ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Jann Kaiser: Στο luxury hospitality χαρούμενοι εργαζόμενοι σημαίνει χαρούμενοι επισκέπτες

Jann Kaiser: Στο luxury hospitality χαρούμενοι εργαζόμενοι σημαίνει χαρούμενοι επισκέπτες

Ο νέος Γενικός Διευθυντής του Four Seasons Astir Palace Hotel μιλάει αποκλειστικά στο CNN μόλις λίγες ημέρες μετά την ανάληψη της νέας του θέσης.

Σε ένα από τα πλέον προνομιακά σημεία της αθηναϊκής Ριβιέρας, το Four Seasons Astir Palace Hotel αποτελεί το πρώτο ξενοδοχείο του διάσημου luxury hospitality brand στη χώρα μας, καθώς και το μοναδικό ελληνικό resort που κέρδισε μία θέση στα World’s 50 Best Hotels. Σήμερα ο νέος του Γενικός Διευθυντής, Jann Kaiser, που ανέλαβε τα καθήκοντά του μόλις πριν λίγες εβδομάδες, μιλάει πρώτα στη στήλη Mover & Shakers of Greek Hospitality του CNN Greece για τις προκλήσεις και τα στοιχήματα του luxury ελληνικού τουριστικού προϊόντος, για τις αλλαγές στις απαιτήσεις των παγκοσμίων ταξιδιωτών, για την σεζόν που διανύουμε, αλλά και για τον εξαιρετικά σημαντικό ανθρώπινο παράγοντα στην απαιτητική σύγχρονη ξενοδοχειακή σκηνή.

Ο Ολλανδός Jann Kaiser, με καριέρα που εκτείνεται σε περισσότερες από δύο δεκαετίες και πέντε χώρες στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας, έχει διατηρήσει θέσεις σε επτά διαφορετικά ξενοδοχεία του συγκεκριμένου luxury hospitality brand, όπως στο θρυλικό Four Seasons Beverly Wilshire, αλλά και ως Restaurant Manager και Director of Food and Beverage στο Four Seasons στην Κωνσταντινούπολη, τη Βηρυτό, το Σικάγο και το Λονδίνο. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Hotel Manager στο Four Seasons Ten Trinity στο Λονδίνο, το κατάλυμα εξασφάλισε πολλούς τίτλους, όπως το 5star Forbes Awards, ένα δεύτερο αστέρι Michelin για το La Dame De Pic και το βραβείο AA Hotel of the Year London 2018-2019. Το 2021, ο Kaiser μετακόμισε στη χώρα μας και στην αθηναϊκή Ριβιέρα, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Hotel Manager στο FS Astir Palace Hotel Athens, θέση από την οποία τώρα εξελίσσεται σε Γενικό Διευθυντή του ξενοδοχείου.

Hero-FSAthens-(2).jpg

Ποιο είναι το όραμά σας για το FS Astir Palace Hotel ως ο νέος του Γενικός Διευθυντής, και ποια είναι τα πρώτα σας βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Το όραμά μου για το ξενοδοχείο είναι να ισχυροποιήσουμε τη θέση του ως τον κορυφαίο luxury προορισμό στην Μεσόγειο. Στοχεύουμε πάντα στο να προσφέρουμε μία ασύγκριτη εμπειρία για τους επισκέπτες, που ενώνει αβίαστα τη σύγχρονη πολυτέλεια με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας. Τα πρώτα βήματα μας προς αυτό το στόχο σίγουρα περιλαμβάνουν να συνεχίσουμε να δίνουμε στην ομάδα μας τα εχέγγυα και τη δυνατότητα να μπορούν να αναβαθμίζουν ακόμη περισσότερο τις προσωποποιημένες μας υπηρεσίες, αλλά και να διευρύνουμε τις πρωτοβουλίες μας προς τη βιωσιμότητα, ώστε να συμπορευόμαστε με τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές.

Το ξενοδοχείο σας είναι σίγουρα υψηλότατου επιπέδου, όπως άλλωστε και αρκετά ακόμη στη χώρα μας. Κατά τη γνώμη σας τι είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει;

Θεωρώ πως αυτό που το κάνει πραγματικά μοναδικό είναι ο συνδυασμός τοποθεσίας, κληρονομιάς, ιστορίας αλλά και των ανθρώπων που το απαρτίζουν και βάζουν αυτή την ιδιαίτερη πινελιά τους. Η θέση μας στην αθηναϊκή Ριβιέρα προσφέρει απίστευτη θέα και ένα περιβάλλον απόλυτης χαλάρωσης και ηρεμίας, ενώ βρισκόμαστε μόλις μία ανάσα μακριά από την γεμάτη ζωή πόλη της Αθήνας. Παράλληλα, η πλούσια ιστορία του ξενοδοχείου και η σύνδεσή του με την ελληνική κουλτούρα, σε συνδυασμό με τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε προσωποποιημένες εμπειρίες και κορυφαίες υπηρεσίες, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε ως προορισμός στην παγκόσμια σκηνή της πολυτελούς φιλοξενίας.

