TECH

Τα πλάνα της Deloitte Digital για την ελληνική αγορά

Η Deloitte Digital απευθύνεται κυρίως σε μεγάλες επιχειρήσεις

Μία διαφορετική και περισσότερο ολιστική προσέγγιση όσον αφορά στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε κρίσιμους τομείς όπως είναι το μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η εμπειρία του πελάτη επιδιώκει να προσφέρει η Deloitte Digital, το εξειδικευμένο τμήμα της Deloitte που λειτουργεί πλέον και στην Ελλάδα.

Η Ελλάδα είναι η 61η χώρα όπου η Deloitte εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο των διαθέσιμων υπηρεσιών αυτές της Deloitte Digital με τη δημιουργία του σχετικού γραφείου, το οποίο, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης θα απασχολεί αρχικά 40 άτομα. Στόχος είναι η υλοποίηση έργων που εστιάζουν στο πως μία επιχείρηση θα μπορέσει να αξιοποιήσει τις ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να προσαρμοστεί στα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί αναφορικά με τα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων, το μάρκετινγκ και γενικότερα την εμπειρία του πελάτη. Όπως επεσήμανε ο Δημήτρης Κουτσόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Deloitte Ελλάδος, «τώρα είναι ο κατάλληλος χρόνος και οι συγκυρίες είναι τέτοιες» προκειμένου να ξεκινήσει στην Ελλάδα η Deloitte Digital με στόχο, όπως επεσήμαναν ανέφεραν πολλάκις τα στελέχη της εταιρεία, την παροχή μίας ολοκληρωμένης προσέγγισης που συνδυάζει τεχνολογίες, δημιουργικότητα και εξειδίκευση.

Η Deloitte Digital απευθύνεται κυρίως σε μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ για τον Δημόσιο τομέα το πλάνο είναι η συμμετοχή σε επιλεγμένα έργα. O προσανατολισμός είναι προς τις μεγάλες επιχειρήσεις σε κλάδους όπως αυτός των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών αλλά και εκείνος του λιανεμπορίου και των καταναλωτικών προϊόντων.

Εκτός των υπηρεσιών της ίδιας της Deloitte, θα αξιοποιηθούν και οι διεθνείς συνεργασίες που υπάρχουν με ορισμένα εκ των κορυφαίων «παικτών» παγκοσμίως σε διάφορους τομείς της αγοράς των ψηφιακών τεχνολογιών. Επιπλέον, θα επιδιωχθούν και συνεργασίες με ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο ακόμη και εξαγορών μικρών, εξειδικευμένων εταιρειών. Άλλωστε, η Deloitte έχει δείξει στο παρελθόν ότι δεν διστάζει να προχωρήσει σε κάποια εξαγορά όπως ήταν, για παράδειγμα, αυτή της ελληνικής 9pixels, η οποία είχε αναπτύξει εξειδικευμένη τεχνογνωσία στον τομέα της εμπειρίας του χρήστη (user experience – UX).

Ειδικότερα, οι υπηρεσίες της Deloitte Digital εντάσσονται στους παρακάτω πυλώνες:
• Customer Strategy: Δημιουργία πελατοκεντρικής στρατηγικής, με σχεδιασμό νέων προσωποποιημένων, ανθρωποκεντρικών εμπειριών, που προσφέρουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διατηρήσουν αλλά και να αναπτύξουν τη βάση των πελατών τους.
• Design: Σχεδιασμός και δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών και καινοτόμων δυνατοτήτων με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό.
• Creativity, Brand and Advertising: Νέες δημιουργικές ιδέες που ενισχύουν και προωθούν το brand μιας εταιρείας. Ιδέες που διαφοροποιούν τις εταιρείες και τους επιτρέπουν να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους.
• Experience Management & Marketing: Ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού και διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών από την προσέλκυση, μέχρι τη διατήρησή τους.
• eCommerce: Στρατηγικός εμπορικός σχεδιασμός στην υλοποίηση και λειτουργία ψηφιακών B2C και B2B καναλιών πωλήσεων.
• Sales Transformation: Καινοτόμες μέθοδοι και εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού που ενδυναμώνουν τα τμήματα πωλήσεων, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη, μέσα από την εφαρμογή προηγμένων λύσεων, όπως το Salesforce.
• Service Excellence: Καινοτόμες δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών που εστιάζουν στη δημιουργία αναβαθμισμένων εμπειριών εξυπηρέτησης και αλληλεπίδρασης μέσα από ενοποιημένη, πολυκαναλική, ψηφιακή προσέγγιση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης