Dsquared2: Η συλλογή τους κατά του διαδικτυακού εκφοβισμού
Οι ιδρυτές και διευθυντές δημιουργικού του οίκου μόδας Dsquared2, Ντιν και Νταν Κάτεν θα κυκλοφορήσουν μία συλλογή capsule σε συνεργασία με την κίνηση κατά του μπούλινγκ στο κυβερνοδιάστημα «Be Cool Be Nice».
Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις της σειράς ρούχων και αξεσουάρ θα διατεθεί στην οργάνωση που αναπτύσσει δράσεις κατά του online μπούλινγκ σε βάρος ενήλικων και παιδιών.
«Ο διαδικτυακός εκφοβισμός είναι ένα ισχυρό και τρομακτικό ζήτημα που μπορεί να έχει μακροχρόνιες, αρνητικές επιπτώσεις στη ζωή των νέων» δήλωσε ο Ντιν Κάτεν.
«Ήμασταν θύματα εκφοβισμού ως παιδιά και καταλαβαίνουμε πόσο καταστροφικό είναι» πρόσθεσε ο Νταν Κάτεν, σύμφωνα με το WWD.
Οι σχεδιαστές αποκάλυψαν ότι εντάχθηκαν αμέσως στο σκοπό καθώς, όπως υπογράμμισαν «είναι σημαντικό να δώσουμε στα παιδιά και τους εφήβους που διαμορφώνουν την προσωπικότητά τους χώρο για να ανακαλύψουν τους εαυτούς τους χωρίς κρίση, κριτική και μίσος».
Η συλλογή που περιλαμβάνει denim, T-shirts, φούτερ, καπέλα μπέιζμπολ, ψηλοτάκουνα πέδιλα για γυναίκες και αθλητικά παπούτσια για άνδρες - σχεδιάστηκε για να μεταδώσει «μια στάση δύναμης, εμπιστοσύνης και θετικότητας».
Κάθε κομμάτι φέρει το όνομα και το λογότυπο της μάρκας, που κάνει αντίθεση με την κλασική χρωματική παλέτα των ρούχων σε μαύρο, γκρι και λευκό.