ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Νουντλς με καφεΐνη, ειδικά για ξενύχτηδες gamers, κυκλοφορούν στην Ιαπωνία

Νουντλς με καφεΐνη, ειδικά για ξενύχτηδες gamers, κυκλοφορούν στην Ιαπωνία
Τα Gaming Cup Noodles με καφεΐνη θα κυκλοφορήσουν στην Ιαπωνία από τις 18 Σεπτεμβρίου Nissin Foods

Για τους αφοσιωμένους gamers σε όλη την Ασία, οι νυχτερινές συνεδρίες βιντεοπαιχνιδιών συχνά συνδέονται με κατανάλωση ενεργειακών ποτών ή fast food προκειμένου να μείνουν ξύπνιοι.

Τι γίνεται όμως με τα λιπαρά αποτυπώματα που αφήνουν στα πληκτρολόγια; Ή το ρίσκο του να έχεις ένα ποτό κοντά στον ακριβό gaming εξοπλισμό σου;

Η εταιρεία παραγωγής νουντλς Nissin λέει ότι έχει την απάντηση: Gaming Cup Noodles με καφεΐνη.

«Οι gamers στην Ιαπωνία αυξάνονται χρόνο με το χρόνο, ειδικά μεταξύ των νέων, και ο αριθμός λέγεται ότι έχει ξεπεράσει τα 50 εκατομμύρια», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. «Για να καλύψει αυτή τη ζήτηση, η Nissin Foods λανσάρει για πρώτη φορά στην ιστορία της ένα νέο gamer-friendly προϊόν από τις ναυαρχίδες της, Cup Noodles και Nissin Curry Meshi».

Τα στιγμιαία νουντλς με καφεΐνη θα κυκλοφορούν σε δύο γεύσεις: γιακισόμπα με σκόρδο και μαύρο πιπέρι – που περιέχουν γαρίδες, χοιρινό, αυγό και λάχανο – και κάρι, με χοιρινό και λαχανικά.

Αριστερά, τα νουντλς με γεύση γιακισόμπα και δεξιά εκείνα με γεύση κάριNissin Foods

Και τα δύο προϊόντα έχουν σάλτσα και «δεν περιέχουν σούπα, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα λερώσετε τα χέρια σας ή τον εξοπλισμό σας, καθιστώντας τα το τέλειο γεύμα ανάμεσα σε συνεδρίες παιχνιδιού», αναφέρει η Nissin.

Τα νουντλς θα κυκλοφορήσουν στην Ιαπωνία από τις 18 Σεπτεμβρίου, με τη γεύση σκόρδο και μαύρο πιπέρι να κοστίζει 280 γιεν (1,77 ευρώ) και τη γεύση κάρι να πωλείται στα 298 γιεν (1,88 ευρώ).

Η είδηση έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από Ιάπωνες gamers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πρωτοπόροι στο gaming

Εδώ και δεκαετίες, η Ιαπωνία είναι πρωτοπόρος στην παγκόσμια κουλτούρα του gaming. Από τα παιχνίδια Super Mario και Sonic the Hedgehog που έγιναν πολιτιστικοί γίγαντες, μέχρι τις κονσόλες Sega Mega Drive και Game Boy που ήταν σύμβολα της εποχής τους, το gaming για δεκαετίες καθοδηγούνταν από το Τόκιο.

«Χωρίς τη συμβολή της Ιαπωνίας, δεν θα είχαμε βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών», είχε δηλώσει στο CNNi το 2017 ο Blake J Harris, ειδικός στα βιντεοπαιχνίδια και συγγραφέας του βιβλίου «Console Wars».

Εν τω μεταξύ, η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών και e-sports έχει εκτοξευθεί σε δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο, με την παγκόσμια αγορά παιχνιδιών να αναμένει έσοδα 187,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων gaming Newzoo.

Και ενώ η πολιτιστική επιρροή της Ιαπωνίας μειώθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η αγορά βιντεοπαιχνιδιών της εξακολουθεί να αναπτύσσεται, με έσοδα 22,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021, σύμφωνα με τη Newzoo. Η Ιαπωνία βρίσκεται σήμερα στην τρίτη θέση παγκοσμίως σε έσοδα από βιντεοπαιχνίδια, πίσω από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα.