Honor: θέτει ψηλά τον πήχη όσον αφορά στην ελληνική αγορά
Αρκετά φιλόδοξους στόχους για την ελληνική αγορά έχει θέσει η Honor, ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κατασκευαστές smartphones της παγκόσμιας αγοράς, η οποία έχει κάνει δυναμικό μπάσιμο απευθυνόμενοι γενικότερα σε ένα περισσότερο νεανικό κοινό.
«Φέτος θέλουμε να κάνουμε γνωστό το brand της Honor στην ελληνική αγορά» σημειώνει στο CNN Greece ο Shen Wang, ο οποίος έχει αναλάβει το ρόλο του γενικού διευθυντή για το γραφείο που έχει δημιουργήσει στην Ελλάδα η Honor. Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι πως η Honor ανήκει στον όμιλο της Huawei Technologies, αποτελώντας πρακτικά το δεύτερο εμπορικό σήμα του κινεζικού κολοσσού στην αγορά των smartphones και των αξεσουάρ γύρω από αυτά. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πωλήσεις της Honor έχουν παρουσιάσει αύξηση 150% τους τελευταίους μήνες σε παγκόσμιο επίπεδο και ειδικά σε αγορές όπως είναι η Κίνα, η Ρωσία και η Ινδία αλλά και η Βρετανία η εταιρεία καταλαμβάνει μία από τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
«Στόχος μας είναι ένα πιο νεανικό κοινό» σημειώνει ο κ. Wang, ο οποίος δεν κρύβει την πρόθεση της Honor να αξιοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τα ψηφιακά κανάλια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να δημιουργήσει μία κοινότητα από «οπαδούς» για το συγκεκριμένο brand. «Γνωρίζουμε ότι χρειάζεται χρόνος για τη δημιουργία μίας κοινότητας αλλά θέλουμε να επενδύσουμε σε αυτή την προσπάθεια» σημειώνει ο γενικός διευθυντής της Honor.
Στα προϊόντα που έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα η Honor, η έμφαση είναι στον σχεδιασμό, ο οποίος χαρακτηρίζεται αρκετά νεανικός, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί και στην κάμερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η «ναυαρχίδα», ήτοι το Honor 10, διαθέτει κάμερα με χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης, ενώ γενικότερα η συγκεκριμένη συσκευή είναι αυτή που η κινεζική εταιρεία θέλει να χρησιμοποιήσει για να δείξει τις δυνατότητες που έχει.
Σε επίπεδο διανομής, η Honor -σε συνεργασία με την TCCM που είναι ο διανομέας της και για την Ελλάδα- έχει πετύχει να έχει παρουσία στις περισσότερες από τις βασικές αλυσίδες ηλεκτρονικών στην Ελλάδα.
Η υποδοχή του Honor 10 από τους Έλληνες καταναλωτές χαρακτηρίζεται ως ικανοποιητική και στην κατηγορία των συσκευών που κινούνται στα 500 ευρώ έχει καταφέρει να αποσπάσει ένα μερίδιο της τάξεως του 20%. Η Honor προωθεί και άλλα μοντέλα, όπως αυτά των σειρών 7Χ και 9Χ, τα οποία κινούνται σε χαμηλότερα επίπεδα τιμής. Το γεγονός ότι οι συσκευές καθυστέρησαν να έρθουν στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις να μην κινούνται ακόμη στα επιθυμητά επίπεδα αλλά ο κ. Wang έδειξε πεπεισμένος ότι αυτό θα αλλάξει καθώς θα αρχίσουν να έρχονται τα νέα μοντέλα όπως είναι ο διάδοχος του 7Χ αλλά και το Honor Play, μία συσκευή που απευθύνεται σε όσους αρέσκονται να παίζουν video games στο smartphone τους.
Πάντως, ο κ. Wang θεωρεί ότι το κλειδί για την ενίσχυση των πωλήσεων θα είναι μία δυνατή συσκευή σε τιμή κάτω από τα 200 ευρώ, με δεδομένο ότι εκεί συγκεντρώνεται η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων smartphones στην Ελλάδα. «Περίπου το 805 των συσκευών που πωλούνται έχει τιμή κάτω από 300 ευρώ» σημειώνει ο γενικός διευθυντής της Honor, προσθέτοντας πως ένας από τους βασικούς στόχους είναι η πλήρης διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.