Jann-1.jpg

Πόσο σημαντικός είναι ο ανθρώπινος παράγοντας όταν μιλάμε για την πολυτελή φιλοξενία;

Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι «ο» παράγοντας, αν μπορώ να το χαρακτηρίσω έτσι. Οι εργαζόμενοί μας είναι η καρδιά και η ψυχή του ξενοδοχείου. Είναι εκείνοι που φέρνουν το όραμά μας στη ζωή και εκείνοι που δημιουργούν τις αξέχαστες εμπειρίες των επισκεπτών μας. Η επένδυση στην ανάπτυξη, εξέλιξη, ευημερία και διασύνδεση της ομάδας μας είναι υψίστης σημασίας. Διαρκώς προσπαθούμε να δημιουργούμε μία δυνατή και ευρεία ομάδα, και πιστεύουμε πολύ στην πυρηνική αρχή μας, τον Χρυσό Κανόνα – να συμπεριφέρεσαι στους άλλους όπως θα ήθελες να σου συμπεριφέρονται και εκείνοι.

Οι εργαζόμενοι που νιώθουν φροντισμένοι, δυνατοί και εμπνευσμένοι αντίστοιχα θα προσφέρουν και εξαιρετικές υπηρεσίες που θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες των επισκεπτών μας. Χαρούμενοι υπάλληλοι ίσον χαρούμενοι πελάτες!

Αλλάζει η πολυτελής φιλοξενίας μέσα στα χρόνια; Αναζητούν οι ταξιδευτές πολυτελείας διαφορετικά πράγματα πια;

Ναι μετά βεβαιότητας, η πολυτελής φιλοξενία αλλάζει και εξελίσσεται. Οι σημερινοί luxury travellers αναζητούν πιο προσωποποιημένες και αυθεντικές εμπειρίες. Τους ενδιαφέρει πολύ η βιωσιμότητα, το wellness και η σύνδεση με την τοπική κουλτούρα. Πρέπει να πούμε όμως πως και η τεχνολογία παίζει πλέον σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση της άνεσης αλλά και την προσωποποίηση της εμπειρίας. Στο ξενοδοχείο μας διαρκώς πρωτοπορούμε ώστε να είμαστε σε θέση να καλύψουμε αυτές τις εξελισσόμενες ανάγκες και να διασφαλίσουμε πως οι επισκέπτες μας θα έχουν μία μοναδική, ουσιαστική και χωρίς περισπασμούς εμπειρία.

Pelagos-Restaurant.jpeg

Καθώς έχετε διατελέσει πολλά χρόνια σε θέσεις σχετιζόμενες με το F&B των ξενοδοχείων, πόσο σημαντικός θεωρείτε πως είναι ο γαστρονομικός παράγοντας στην επιλογή ξενοδοχείου από τους επισκέπτες;

Η γαστρονομία δεν είναι σημαντικός παράγοντας μόνο για τους διαμένοντες ενός ξενοδοχείου, αλλά και για τους εγχώριους πελάτες. Εμείς θέλουμε να είμαστε ένα μέρος που επιλέγουν και οι ξένοι επισκέπτες αλλά και οι κάτοικοι της χώρας μας για την έξοδό τους. Τολμώ να πω πως οι γαστρονομικές εμπειρίες βρίσκονται συχνά στο επίκεντρο μίας αξέχαστης ταξιδιωτικής εμπειρίας. Στο FS Astir Palace είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε πολλές και διαφορετικές εστιατορικές επιλογές που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές γεύσεις και προτιμήσεις.

Προσωπικά δεν μπορώ να επιλέξω ένα εστιατόριό μας ως το «αγαπημένο» μου, περισσότερο εξαρτάται από την περίσταση και τη διάθεση της στιγμής. Το κάθε εστιατόριο προσφέρει μία μοναδική εμπειρία από μόνο του, από το βραβευμένο με αστέρι Michelin Pelagos, την αυθεντική Λατινοαμερικανική κουζίνα δίπλα στην πισίνα στο Helios, το casual αλλά κομψό ιταλικό στην Trattoria Mercato μέχρι την κλασσική ελληνική κουζίνα και εμπειρία στο Taverna 37 δίπλα στο κύμα.

