο και πιο ευέλικτη τοποθέτηση σε κάθε περιβάλλον.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης