TECH

Focus Bari: Με συνδρομητική τηλεόραση σχεδόν τα μισά ελληνικά νοικοκυριά

Focus Bari: Με συνδρομητική τηλεόραση σχεδόν τα μισά ελληνικά νοικοκυριά
Pixabay

Για διείσδυση των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης που κινείται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, όπως και εκείνη του Διαδικτύου αλλά και των smartphones, κάνει λόγο η Focus Bari, βασισμένη στα τελευταία στοιχεία από την πανελλαδική έρευνα Focus Tech On Life, τα οποία αφορούν το τελευταίο τρίμηνο του 2019.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, το ποσοστό των ελληνικών νοικοκυριών που χρησιμοποιεί κάποια υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης φθάνει στο 45%, ενισχυμένο κατά δύο μονάδες σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, ενώ πριν από ένα χρόνο η ίδια έρευνα έδειχνε ότι η διείσδυση είναι στο 36%. Σημειωτέον πως περιλαμβάνονται και υπηρεσίες τύπου Netflix στη συγκεκριμένη μέτρηση, ενώ είναι ενδιαφέρον πως οι πάροχοι αντίστοιχων υπηρεσιών στην Ελλάδα (Cosmote, Nova, Vodafone, Wind) εκτιμούν πως η διείσδυση είναι περίπου στο 30% με 33%.

Η έρευνα της Focus Bari δίνει πάντως μία εικόνα όπου οι Έλληνες χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τις ψηφιακές τεχνολογίες, ιδίως οι νεότερες γενιές. Συγκεκριμένα, το 87% των ελληνικών νοικοκυριών έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ενώ το 90% των πολιτών (ηλικίας 13-74 ετών) είναι χρήστης του Internet με το 84%, μάλιστα, να «σερφάρει» σε καθημερινή βάση. Ο μέσος χρόνος σύνδεσης είναι στις 3,5 ώρες την ημέρα, αριθμός, ο οποίος στις ηλικίες 18-24 ετών, «ανεβαίνει» στις 5 ώρες!

Η Ελλάδα «αναστενάζει» στα social media καθώς το 59% των Ελλήνων είναι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό που φθάνει έως και το 91% στις νεαρές ηλικίες. Επιπλέον, το 26% αφιερώνει πάνω από μία ώρα την ημέρα για την ενασχόληση του με τα ποσταρίσματα και τα likes.

Επίσης, σύμφωνα με τη Focus Bari, οι Έλληνες έχουν πλέον αρχίσει να αγοράζουν online. Το 60% δήλωσε ότι έχει κάνει μία τουλάχιστον online αγορά τους τελευταίους 6 μήνες, ποσοστό που φθάνει στο 78% στην κατηγορία 18-34 ετών και πέφτει στο 29% στους χρήστες άνω των 65 ετών.

Το 85% των Ελλήνων έχει smartphone, ποσοστά που πλησιάζουν το 100% στις ηλικίες έως 44 ετών, ενώ το 81% χρησιμοποιεί τη φορητή συσκευή του για πρόσβαση στο Διαδίκτυο και το 79% «κατεβάζει» εφαρμογές.

Το 80% των παιδιών ηλικίας 5-12 ετών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, ποσοστό που φθάνει στο 90% στην κατηγορία 10-12 ετών. Το 42% των παιδιών χρησιμοποιεί κάποιο smartphone για την πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ενώ στο 32% είναι η χρήση του tablet. Επιπλέον, το 16% των παιδιών 5-12 ετών έχει δικό του κινητό τηλέφωνο, ποσοστό που παρουσιάζει αυξητικές τάσεις τα τελευταία χρόνια.