TRAVEL

Ελαφόνησος: «Μπαράζ» δράσεων τουριστικής προβολής

Ελαφόνησος: «Μπαράζ» δράσεων τουριστικής προβολής
Στόχος η ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης από παραδοσιακές αγορές και η προσέγγιση νέων ΕUROKINISSI

Με «μπαράζ» δράσεων, εκθεσιακών συμμετοχών και προωθητικών ενεργειών ο Δήμος Ελαφονήσου εγκαινίασε την εξόρμησή του στις διεθνείς αγορές, με στόχο τόσο την ενίσχυση της νέας τουριστικής περιόδου όσο και την επέκτασή της.

Οι εν λόγω κινήσεις, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι ήδη σε εξέλιξη με βασικούς πυλώνες, σύμφωνα με τη στρατηγική του δήμου, την ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης από παραδοσιακές αγορές και την προσέγγιση νέων, καθώς και την ανάδειξη βιωματικών στοιχείων που θα συμβάλουν και στους ποιοτικούς στόχους του προορισμού.

Συγκεκριμένα, την περασμένη εβδομάδα η Ελαφόνησος συμμετείχε στην 9η Athens International Tourism Expo 2022 στο Ζάππειο Μέγαρο, όπου ήταν τιμώμενος δήμος. Η δήμαρχος, Έφη Λιάρου, αφού υποδέχτηκε στο περίπτερο σειρά επισκεπτών, μεταξύ των οποίων τη γγ Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του υπουργείου Τουρισμού, Ολυμπία Αναστασοπούλου, καθώς και τον πρώην υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, πραγματοποίησε προγραμματισμένες συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού και δημοσιογράφους από τη Σερβία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Βουλγαρία, την Τσεχία και την Ινδία με θετικό πρόσημο ως προς την ανταπόκριση των συγκεκριμένων αγορών για το νησί.

Παρουσία και μάλιστα διττή είχε ο προορισμός και στην έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο, όπου από το περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου διανεμήθηκε έντυπο υλικό. Παράλληλα, παρουσιάστηκε στους επαγγελματίες και επισκέπτες της έκθεσης διαδραστικό έντυπο υλικό καθώς και ψηφιακές εφαρμογές της MTC Group, εταιρείας συμβούλων του δήμου με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού προφίλ και τουριστικών buyers πολυτελούς τουρισμού. Εξάλλου, με το βλέμμα στραμμένο στην τηλεργασία, αλλά και την ενίσχυση του βιωματικού τουρισμού στην εκτός αιχμής περίοδο, ο δήμος προχώρησε και στην ολοκλήρωση της εκπόνησης ειδικών πακέτων πολυήμερης παραμονής στο νησί, μετά την πρόσφατη συνεργασία του με την παγκόσμια οργάνωση των Ελλήνων και Φιλελλήνων της διασποράς Gloabal Hellenic Diaspora, που ήδη διανέμονται στα 150.000 μέλη σε όλον τον κόσμο.

Επίσης, με δεδομένη τη μεγάλη προβολή και ανταπόκριση σε επίπεδο επισκεπτών από την Ιταλία, ο Δήμος Ελαφονήσου προχωρά σε συνεργασία με το πρόγραμμα FAME ROAD του Interreg Ελλάδας-Ιταλίας που αποτελεί βέλτιστη πρακτική για τη βιώσιμη ανάπτυξη φυσιολατρικών περιοχών με βάση τη διατήρηση και αξιοποίηση της ταυτότητας των προορισμών. Τέλος, με στόχο την ανάδειξη ειδικών θεματικών στοιχείων που προσφέρονται και για την επέκταση της τουριστικής περιόδου, ο δήμος, μέσω της δημάρχου, προτίθεται να μετάσχει σε ειδική παρουσίαση του γαμήλιου τουρισμού που θα πραγματοποιηθεί την 1η Δεκεμβρίου στο Λονδίνο.

«Οι συντονισμένες κινήσεις μας έχουν συγκεκριμένη στόχευση. Και αυτό γίνεται με μελέτη των δεδομένων της διεθνούς αγοράς και προγραμματισμό μηνών. Το επόμενο διάστημα θα αναληφθούν και άλλες πρωτοβουλίες και ευελπιστούμε ότι, τελικά, το 2023, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, θα είναι μία ακόμα επιτυχημένη τουριστική περίοδος», δήλωσε η κ. Λιάρου.