COSMOΤΕ, το νέο εμπορικό σήμα και για τον ΟΤΕ
Μετά από 66 χρόνια ο Όμιλος που έχει αναλάβει να μας μάθει την τέχνη της επικοινωνίας περνάει στη νέα εποχή και η ενιαία εμπορική μάρκα COSMOTE για τα προϊόντα σταθερής, κινητής και Internet του Ομίλου ΟΤΕ δεν είναι απλά μια λογοτύπηση, είναι η σηματοδότηση μιας αναπόφευκτης προόδου.
“Πίσω από τις μεγάλες εξελίξεις στην επικοινωνία βρίσκεται ο Όμιλος ΟΤΕ. Έβαλε το τηλέφωνο σε κάθε ελληνικό σπίτι, έφερε στην αγορά το γρήγορο internet και έκανε την κινητή τηλεφωνία προσιτή σε κάθε Έλληνα. Γι αυτό η μακρόχρονη σχέση με τους πελάτες μας είναι σχέση εμπιστοσύνης” σχολίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.
“Σήμερα, κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα, καθιερώνοντας μια ενιαία εμπορική μάρκα. Με τον Όμιλο ΟΤΕ σταθερή εγγύηση ποιότητας, τεχνογνωσίας και εμπειρίας, το νέο εμπορικό σήμα COSMOTE σηματοδοτεί στο εξής έναν ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, με τα πιο εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι για τον πελάτη μας, ώστε να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε την εμπιστοσύνη του και να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του” πρόσθεσε.
Στα πρότυπα των επιχειρηματικών κολοσσών του εξωτερικού, ενώ η Google γίνεται Alphabet για να ενσωματώσει τη φιλοσοφία της κάτω από μια κοινή ομπρέλα και οι μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες τηλεπικοινωνιών ακολουθούν την πρακτικής μιας εικαστικής αναγέννησης για να καλωσορίσουν το μέλλον, o ΟΤΕ και η COSMOTE ενώνουν τις δυνάμεις τους ώστε όλοι οι πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις, να απολαμβάνουν έναν κόσμο με ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και πληροφορικής, με ευκολία, ταχύτητα και απλότητα. Και το δείχνουν.
Καθιερώνοντας ενιαία εμπορική μάρκα COSMOTE για όλα τα προϊόντα σταθερής, κινητής και internet, ο Όμιλος ΟΤΕ αποκτάει κοινό σημείο αναφοράς και ενιαία εμπειρία σε όλα τα κανάλια επαφής: καταστήματα, τηλεφωνική εξυπηρέτηση και online contact points.
Η σημασία ενός λογότυπου
Το νέο, πράσινο και μπλε λογότυπο COSMOTE είναι σύγχρονο, δυναμικό και πολυδιάστατο. “Αγκαλιάζει” κάθε τηλεπικοινωνιακή ανάγκη με απλότητα και ποιότητα, ενώ αναδεικνύει την παρουσία εγγύησης του ΟΤΕ με ένα rebranding ουσιαστικό.
Ο νέος κόσμος επικοινωνίας θα προσφέρει στον πελάτη ακόμη περισσότερες δυνατότητες, με προηγμένα προγράμματα COSMOTE σταθερής, κινητής και internet για όλους, αλλά και με τις τεχνολογικά προηγμένες λύσεις COSMOTE Business ΙΤ Solutions για επιχειρήσεις και επαγγελματίες.
Η εξελιγμένη συνδρομητική τηλεόραση ΟΤΕ TV καλωσορίζει στον κόσμο της ποιοτικής ψυχαγωγίας τους συνδρομητές του ομίλου και το δίκτυο καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα γίνεται ενιαίο υπό τη νέα κοινή μάρκα COSMOTE ενώ, παράλληλα, επιλεγμένα κεντρικά καταστήματα αναβαθμίζονται για να προσφέρουν στους επισκέπτες τους μία ξεχωριστή, ψηφιακή εμπειρία.
Οι αριθμοί Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης 13888 για οικιακούς και 13818 για εταιρικούς πελάτες, καθώς και η ιστοσελίδα www.cosmote.gr, θα εξυπηρετούν ενιαία πλέον πελάτες και σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και το ανανεωμένο mobile application COSMOTE θα δίνει πλέον τη δυνατότητα σε πελάτες κινητής αλλά και σταθερής τηλεφωνίας να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς τους με διαφάνεια.
Το νέο λογότυπο είναι το καλωσόρισμα μιας νέας εποχής στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, είναι η καθιέρωση, και εμπορικά, μιας φυσικής εξέλιξης του Ομίλου ΟΤΕ μετά την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού του σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση και τη αναπόφευκτη για τις ανάγκες του σήμερα λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής.
Κοινή πρακτική
Στη Γαλλία η France Telecom (σταθερή) εξαγόρασε την Orange (κινητή) και πήγαν σε κοινό εμπορικό όνομα “Orange”. Στο Βέλγιο οι Proximus και Belgacom, υιοθέτησαν ως κοινό εμπορικό όνομα το “Proximus”, στην Πορτογαλία, meo και PT έγιναν “ meo by PT” ενώ στην Ισπανία οι Ο2, Movistar και Telefonica, υιοθέτησαν 2 εμπορικά σήματα, “Ο2 by Telefonica” και “Movistar by Telefonica”.
Μεταξύ μας, πιο ουσιαστική.