Ο Αμερικανός ηθοποιός Matt LeBlanc είναι ο πρώτος μη Βρετανός παρουσιαστής του TopGear
Το BBC, για πρώτη φορά μετά την ανακοίνωση του ραδιοφωνικού παραγωγού Chris Evans ως κεντρικού προσώπου του νέου κύκλου επεισοδίων της πιο διάσημης εκπομπής αυτοκινήτου του κόσμου, του TopGear, αναφέρθηκε στο θέμα των συμπαρουσιαστών του.
Έτσι λοιπόν ανακοίνωσε επίσημα πως ο δεύτερος παρουσιαστής του TopGear θα είναι ο 48χρονος Αμερικανός ηθοποιός Matt LeBlanc και αν το όνομα δεν σας είναι ιδιαίτερα οικείο σας είναι σαφώς πιο οικείος ο ρόλος που τον έκανε γνωστό, αυτός του Joey Tribbiano στη διάσημη σειρά «Τα Φιλαράκια». Ο «Joey» θα είναι ο πρώτος μη Βρετανός παρουσιαστής του TopGear και στο βίντεο που ακολουθεί θα τον δείτε να οδηγεί, με το Stig δίπλα του, μια Mclaren MP4-12c στην πίστα της εκπομπής.
Μέχρι τώρα πάντως τα βρετανικά μέσα ανέφεραν ως συμπαρουσιαστές του Evans το δημοσιογράφο αυτοκινήτου και σταρ του διαδικτύου Chris Harris και την οδηγό αγώνων Sabine Schmitz. Μετά την συμμετοχή του Matt LeBlonc η πιθανότητα αυτή δείχνει να απομακρύνεται αλλά δεν πρέπει και να αποκλειστεί, τουλάχιστον για το έναν από τους δύο. Το BBC τις επόμενες ημέρες αναμένεται να παρουσιάσει και τα άλλα μέλη της ομάδας, οπότε θα διευκρινιστεί πλήρως η κατάσταση. Το πιο πιθανό είναι πάντως η Schmitz να έχει κάποιο ρόλο στην εκπομπή, καθώς ήδη μετείχε σε γυρίσματα των πρώτων επεισοδίων της, που θα ξεκινήσουν να προβάλλονται από τον Ιούνιο.
Ο βασικός παρουσιαστής του TopGear Chris Evans φαίνεται πως έχει κάποια θέματα. Πηγή: BBC
Μάλιστα, όπως ανέφεραν και πάλι βρετανικά μέσα, στα γυρίσματα μια δοκιμής ενός Audi R8 V10 στην πίστα της Mazda στο Monterey η οδηγός αγώνων Schmitz πήγαινε πιο γρήγορα σε σχέση με ότι άντεχε ο βασικός παρουσιαστής Chris Evans που καθόταν στη θέση του συνοδηγού. Ο Evans ζαλίστηκε, το γύρισμα διακόπηκε και στη συνέχεια καθόταν εμφανώς καταβεβλημένος στην άκρη της πίστας για να συνέλθει.
Το ότι ζαλίζεται στο αυτοκίνητο πάντως δεν φαίνεται να είναι το μόνο πρόβλημά του, καθώς διάφοροι καλοθελητές λένε πως δυσκολεύεται ιδιαίτερα να οδηγεί και ταυτόχρονα να μιλά στην κάμερα, κάτι που ήταν το μεγάλο ατού του προκατόχου του Jeremy Clarkson.