TECH

Το Facebook για τις αγορές ξεκινά από την Ελλάδα

Το Facebook για τις αγορές ξεκινά από την Ελλάδα

Ένα αρκετά φιλόδοξο αλλά και εξίσου ενδιαφέρον πλάνο έχει η ομάδα του trust and use, μίας διαδικτυακής πλατφόρμας, στόχος της οποίας να εξελιχθεί σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που θα προσφέρει στον χρήστη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να πάρει τη σωστή απόφαση για μία αγορά λαμβάνοντας υπόψιν και τις συμβουλές των γνωστών και φίλων του.

Το trust and use, στη νέα του μορφή, είναι διαθέσιμο από σήμερα -σε δοκιμαστική έκδοση- στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.trustanduse.com και όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης πρόκειται για την πρώτη πλατφόρμα παγκοσμίως που χαρτογραφεί την αγορά για λογαριασμό του καταναλωτή και του παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να πλοηγηθεί εύκολα, online και offline, φιλτράροντας την πληροφορία και βρίσκοντας στοχευμένα αυτό που ζητά μέσω της ορθής κατηγοριοποίησης των υπηρεσιών και των προϊόντων που διατίθενται μέσα από την ιστοσελίδα. Μία σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με ότι αντίστοιχο υπάρχει είναι πως στο trust and use εμφανίζονται πολύ ψηλά οι αξιολογήσεις που κάνουν οι φίλοι και γνωστοί του χρήστη, έχοντας υπόψην του ότι αυτοί είναι οι άνθρωποι τους οποίους εμπιστευόμαστε πολύ περισσότερο.

Το trust and use αποτελεί μία οικογενειακή προσπάθεια καθώς συνιδρυτές είναι τα μέλη της οικογένειας Παπαδημητρίου, τα οποία ασχολούνται με το χώρο του digital marketing μέσω της εταιρείας 7Indigo. To trust and use ξεκίνησε να δημιουργείται πριν από 1,5 χρόνο και στην πρώτη φάση της λειτουργίας του προσέφερε στα μέλη του τη δυνατότητα να παίρνουν κουπόνια από διάφορες εταιρείες που μπορούν να αξιοποιηθούν στα καταστήματα της αλυσίδας Γαλαξίας. Όπως ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος Βάλια Παπαδημητρίου, η κίνηση αυτή, πέραν από έσοδα και περίπου 50.000 χρήστες, βοήθησε να στηθούν οι απαραίτητες σχέσεις με τις καταναλωτικές εταιρείες, οι οποίες θα μπορούν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα του trust and use.

Image 2

Ουσιαστικά μέσα από το trust and use οι καταναλωτές, έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται πριν ξεκινήσουν τις αγορές τους (νέα προϊόντα, προσφορές, εκπτώσεις), να κάνουν περιήγηση στις τοπικές αγορές και να κατηγοριοποιούν την πλοήγησή τους μέσω διαφορετικών φίλτρων αναζήτησης αλλά και με προτεραιότητα την πληροφορία από τους δικούς τους ανθρώπους.

Οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις, έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν στοχευμένα στο καταναλωτικό κοινό που τους ενδιαφέρει, να συνάψουν συνέργειες με άλλα μη ανταγωνιστικά δίκτυα και να συλλέξουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το προφίλ των καταναλωτών, να διαφημίσουν τις επιχειρήσεις τους και να επικοινωνήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού, μέσω μιας απλής, εύκολης και γρήγορης διαδικασίας, φιλικής προς το χρήστη, την επιχείρηση, τον ελεύθερο επαγγελματία.

Η μέχρι τώρα επένδυση ανέρχεται στις 350.000 ευρώ και τα στελέχη του trust and use βρίσκονται σε φάση αναζήτησης επενδυτών, δεδομένου ότι το πλάνο επέκτασης προβλέπει την είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι τα μέσα του 2019 για να ακολουθήσει την αμέσως επόμενη χρονιά η βόρεια Αμερική.

Image 1

Ο στόχος για την Ελλάδα είναι, όπως αναφέρθηκε, μέχρι το τέλος του 2018 να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα το 30% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου. Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι ήδη έχουν ξεκινήσει συνεργασίας τόσο με εταιρείες όσο και οργανισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης, όπως είναι ο δήμος Κηφισιάς. Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς της Ελλάδος αλλά και με κορυφαία ασφαλιστική εταιρία της χώρας οι οποίες θα αξιοποιήσουν την πλατφόρμα του trust and use με σκοπό την προώθηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω των μοντέλων επιβράβευσης των πελατών τους. Οι εν λόγω συνεργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν μετά τον Σεπτέμβριο του 2018.