ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Το κέντρο «τεκμηρίωσης της μόδας» είναι ένα βιβλιοπωλείο στο κέντρο του Παρισιού

ΑΠΕ

Περισσότερα από χίλια αντικείμενα, περιοδικά, βιβλία, προσκλήσεις σε επιδείξεις, καταλόγους, αφίσες και έντυπο υλικό, βρίσκονται στον χώρο ενός βιβλιοπωλείου στο κέντρο του Παρισιού τα οποία «τεκμηριώνουν» την μόδα.

Πρόκειται για το το βιβλιοπωλείο Ephemera στο 9ο διαμέρισμα του Παρισιού, του Γάλλου επιχειρηματία Πασκάλ Μονφόρ, ο οποίος επέλεξε τα χίλια από τα συνολικά δώδεκα χιλιάδες αρχεία που διαθέτει στην συλλογή του.

Οι λάτρεις της μόδας που θα το επισκεφθούν μπορούν να εντοπίσουν τεύχη περιοδικών, όπως το The Face ή το i-D τα οκτώ «Six» που εκδόθηκαν από τη Rei Kawakubo του COMME des GARÇONS, μονογραφίες σπουδαίων σχεδιαστών μόδας και περιορισμένες εκδόσεις του Alessandro Michele.

Παθιασμένος με τη μόδα ο Πασκάλ Μονφόρ από μικρή ηλικία είχε μοναδική πηγή πληροφοριών τα περιοδικά και τα βιβλία. Τα περιοδικά είναι ο σύνδεσμος, οι φορείς της κοινότητας και του πολιτισμού. Οπότε τα κρατάω όλα για αναμνηστικά, ανέφερε.

Η επιθυμία μου ήταν να τιμήσω τα φυσικά τεκμήρια μόδας σε όλες τους τις μορφές για να υπενθυμίσω στους ανθρώπους πόσο ωραία είναι, καθώς και πόσο μεγάλη σημασία δίνει η μόδα στην ποιότητα των γραφικών αυτών των αρχείων, σημείωσε σε συνέντευξή του στο Harper΄s Bazaar.

Είναι ταυτόχρονα μαρτυρίες, αρχειακά εργαλεία και είδη προς εξαφάνιση, όπως βιντεοκασέτες και τυπωμένα προσκλητήρια.

Όλοι οι τομείς θα πρέπει να διατηρούν τη μνήμη τους. Αυτό επιτρέπει, σε ορισμένες περιπτώσεις, να μην κάνουμε τα ίδια λάθη, να θυμόμαστε ποιοι είμαστε. Για έναν οίκο μόδας, είναι ακόμη πιο σημαντικό να διατηρήσει τις αναμνήσεις και την κληρονομιά του, επειδή η μόδα, εξ ορισμού, είναι εφήμερη, τόνισε ο Πασκάλ Μονφόρ.

Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει μια σημαντική οδός για έρευνα αυτές τις μέρες, συνειδητοποίησε επίσης ότι τα βιβλία συνέχισαν να τον ενδιαφέρουν και ότι δεν ήταν μόνος, καθώς οι νεότερες γενιές αναζητούν επίσης το σπάνιο και όχι στις μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο.

«Έτσι κατέληξα στην ιδέα ότι πρέπει να δημιουργήσουμε τον χώρο που ονειρευόμουν ως παιδί, τη διασταύρωση ενός βιβλιοπωλείου και ενός κέντρου τεκμηρίωσης, ανοιχτό σε όλους» ανέφερε στο wwd.

Καθώς σχεδιάζαμε μια εκδήλωση για τον εορτασμό της 10ης επετείου της εταιρείας συμβούλων REC της οποίας είμαι ιδιοκτήτης, ήθελα να δημιουργήσω κάτι που να είναι ευχάριστο για πολλούς ανθρώπους και να σχετίζεται με το κεντρικό θέμα της επιχείρησής μας, την έρευνα μόδας, και όχι μια τυπική γιορτή - πάρτι.

Έτσι, αποφάσισα να ανοίξω το βιβλιοπωλείο για τρεις μήνες, συγκεντρώνοντας υλικά σχετικά με τη μόδα που είχα συσσωρεύσει όλα αυτά τα χρόνια.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη και πλέον λειτουργεί από τον περασμένο Φεβρουάριο ως μόνιμο βιβλιοπωλείο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης