Viber: Με φυσική παρουσία θα ξεκινήσουν τα μαθήματα εκτιμούν οι Έλληνες πολίτες
Την εκτίμηση ότι τα μαθήματα στις σχολικές τάξεις θα ξεκινήσουν με φυσική παρουσία των μαθητών έχει η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών, σύμφωνα τουλάχιστον με τα αποτελέσματα παγκόσμιας ψηφοφορίας που πραγματοποίησε η Rakuten Viber.
Η ψηφοφορία που έλαβε χώρα online σε 24 χώρες, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα, με τη συμμετοχή 180 χιλιάδων χρηστών του Viber, δείχνει ότι όσοι απάντησαν χρησιμοποιούν την πλατφόρμα με ζήλο, από κοινού με τα εξειδικευμένα εργαλεία τηλεεκπαίδευσης, για να διευκολύνουν την επικοινωνία τους.
Στην Ελλάδα, πάνω από το 65% όσων απάντησαν στα ερωτήματα της ψηφοφορίας στην επίσημη κοινότητα του Viber στη χώρα μας, θεωρούν ότι το σχολείο θα ξεκινήσει με φυσική παρουσία στις τάξεις. Η ίδια ερώτηση έγινε και στην κοινότητα των εκπαιδευτικών, όπου 63% έδωσαν την ίδια απάντηση.
Σύμφωνα με το Viber, όλες οι μορφές εκπαίδευσης, ωστόσο, θα χρειαστούν νέες μεθόδους για να διατηρήσουν την κανονικότητα αλλά και να εξασφαλίσουν ότι οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση στα υλικά που θα χρειαστούν. Το Viber υποστηρίζει τους καθηγητές και τους μαθητές ως ένα χρήσιμο εργαλείο είτε online, είτε offline, τόσο μέσα στην τάξη όσο και στο σπίτι.
Παγκοσμίως, πάνω από το 70% των χρηστών είπαν ότι την επόμενη χρονιά θα χρησιμοποιήσουν το Viber για επικοινωνία και με τις τρεις ομάδες (γονείς, καθηγητές, μαθητές).
Κατά μέσο όρο, 22% όσων απάντησαν είπαν ότι θα χρησιμοποιήσουν το Viber τόσο σε υπολογιστή όσο και στην κινητή τους συσκευή ως βασικό εργαλείο εκπαίδευσης. Το ποσοστό στην Ουγγαρία και την Ουκρανία είναι ακόμη υψηλότερο (27% και 24% αντίστοιχα, είπαν ότι θα χρησιμοποιήσουν και τις δύο εκδόσεις του Viber για εκπαίδευση). Άλλες χώρες που συμμετείχαν στην παγκόσμια ψηφοφορία ήταν, μεταξύ άλλων, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία από τη Δυτική Ευρώπη, αλλά και χώρες από την περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι περισσότεροι απ’ όσους ψήφισαν, είπαν ότι θα χρησιμοποιήσουν το Viber την επόμενη σχολική χρονιά ως μέσο επικοινωνίας όχι μόνο με καθηγητές και μαθητές, αλλά και με τους γονείς.