TECH

Α. Μπαρούνας: στόχος η πρώτη «πεντάδα» για τα smartphones της Motorola

Έτοιμη να διεκδικήσει υψηλότερο μερίδιο στην ευρωπαϊκή αλλά και στην ελληνική αγορά των smartphones δηλώνει η Lenovo, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές προϊόντων ψηφιακής τεχνολογίας παγκοσμίως. «Ο στόχος μας είναι η τέταρτη θέση στην Ευρώπη» σημειώνει ο Αντώνης Μπαρούνας, γενικός διευθυντής του τομέα κινητών συσκευών της Lenovo για την Ευρώπη, τον οποίο είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε στο πλαίσιο του Mobile World Congress που ολοκληρώθηκε αυτή την εβδομάδα στη Βαρκελώνη.

Στο χώρο των smartphones, η Lenovo χρησιμοποιεί το εμπορικό σήμα της Motorola και πλέον όλες οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας θα φέρουν το brand Moto, στα πλαίσια της νέας -και αρκετά επιθετικής- στρατηγικής που έχει αποφασιστεί. «Αυτή τη στιγμή το μερίδιο μας κινείται στην ευρωπαϊκή αγορά στα επίπεδα του 2,6% -2,7% και είμαστε στην 6η θέση της λίστας. Θέλουμε φέτος να φθάσουμε σε επίπεδα άνω του 5% και να είμαστε ξεκάθαρα ο 4ος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στην Ευρώπη για το 2018» επισημαίνει ο κ. Μπαρούνας, ο οποίος ανέλαβε επικεφαλής του ευρωπαϊκού τομέα smartphones της Lenovo στις αρχές του 2018 και θεωρείται ένα από τα κορυφαία στελέχη στον κλάδο.

Το πλάνο του κ. Μπαρούνα περιλαμβάνει μία γκάμα προϊόντων που θα καλύπτει μεν όλο το εύρος τιμών –«θα έχουμε συσκευές από 99 έως 799 ευρώ» σημειώνει χαρακτηριστικά- αλλά θα επικεντρωθεί σε ορισμένα συγκεκριμένα μοντέλα. «Θέλουμε να κερδίσουμε ορισμένες συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών» δηλώνει ο κ. Μπαρούνας, αποφεύγοντας, όμως, να αναφερθεί σε νέα μοντέλα. «Μέσα στην άνοιξη θα δείτε τι ετοιμάζουμε και θα εντυπωσιαστείτε» ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του στην ερώτηση για καινούριες συσκευές με το εμπορικό σήμα Moto.

To πλάνο για την προώθηση των Moto smartphones περιλαμβάνει μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας τους στα δίκτυα λιανικής των παρόχων. «Είμαστε ήδη αρκετά δυνατοί στο χώρο των ανεξάρτητων αλυσίδων λιανικής» τονίζει ο κ. Μπαρούνας, ο οποίος δεν κρύβει ότι θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στις 5 μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία), χωρίς, όμως, αυτό να σημαίνει ότι θα αφήσουν τις υπόλοιπες αγορές. «Ειδικά για την Ελλάδα έχουμε μία αρκετά επιθετική στρατηγική την οποία θα δείτε μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα. Είναι άλλωστε η πατρίδα μου και η αγορά από την οποία ξεκίνησα και δεν είναι δυνατόν να την αφήσω και να μην ασχοληθώ μαζί της» τονίζει ο κ. Μπαρούνας.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης