STYLE

Μόδα latte: Η νέα TikTok τάση προστάζει ρούχα στις αποχρώσεις του καπουτσίνο

Μόδα latte: Η νέα TikTok τάση προστάζει ρούχα στις αποχρώσεις του καπουτσίνο
Και η Πριγκίπισσα της Ουαλίας Κέιτ Μίντλετον στα μπεζ - καφέ, δείχνει να της ταιρίαζει η μόδα latte Peter Nicholls/Pool photo via AP

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια τάση φεύγει από τα «στενά» όρια των social media και κάνει το μεγάλο άλμα προς το mainstream κίνημα της μόδας.

Στην περίπτωση της «μόδας latte» τα ρούχα στις αποχρώσεις του καφέ εισέβαλλαν στο Χόλιγουντ αλλά και στις πριγκιπικές ντουλάπες και πλέον κατακλύζουν κάθε δρόμο και καφετέρια, φτάνοντας μέχρι τις πασαρέλες.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Guardian, η «μόδας latte» προστάζει την κυριαρχία του καφέ στο ντύσιμο, σε όλες του τις αποχρώσεις, πολλές φορές από την κορυφή ως τα νύχια: Από τα μπεζ και τα ιβουάρ έως τις αποχρώσεις του πούρου και τα σκούρα καφέ.

Η νέα τάση έχει τις ρίζες της στις beauty influencers στο TikTok που ποζάρουν μαζικά με σκούρα καλοκαιρινά foundation και έντονα μπρονζέ χρώματα που θυμίζουν τις αρχές της δεκαετίας του '80. Πριν από λίγους μήνες το latte trend αποτελούσε τη δημοφιλέστερη τάση στο μακιγιάζ, η οποία χάρη στο TikTok έγινε viral με τις beauty addicts από κάθε γωνιά του πλανήτη να δημοσιεύουν βίντεο με makeup looks τους αποχρώσεις του καφέ, της τερακότα ή μπρονζέ.

Λίγο πριν μπει ο χειμώνας, οι αποχρώσεις του καφέ εξαπλώνονται και στα must-have του χειμώνα και γίνονται το απόλυτο trend και στη μόδα.

Δεν είναι τυχαίο που βλέπουμε την γνωστή σταρ του Χόλιγουντ Τζένιφερ Λόρενς να κυκλοφορεί φορώντας ένα oversize μπεζ μάλλινο παλτό συνδυασμένο με ένα κρεμ μεταξωτό πουκάμισο με τιράντες.

Η Τζένιφερ Λόρενς με μπεζ φόρεμα στις Κάννες / Joel C Ryan/Invision/AP

Σε άλλο σημείο του πλανήτη , η πριγκίπισσα της Ουαλίας Κέιτ Μίντλετον παρευρέθηκε σε φιλανθρωπική εκδήλωση με κοστούμι Roland Mouret στο χρώμα της καραμέλας.

Στις προσταγές του latte trend το μπεζ κοστούμι της Κέιτ Μίντλετον / Peter Nicholls/Pool photo via AP

Δεν είναι ασυνήθιστο οι δημοφιλείς εμφανίσεις και τάσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok, το Instagram και το Pinterest, να περνούν σε χώρους εκτός social media.

Όπως δηλώνει στον Guardian η Ρέιτσελ Μπουντού, στιλίστρια και στρατηγικός σύμβουλος στο τμήμα ιδιωτικών αγορών του Harrods, «οι τάσεις μετακινούνται από τα καθιερωμένα brand και τις πασαρέλες στους καθημερινούς ανθρώπους μέσω του street style».