Η Vodafone δοκιμάζει στην Ελλάδα το κατάστημα του μέλλοντος!
Ανανεώθηκε:
Την Ελλάδα επέλεξε ο όμιλος Vodafone προκειμένου να δοκιμάσει τη νέα αντίληψη του σχετικά με το πως πρέπει να είναι ένα κατάστημα λιανικής στο άμεσο μέλλον. Το πρώτο κατάστημα του μέλλοντος (future ready store) του βρετανικού τηλεπικοινωνιακού κολοσσού ξεκινά επίσημα στις 24 Σεπτεμβρίου τη λειτουργία του στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens.
Ο στόχος, σύμφωνα με τα στελέχη της ελληνικής θυγατρικής, είναι να εξαχθούν συμπεράσματα από τη λειτουργία του καταστήματος πριν οριστικοποιηθεί το μοντέλο με το οποίο θα διαμορφωθούν τα σημεία πώλησης του βρετανικού ομίλου παγκοσμίως. Σε κάθε χώρα, θα υπάρχει ένας σχετικά περιορισμένος αριθμός καταστημάτων αυτού του τύπου, αλλά στοιχεία του μοντέλου πρόκειται να χρησιμοποιηθούν και στα μικρότερα μεγέθους καταστήματα του δικτύου λιανικής της Vodafone.
Όπως σημείωνε κατά τη σχετική παρουσίαση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδος, Χάρης Μπρουμίδης, μέχρι τώρα, στη λιανική ο πρώτος στόχος ήταν οι πωλήσεις και μετά η εξυπηρέτηση των πελατών. Πλέον, λόγω και της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο πρώτος στόχος είναι η ενημέρωση των καταναλωτών για τις νέες τεχνολογίες, υπηρεσίες και εφαρμογές. Και εκεί αποσκοπεί το συγκεκριμένο κατάστημα.
Σύμφωνα με τη Vodafone, το νέο προσφέρει μία ξεχωριστή τεχνολογική εμπειρία, με ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον, οργανωμένο σε θεματικές ενότητες, με συσκευές και αξεσουάρ τελευταίας τεχνολογίας, όπου πρωταγωνιστούν οι «ναυαρχίδες» κορυφαίων κατασκευαστών, τα καινοτόμα προϊόντα και η διαδραστική γνώση, εκπαίδευση και ψυχαγωγία. Επιπλέον, το κατάστημα υπόσχεται να ανανεώνει το περιεχόμενο και τη θεματολογία του, που προβάλλεται στις οθόνες του, ώστε να αναζωογονεί το καταναλωτικό ενδιαφέρον. Στο νέο κατάστημα της Vodafone, ο πελάτης μπορεί επιπλέον να συνεχίσει την εμπειρία του ξεκίνησε από το online κατάστημα σε έναν φυσικό χώρο που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον ψηφιακό. Σημειωτέον πως μέσω του virtual shop του Vodafone.gr, δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να ξεναγηθούν και να εξυπηρετηθούν εικονικά στο Future Ready κατάστημα εντελώς δωρεάν, από όπου και αν βρίσκονται, καταργώντας τα γεωγραφικά όρια. Για παράδειγμα, όλοι οι πελάτες Vodafone μπορούν να δεχθούν εξυπηρέτηση για όλα τα θέματα που τους αφορούν σε σχέση με την εταιρεία, αλλά και να περιηγηθούν ζωντανά, τη στιγμή που το επιλέγουν στο κατάστημα, και να λάβουν live πληροφόρηση για προϊόντα και υπηρεσίες.