ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

«Γκουρού» της επιτυχίας διαφημιστών και τηλεοπτικών κολοσσών ο Έντουαρντ Νόρτον

«Γκουρού» της επιτυχίας διαφημιστών και τηλεοπτικών κολοσσών ο  Έντουαρντ Νόρτον

Πίσω από την κάμερα, ακόμη και με ένα απλό κινητό πέρασε πλέον ο Εντουαρντ Νόρτον 

Richard Shotwell/Invision/AP

Η οικοδόμηση μιας εταιρείας είναι δημιουργική πράξη, εκτιμά ο Έντουαρντ Νόρτον και το κάνει πράξη. Μετά από καριέρα με εμβληματικούς και απαιτητικούς ρόλους στο Χόλιγουντ, όπως στις ταινίες «Motherless Brooklyn», «Fight Club» και «American History X», ο γνωστός ηθοποιός εργάζεται πλέον στην τηλεόραση.

Ο Έντουαρντ Νόρτον ανέλαβε θέση πίσω από την κάμερα. Η EDO, εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης στοιχείων που ίδρυσε από κοινού με τον οικονομολόγο και επιχειρηματία Ντάνιελ Νάντλερ τον περασμένο χρόνο έχει συνάψει συμμαχίες με τις Netflix, Disney, Amazon, TelevisaUnivision, Nielsen και Paramount Global, μεταξύ άλλων.

Βοηθά επίσης διαφημιστές όπως οι εταιρείες State Farm και SoFi να καθορίσουν πώς θα ξοδέψουν τα δολάρια τους.

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης εθεάθη σε παρουσίαση της Disney σε διαφημιστές και σε συνάντηση της VAB, εμπορικής ομάδας που εκπροσωπεί τα τηλεοπτικά δίκτυα.

Ο Νόρτον και οι συνεργάτες του στοιχηματίζουν ότι τα τηλεοπτικά δίκτυα και οι διαφημιστές που τα υποστηρίζουν θα βρουν νέα αξία σε αυτό που εξετάζει η EDO, σύμφωνα με το Variety.