Στις τηλεοράσεις το μέγεθος …μετράει
Παρά την αύξηση της δημοτικότητας των μικρών φορητών συσκευών, η τηλεόραση ολοένα και μεγαλώνει - ενώ δεν δείχνει κανένα σημάδι συρρίκνωσης.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη σε 6 ευρωπαϊκές χώρες από τη Sony στο πλαίσιο της παρουσίασης της «Evolution of the Living Room», πάνω από το ένα τρίτο των ατόμων (35%) επιθυμεί, πλέον, οθόνες τηλεοράσεων άνω των 55 ιντσών, ενώ το 16% επιθυμεί μια οθόνη 65+ ιντσών, όπως η νέα τηλεόραση XG95.
Η επιθυμία για μια εξαιρετικά μεγάλη συσκευή τηλεόρασης, παρατηρείτε πιο δυναμικά στη Γαλλία, με πάνω από το ένα τέταρτο των πολιτών (26%) να δηλώνουν ότι θα προτιμούσαν μια τηλεόραση 65+ ιντσών. Παράλληλα, και το Βέλγιο εκτιμά την αξία μιας μεγαλύτερης οθόνης - με έναν στους πέντε να προτιμούν τις οθόνες 65+ ιντσών.
Το να έχεις στην κατοχή σου μια μεγάλη τηλεόραση είναι τόσο σημαντικό, που ένας στους δέκα ανθρώπους το βλέπει ως βασικό σύμβολο υψηλού status, περισσότερο από ότι τα smartphones και τα tablets (7%), τα ρούχα σχεδιαστών (7%) ή τα ακριβά ρολόγια (6%). Το γεγονός αυτό οδηγεί το ήμισυ (48%) των ανθρώπων να θέλουν μια μεγαλύτερη τηλεόραση από αυτή που έχουν τώρα.
Από τις ευρωπαϊκές χώρες που ερωτήθηκαν, οι Ιταλοί είναι αυτοί που χρειάζονται περισσότερο μια αναβάθμιση, με το 57% να θέλουν μια μεγαλύτερη τηλεόραση- είναι, επίσης, εκείνοι που είναι πιθανότερο να υπερεκτιμήσουν το χώρο τους - και το 18% εκείνων που αγόρασαν τηλεόραση να παραδέχονται ότι ήταν πολύ μεγάλη για το χώρο τους, όπως συμβαίνει και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Αν και συνήθως λέγεται πως οι άντρες είναι εκείνοι που έχουν εμμονή με το μέγεθος... της τηλεόρασης, οι μεγάλες τηλεοράσεις είναι σημαντικές και για τις γυναίκες, καθώς το 43% των γυναικών, επιθυμεί μια μεγαλύτερη συσκευή τηλεόρασης. Παρόλα αυτά, οι άνδρες αγοράζουν σίγουρα με τη φιλοσοφία «το μεγαλύτερο είναι και καλύτερο», καθώς είναι 10% πιο πιθανό να θέλουν κάτι μεγαλύτερο από αυτό που έχουν.
Καθώς η τεχνολογία παρέχει όλο και περισσότερους τρόπους και μέσα για να παρακολουθήσετε τηλεόραση, οι θεατές εκτιμούν όλο και περισσότερο την ποιότητα που παρέχει μια μεγαλύτερη οθόνη σε σχέση με μια μικρότερη συσκευή - με ένα τεράστιο ποσοστό της τάξεως του 80%, να επιλέγει ακόμη την τηλεόραση, ως το μέσο που θα του προσφέρει την καλύτερη εμπειρία θέασης, για την άνετη εμπειρία θέασης που προσφέρει (72%), την καλύτερη η ποιότητα προβολής (60%), την εντυπωσιακή παρουσία της στο σπίτι (18%), κ.α.