Το TikTok ο μεγάλος «νικητής» της «μάχης» των social media στην Ελλάδα
Ανανεώθηκε:
Στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και στην Ελλάδα αναδεικνύεται το TikTok, η διείσδυση του οποίου δείχνει να έχει υπερδιπλασιαστεί από τις αρχές του 2021.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την τελευταία έρευνα Focus techonlife της Focus Bari, το TikTok έφθασε στο α’ εξάμηνο του 2021 να έχει ένα ποσοστό διείσδυσης της τάξεως του 23% από μόλις 11% που ήταν στο α’ εξάμηνο του 2020.
Το συγκεκριμένο μέσο δείχνει να προσελκύει τις γυναίκες όπου η διείσδυση είναι στο 26% (από 10% πριν από ένα χρόνο) έναντι 23% (από 12%) στους άνδρες, όπως φυσικά και στις μικρότερες ηλικίες. Στην κατηγορία 16-24 ετών, το TikTok παρουσιάζει ένα ποσοστό διείσδυσης της τάξεως του 48% (από 25% στο α’ εξάμηνο του 2020), ενώ σε εκείνες των 25-34 και 35-44 ετών είναι στα επίπεδα του 28% και του 24%.
Για όσους δεν το γνωρίζουν, το TikTok είναι ένα μέσο όπου οι χρήστες του δημιουργούν μικρής διάρκειας video με μουσική που μοιάζουν λίγο με… καραόκε.
Τα video είναι διάρκειας 3 ως 15 δευτερολέπτων, αν και μπορεί να δει και κανείς και μεγαλύτερης διάρκειας clips και γενικώς ο στόχος είναι περισσότερο ψυχαγωγικός σε σχέση με άλλα μέσα.
Σημειωτέον πως συνολικά το ποσοστό χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης φθάνει στο 82% των Ελλήνων πολιτών, ενώ στις ηλικίες 16-24 να «εκτοξεύεται» στο 97%.