Ο Mπένεντικτ Κάμπερμπατς κάνει την επανάσταση του καθισμένος στη λεκάνη του μέλλοντος
Ο τηλεοπτικός "Σέρλοκ Χολμς" και κινηματογραφικός “Doctor Strange”, o Βρετανός Μπένεντικτ Κάμπερμπατς έχει μια εξωφρενικά αστεία πλευρά που θέλει να εκτιμήσουμε.
Ως ο guest star-οικοδεσπότης στο Saturday Night Live αυτής της εβδομάδας, o 40χρονος Kάμπερμπατς που έγινε το πλέον απρόσμενο σεξουαλικό σύμβολο των καιρών μας αποφάσισε να κάνει μια παρωδία του εαυτού του αλλά και ενός διαφημιστικού που έγραψε ιστορία.
Το διαφημιστικό που σκηνοθέτησε ο Ρίντλεϊ Σκοτ το 1984 και προβλήθηκε στο Super Bowl γράφοντας ιστορία. Ουσιαστικά πρόκειται για το διαφημιστικό σποτ που προιώνισε την επανάσταση των Macintosh στα 80s, οπότε γιατί να μην το διακωμωδήσουν οι υπεύθυνοι του κωμικού show;
Στην παρωδία του φουτουριστικού διαφημιστικού σποτ της Apple ο Κάμπερμπατς, ως ένας Τζέιμς Μποντ με ανάγκες, συγκλονίζει τους κοινούς ανθρώπους που κάθονται στην τουαλέτα με ένα εντελώς βαρετό, άβολο, αντιαισθητικό τρόπο.
Η επαναστατική λεκάνη του Κάμπερμπατς έχει το σωστό βιομηχανικό σχεδιασμό για να μπορεί να ανακουφίζεται κάποιος χωρίς να χάνει στο ελάχιστο το στιλ και το σεξ απίλ του.
Αυτή η λεκάνη είναι τόσο ρηξικέλευθη που θα αλλάξει τις συνήθειες μας με τον ίδιο τρόπο που οι Macintosh άλλαξαν τις συνήθειες των οικιακών χρηστών τεχνολογίας κάποιες δεκαετίες πριν, επιμένουν οι σεναριογράφοι του σκετς.
Επικά σκηνοθετημένο, πανάκριβο στην παραγωγή του και προφανώς μια πανέξυπνη ιδέα για native advertising από τους ανθρώπους της εταιρίας, η λεκάνη Koohl θα φέρει στην τουαλέτα τη χαμένη υπεροχή της. Ο Κάμπερμπατς είναι αστείος ακόμη και όταν τραβάει καζανάκι.