Μια ματιά μέσα στο νέο «αντι-ξενοδοχείο» για υπερπλούσιους που άνοιξε στο Παρίσι
Ο οίκος πολυτελών κοσμημάτων και ρολογιών Chopard άνοιξε αθόρυβα ένα «αντι-ξενοδοχείο» στην καρδιά του Παρισιού.
Αντί να δώσει στο ξενοδοχείο το όνομα του οίκου, η οικογένεια Scheufele που τον ίδρυσε το 1963. επέλεξε τη διεύθυνση του κτηρίου, 1 Place Vendôme, ενώ δεν έγινε καμία καμπάνια προώθησης πριν από τα επίσημά εγκαίνιά του στις 15 του περασμένου Νοεμβρίου, από εκείνες με τις αναρτήσεις στα social media από infuencers με μπουρνούζια, που προσποιούνται ότι ξυπνούν σε ένα από τα πολυτελή 15 δωμάτια και σουίτες, δίπλα σε café crèmes και κρουασάν.
Δεν υπάρχει ούτε κάποια εμφανής σήμανση για να ξεχωρίσει κανείς το ξενοδοχείο, που καταλαμβάνει τους ορόφους πάνω από την υπάρχουσα μπουτίκ Chopard στην πολυτελή πλατεία Place Vendôme. Η είσοδος επιτρέπεται μόνο στους φιλοξενούμενους και στους VIP πελάτες της Chopard – που σημαίνει ότι δεν μπορεί να μπει κανείς μόνο για ένα ποτό στο μπαρ. Είναι το είδος της διακριτικότητας που συνάδει με έναν από τους πιο αποζητούμενους τρόπους ζωής σήμερα: την ήσυχη πολυτέλεια.
«Υπάρχει μια αυξανόμενη πελατεία που αναζητά την αποκλειστικότητα και την ιδιωτικότητα», δήλωσε στο CNNi ο σύμβουλος του έργου Didier Le Calvez, ένας βετεράνος της φιλοξενίας, στο χαρτοφυλάκιο του οποίου περιλαμβάνονται πολυτελή ξενοδοχεία όπως τα Four Seasons George V και Le Bristol στο Παρίσι και τα The Plaza και The Pierre στη Νέα Υόρκη.
«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ημι-ιδιωτικό ξενοδοχείο, σαν μια πραγματικά όμορφη οικογενειακή κατοικία».
Αφού περάσουν από τις εξωτερικές μπλε πόρτες και ανοίξουν μια σφυρήλατη σιδερένια πύλη, στην οποία αναγράφεται διακριτικά το καλλιγραφικό «C» της Chopard, οι πελάτες εισέρχονται σε ένα ψηλοτάβανο φουαγιέ όπου τους υποδέχεται ο μπάτλερ του ξενοδοχείου. Δεν υπάρχει ρεσεψιόν, ούτε σκηνές με επισκέπτες που στριμώχνονται στην ουρά για να κάνουν check in ή check out. Μόνο ένα μνημειώδες πέτρινο τζάκι του 18ου αιώνα, μια μεγάλη σκάλα και μια καλλιτεχνική εγκατάσταση με ένα γιγάντιο κολιέ από χάντρες γυαλιού Murano, από τον εικαστικό Jean-Michel Othoniel.
Το check-in γίνεται σε ένα μικρό γραφείο στον δεύτερο όροφο, όπου οι κοινόχρηστοι χώροι είναι διαμορφωμένοι σαν αρχοντικό σπίτι: σαλόνι, βιβλιοθήκη, μπαρ και ένα μυστικό cigar lounge, κρυμμένο πίσω από έναν τοίχο με ψεύτικη βιβλιοθήκη.
Επίσης, στον ίδιο όροφο βρίσκεται ένα από τα highlights του ξενοδοχείου, ο «Χειμερινός Κήπος», ένα καθιστικό με γυάλινη οροφή που λούζεται στο φυσικό φως, μπροστά σε μια ψηφιδωτή τοιχογραφία που αποτίει φόρο τιμής στη συλλογή Animal World του οίκου Chopard. Αποτελούμενη από χιλιάδες γυαλισμένους πολύτιμους λίθους καμπουσόν, απεικονίζει μια εξωτική σκηνή ζούγκλας με παγώνια, λεοπαρδάλεις, μαϊμούδες και πεταλούδες.
Πόσο κοστίζει μια διανυκτέρευση
Η πρόσφατη ανακαίνιση του κτιρίου από τον σχεδιαστή Pierre-Yves Rochon διήρκεσε τέσσερα χρόνια. Οι τοίχοι γκρεμίστηκαν, τα ταβάνια ψήλωσαν και ο αριθμός των δωματίων μειώθηκε στο μισό (ο προηγούμενος ενοικιαστής του κτιρίου ήταν επίσης ξενοδοχείο) για να δημιουργηθούν 10 σουίτες και πέντε δωμάτια. Οι τιμές ξεκινούν από 14.000 ευρώ ανά διανυκτέρευση για τις σουίτες και από 1.400 ευρώ για τα απλά δωμάτια.
Ενώ το Παρίσι διαθέτει αρκετά αρχοντικά του 17ου-19ου αιώνα που έχουν μετατραπεί σε boutique ξενοδοχεία, ο Le Calvez λέει ότι το 1 Place Vendôme ανεβάζει τον πήχη. «Η τοποθέτησή μας είναι αυτή ενός αντι-ξενοδοχείου. Δεν πρόκειται να γίνουμε η νούμερο ένα επιλογή για τους επισκέπτες που έρχονται για πρώτη φορά το Παρίσι, υπάρχουν πολλά υπέροχα ξενοδοχεία που μπορούν να καλύψουν αυτή τη θέση. Απευθυνόμαστε περισσότερο σε κάποιον που έχει ήδη δει ένα μεγάλο μέρος της φιλοξενίας στο Παρίσι και αναζητά μια νέα προοπτική».
Με πληροφορίες από: Inside Chopard’s new ‘anti-hotel’ for the ultra wealthy by Vivian Song, CNN