ΤΑΞΙΔΙ ΚΟΣΜΟΣ

Γιατί οι Millennials είναι οι πιο συνειδητοποιημένοι και «ηθικοί» ταξιδιώτες

Γιατί οι Millennials είναι οι πιο συνειδητοποιημένοι και «ηθικοί» ταξιδιώτες

Μπορεί για πολλούς η εν λόγω πληροφορία να προκαλεί εντυπώσεις, ωστόσο, σύμφωνα με μια νέα έρευνα, οι Millennials -δηλαδή όσα άτομα γεννηθήκαν από το 1980 μέχρι το 2000- αποτελούν σήμερα τους πιο ευσυνείδητους ταξιδιώτες.

Πράγματι, με βάση τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα το ταξιδιωτικό πρακτορείο Intrepid Travel, το 90% των Millennials λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους μια σειρά από ηθικά κριτήρια, προτού προχωρήσουν τις διαδικασίες για ένα ταξίδι.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία δημοσκοπήσεων OnePoll και στην οποία συμμετείχαν 2.000 Αμερικανοί, αποκάλυψε πως οι ταξιδιώτες κάτω των 30 ετών εξετάζουν τον ηθικό αντίκτυπο των αποδράσεών τους περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα, σε ποσοστό που «αγγίζει» το 76%. Εκείνο που καθίσταται, λοιπόν, σαφές είναι το ότι διάφοροι δεοντολογικοί παράγοντες επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τις ταξιδιωτικές επιλογές των Millennials, της γενιάς που «κινεί» πλέον τα νήματα σε ό,τι αφορά στις αγοραστικές τάσεις -και όχι μόνο.

2

Τα συμπεράσματα της έρευνας που έγινε για την Intrepid Travel έχουν σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον και αξίζει να τα εξετάσουμε λεπτομερώς.

Έτσι, λοιπόν, σε ποσοστό που φτάνει το 86%, τα άτομα ηλικίας από 18 έως 29 ετών επιθυμούν οι εταιρείες με τις οποίες κάνουν κράτηση για το επόμενο ταξίδι τους να προσφέρουν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Επίσης, το 90% των ατόμων της ίδιας ηλικίας, λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους τη δέσμευση μιας εταιρείας σε ό,τι αφορά στον «ηθικό» χαρακτήρα των ταξιδιών που προσφέρει.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το πώς οι Millennials επιλέγουν να ξοδεύουν τα χρήματά τους για τα ταξίδια τους, σύμφωνα με την έρευνα, οι νέοι από 18 έως 29 ετών δίνουν έμφαση σε δύο στοιχεία. Το πρώτο είναι το κόστος του ταξιδιού να είναι προσιτό για το budget τους (το παραδέχθηκε το 52% των νέων) και το δεύτερο να είναι σε θέση οι ίδιοι να γνωρίζουν πως τα χρήματα που ξοδεύουν για τα ταξίδια τους, ενισχύουν τις τοπικές κοινότητες των χωρών που επισκέπτονται (εδώ το ποσοστό «άγγιξε» το 51%).

Ακόμη, σε ποσοστό που φτάνει το 86%, οι Millennials είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για τα ταξίδια τους, αν οι εμπειρίες που περιλαμβάνονται σε αυτά είναι απολύτως αποδεκτές από ηθική άποψη.

3

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιηθήκαν, οι Millennials είναι περισσότερο κοινωνικά συνειδητοποιημένοι από οποιαδήποτε άλλη γενιά. Συγκεκριμένα, σε ποσοστό 77% οι νέοι, ηλικίας από 18 έως 29 ετών, υποστηρίζουν πως το θέμα της βιωσιμότητας επηρεάζει κατά πολύ τις αποφάσεις τους σε ό,τι αφορά στα ταξίδια τους, σε αντίθεση με τα άτομα τα όποια συμμετείχαν στην έρευνα και ξεπερνούν την ηλικία των 51 ετών. Σε αυτή την περίπτωση, το ποσοστό έφτασε το 48%.

Τέλος, το 43% των Millennials που έλαβαν μέρος στην έρευνα θεωρούν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό το να δίνει μια ταξιδιωτική εταιρεία βάση σε περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς παράγοντες, ενώ μόλις το 17% των ατόμων ηλικίας άνω των 51 ετών είχε την ίδια άποψη.