Με την ταινία «SuperMan: The Christopher Reeve Story» άνοιξε το Φεστιβάλ DC/Dox στην Ουάσιγκτον
Έναρξη για το Φεστιβάλ DC/Dox στην Ουάσιγκτον, με την προβολή της ταινίας «Super/Man: The Christopher Reeve Story» της Warner Bros Discovery.
Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ που φέτος έκανε πρεμιέρα νωρίτερα Σάντανς στα και διοργανώνεται για δεύτερη χρονιά στην πρωτεύουσα των ΗΠΑ, περιλαμβάνει 51 μεγάλου μήκους και 47 μικρού μήκους από 17 χώρες ντοκιμαντέρ.
Οι ταινίες θα προβληθούν από τις 13 έως τις 16 Ιουνίου σε χώρους, όπως το Μουσείο Αμερικανικής Ιστορίας του Ιδρύματος Σμιθσόνιαν, το Θέατρο Μπερκ στο Μνημείο του Ναυτικού των ΗΠΑ και την έδρα των Εθνικών Αρχείών.
«Οι ταινίες του 2024 αναδεικνύουν το αξιοσημείωτο εύρος και βάθος της αφήγησης ντοκιμαντέρ σήμερα» λέει η συνιδρύτρια του DC/Dox και διευθύντρια του Φεστιβάλ, Σκάι Σίτνι. «Από τους κινηματογραφιστές σε όλο τον κόσμο, αυτά τα έργα επαναβαθμονομούν το παρελθόν μέσα από αρχειακό υλικό, βυθίζονται στο παρόν με απαράμιλλη αμεσότητα και οικειότητα και ακόμη και τολμούν να οραματιστούν το μέλλον.
Απεικονίζουν έναν όχι και πολύ μακρινό κόσμο, που σκιάζεται από το διαφαινόμενο φάντασμα όλων όσων πρόκειται να χάσουμε: δημοκρατία, ευδιάκριτη αλήθεια, βιώσιμο πλανήτη και παγκόσμια ειρήνη. Ωστόσο, είναι επίσης γεμάτα ελπίδα από άτομα που αντιμετωπίζουν τις αντιξοότητες με αποφασιστικότητα και αισιοδοξία και συμμετέχουν σε τεράστιες και μικρές πράξεις καλοσύνης» ανέφερε, σύμφωνα με το Variety.
Τον Απρίλιο, η Σίτνι αποκάλυψε ότι το «Super/Man: The Christopher Reeve Story» των Ίαν Μπονότε και Πίτερ Ετεντγκούι ήταν ένα από τα τέσσερα ντοκιμαντέρ που θα αποτελούσαν το τμήμα Signature Screenings του DC/Dox. Τα υπόλοιπα τρία ντοκιμαντέρ του προγράμματος είναι: το «Look Into My Eyes» της Λάνα Γουίλσον (ταινία DC/Dox Centerpiece), το «Luther: Never Too Much» της Ντον Πόρτερ (ταινία DC/Dox Spotlight) και το «Every Little Thing» της Σάλι Έιτκιν (Ταινία DC/Dox Closing Night).
Έξι ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους θα κάνουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο DC/Dox:
Το «Majority Rules» του AJ Schnack, σχετικά με την απόφαση της Αλάσκας να χρησιμοποιήσει την ψηφοφορία με σειρά προτίμησης, το «Paint Me a Road Out of Here» της Κάθριν Γκουντ σχετικά με τον πίνακα της Φέιθ Ρίνγκολντ «For the Woman's House», το Το «Breaking the West» της Μπρίτζετ Χάνικατ, για τις φιλοδοξίες ενός Ρώσου ολιγάρχη στη Δύση.
Το πορτρέτο παρατήρησης της Αλεξάντρα Σίβα και της Λίντσεϊ Μεγκρούε μιας ψυχιατρικής μονάδας για νεαρούς ενήλικες με τίτλο «One South: Portrait of a Psyche Ward», το «Wild Wild Space» του Ρος Κάουφμαν μια εξερεύνηση ιδιωτικών εταιρειών που αγωνίζονται για κυριαρχία στο διάστημα και το «The Calling» της Λέσλι Ασάκο Γκλάντσο , το οποίο ακολουθεί μια ομάδα φοιτητών ιατρικής στο Μπρονξ επίσης κάνουν πρεμιέρα στο Φεστιβάλ.