Πώς βλέπετε το διαρκώς αυξανόμενο «ανταγωνισμό» στην πολυτελή ξενοδοχειακή σκηνή στην αθηναϊκή Ριβιέρα;

Η αύξηση του ανταγωνισμού στην περιοχή μας αποδεικνύει περίτρανα πως η αθηναϊκή Ριβιέρα κερδίζει διαρκώς έδαφος ως πολυτελής προορισμός. Εμείς το βλέπουμε μόνο θετικά, καθώς ο ανταγωνισμός είναι που μας σπρώχνει να γινόμαστε διαρκώς καλύτεροι, πιο καινοτόμοι και να αναβαθμίζουμε τις παροχές μας. Το βλέπουμε ως μία ευκαιρία να ξεχωρίσουμε ακόμη περισσότερο, επικεντρωνόμενοι στις ξεχωριστές μας δυνάμεις, όπως η πλούσια πολιτιστική μας κληρονομιά, οι εξαιρετικές υπηρεσίες μας και η δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα. Στόχος μας είναι να γίνουμε σημείο αναφοράς στον τομέα μας και να συνεχίσουμε να ηγούμαστε δια του παραδείγματός μας.

Spa-Treatment-Suite-1.jpg

Το FS Spa χρησιμοποιεί κυρίως οργανικά και εγχώρια προϊόντα, τα οποία δημιουργούνται για εσάς. Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από αυτήν την επιλογή και πόσο σημαντικός κρίνεται ο παράγοντας του wellness για εσάς σήμερα;

Κοιτάξτε η φιλοσοφία μας για τα οργανικά και τοπικά προϊόντα είναι να προσφέρουμε ολιστικές και αυθεντικές wellness εμπειρίες. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους επισκέπτες μας να συνδεθούν με τα φυσικά στοιχεία και τις παραδόσεις της Ελλάδας, ενώ παράλληλα εφαρμόζουμε βιώσιμες πρακτικές.

Το wellness είναι τεράστιας σημασίας για την σύγχρονη πολυτελή φιλοξενία και τον επισκέπτη της, που αναζητά να αναζωογονήσει το σώμα και το πνεύμα του.

Προσφέροντας λοιπόν θεραπείες που χρησιμοποιούν τα καλύτερα τοπικά προϊόντα, διασφαλίζουμε πως οι επισκέπτες μας θα λάβουν όχι μόνο την καλύτερη φροντίδα, αλλά και την ευκαιρία να συνδεθούν με τον τόπο που επέλεξαν να περάσουν τις διακοπές τους. Η Spa Boutique μας προσφέρει αποκλειστικά προϊόντα που έχουν φτιαχτεί στην Ελλάδα – το βλέπουμε ως χρέος και αποστολή μας να παρουσιάσουμε τα όσα η Ελλάδα έχει να προσφέρει, από τη μόδα και το κόσμημα μέχρι πολλά ακόμη artisan προϊόντα.

1.-NEW-Hero-Photo-(1).jpg

Ποια είναι κατά τη γνώμη σας οι 3 κορυφαίες εμπειρίες που μπορεί κανείς να ζήσει εδώ;

Θεωρώ πως οι τρεις κορυφαίες εμπειρίες μας είναι, το να δειπνήσει κανείς στο βραβευμένο με αστέρι Michelin Pelagos, όπου θα ζήσει ένα μοναδικό γευστικό ταξίδι στις ελληνικές γεύσεις και σε καινοτόμα πιάτα, να χαλαρώσει στο spa μας, όπου θα δοκιμάσει θεραπείες με οργανικά προϊόντα του τόπου εδώ και θα βιώσει μία μοναδική wellness εμπειρία, και να εξερευνήσει την αθηναϊκή Ριβιέρα, συμμετέχοντας σε προσεκτικά επιλεγμένες εμπειρίες, όπως το να ταξιδέψει στα κοντινά νησιά με σκάφος, να επισκεφθεί ιστορικά μνημεία, αλλά και να πάρει μέρος σε πολιτιστικές εκδηλώσεις που θα τον βοηθήσουν να εμβαθύνει στον τοπικό τρόπο ζωής.

Κατά την άποψή σας, ποιοι είναι οι 3 κύριοι πυλώνες της ξενοδοχειακής αριστείας;

Οι άνθρωποι, καθώς οι άνθρωποί μας είναι τα πάντα. Η αυθεντικότητα και η διασύνδεση με τον προορισμό, προσφέροντας αληθινές διαδραστικές εμπειρίες που αντανακλούν την τοπική κουλτούρα και γεννούν αναμνήσεις με διάρκεια στο χρόνο. Η καινοτομία και η έμπνευση, καθώς θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στο να δημιουργούμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες που εμπνέουν τους επισκέπτες μας με κάθε πιθανό τρόπο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