ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Ο παραγωγός του ριάλιτι «Squid Game» αποκαλύπτει πώς θα «πυροβολούνται» οι παίκτες που χάνουν

Ο παραγωγός του ριάλιτι «Squid Game» αποκαλύπτει πώς θα «πυροβολούνται» οι παίκτες που χάνουν
Το γνωστό από τη σειρά «Squid Game» παιχνίδι Red Light, Green Light, όπως αναπαράχθηκε πιστά στο ριάλιτι «Squid Game: The Challenge» Netflix

Ένα από τα βασικά προβλήματα που προέκυψαν στα γυρίσματα του νέου τηλεοπτικού ριάλιτι «Squid Game: The Challenge» ήταν το πως θα… πυροβολούνται οι διαγωνιζόμενοι που αποτυγχάνουν στις δοκιμασίες, σύμφωνα με τον παραγωγό του.

Όπως αναφέρει ο Guardian, στο ριάλιτι που θα είναι διαθέσιμο στο Netflix από τις 22 Νοεμβρίου, θα δούμε 456 διαγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο να διαγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο, όπως ακριβώς και στη νοτιοκορεάτικη σειρά «Squid Game» που προβλήθηκε σε 142 εκατομμύρια νοικοκυριά και συγκέντρωσε 1,65 δισεκατομμύρια ώρες τηλεθέασης στις πρώτες 28 ημέρες από την κυκλοφορία της το 2021.

«Πρόκειται για ένα πολύ ασυνήθιστο πρότζεκτ», δήλωσε στους Radio Times ο Στίβεν Λάμπερτ, την εταιρεία του οποίου, Studio Lambert, προσέλαβε το Netflix για την παραγωγή του «Squid Game: The Challenge».

«Το να έχουμε μια εξαιρετικά επιτυχημένη δραματική σειρά με ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να παιχτεί στην πραγματικότητα, έδωσε μια μοναδική ευκαιρία για crossover. Αν και στην πράξη δημιουργούνται πολλά προβλήματα».

Η νοτιοκορεάτικη σειρά περιελάμβανε παιχνίδια όπως το Red Light, Green Light, μία πιο βίαιη εκδοχή του παιχνιδιού «μουσικές καρέκλες», όπου οι διαγωνιζόμενοι εκτελούνταν από πολυβόλα αν τους έπιαναν να κινούνται όταν μια γιγαντιαία κούκλα γύριζε το κεφάλι της και σταματούσε να τραγουδάει.

«Συμφωνήσαμε όλοι από την αρχή ότι δεν θα ήταν καλή ιδέα να σκοτώνονται οι διαγωνιζόμενοι», αστειεύτηκε ο Λάμπερτ, του οποίου τα προηγούμενα τηλεοπτικά ριάλιτι περιλαμβάνουν τα «Gogglebox», «The Circle» και το γνωστό και στη χώρα μας «The Traitors» (Οι Προδότες).

Είπε επίσης ότι οι παραγωγοί έσπασαν τα κεφάλια τους σκεφτόμενοι πώς να απεικονίσουν τους «πυροβολισμούς» των χαμένων, εν μέσω των συχνών πυροβολισμών σε σχολεία των ΗΠΑ, καθώς και των πρόσφατων πολέμων στην Ουκρανία και τη Μέση Ανατολή.

«Η απόφαση που πάρθηκε ήταν ότι στις αμπούλες που υπάρχουν στις στολές των παικτών και οι οποίες εκρήγνυνται όταν εκείνοι αποκλείονται, το υγρό δεν θα έπρεπε να είναι κόκκινο, αλλά μαύρο... Δεν θα είναι σε καμία περίπτωση σπλάτερ».

Κατ’ εντολή του Netflix οι παραγωγοί αναζήτησαν 456 παίκτες από όλο τον κόσμο, αλλά με έμφαση στους Βορειοαμερικανούς, καθώς το ριάλιτι θα έπρεπε οπωσδήποτε να «πιάσει» στη συγκεκριμένη περιοχή. Επίσης, ο κολοσσός του streaming επέμενε ότι το χρηματικό έπαθλο θα έπρεπε να είναι το ίδιο με εκείνο της σειράς, 4,56 εκατ. δολάρια, δηλαδή 10.000 δολάρια ανά παίκτη. Έτσι, το «Squid Game: The Challenge» είναι το τηλεπαιχνίδι με το μεγαλύτερο ενιαίο έπαθλο στην ιστορία της τηλεόρασης.

«Το τόσο μεγάλο έπαθλο είναι η λύση για το πώς “σκοτώνεις” τους παίκτες χωρίς να τους πυροβολείς», είπε ο Λάμπερτ. «Ένα τέτοιο έπαθλο αλλάζει τη ζωή σου. Έτσι, όταν αποκλείεσαι, τα όνειρα που έκανες με την ευκαιρία της συμμετοχής σου, απλά πεθαίνουν. Και ο φόβος μήπως συμβεί αυτό είναι που ωθεί και κινητοποιεί τους διαγωνιζόμενους στον τρόπο που παίζουν το παιχνίδι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους».