Αυτή η φωτογραφία ήταν πολύ «χοντρή» για το Facebook
Συγγνώμη μετά από την κατακραυγή ζήτησε το Facebook από την αυστραλιανή φεμινιστική ομάδα Chercez La Femme μετά την αρχική άρνηση του κοινωνικού δικτύου να επιτρέψει να τρέξει στο newsfeed του τη διαφημιστική καμπάνια στην οποία απεικονιζόταν το μοντέλο για μεγάλα μεγέθη Τες Χόλιντεϊ φορώντας ένα μπικίνι.
Εκπρόσωπος της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης δήλωσε στο βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC ότι το όλο θέμα πρόκειται για λάθος και ότι πλέον έχει εγκριθεί η εικόνα.
Τα μέλη της φεμινιστικής ομάδας Cherchez La Femme εξέφρασαν την οργή και την αγανάκτησή τους μετά την απόφαση του Facebook να απορρίψει την διαφημιστική τους καμπάνια σχετικά με μια εκδήλωση η οποία θα είχε ως στόχο την προώθηση της θετικότητας των ανθρώπων για το σώμα τους.
Αρχικά το Facebook είχε απαντήσει στην ομάδα ότι η διαφήμιση "απεικονίζει ένα σώμα... με τρόπο όχι επιθυμητό". Κι ενώ η σελίδα που είχε δημιουργηθεί στο Facebook σχετικά με την εκδήλωση φαινόταν κανονικά στους χρήστες, η σχετική διαφήμιση δεν εγκρίθηκε.
"Διαφημίσεις σαν και αυτή δεν επιτρέπονται, αφού κάνουν πολλούς ανθρώπους που τις βλέπουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους", ήταν η αρχική απάντηση από τη διαφημιστική ομάδα του Facebook, την οποία η φεμινιστική ομάδα ανάρτησε ως screenshot στη σελίδα τους.
Facebook/ Tess Holliday Official
Η αντιπρόταση ήταν η αλλαγή της εικόνας με κάποια άλλη, όπου θα φαινόταν κάποιος να "τρέχει ή να κάνει ποδήλατο", μια λήψη λιγότερο "ακατάλληλη" πρόσθεσαν.
"Η ομάδα μας επεξεργάζεται εκατομμύρια εικόνες που προορίζονται για διαφημίσεις κάθε εβδομάδα, κι έτσι μερικές φορές γίνονται και λάθη", δήλωσε ένας εκπρόσωπος του Facebook. "Για να είμαστε σαφείς, η εικόνα αυτή είναι σύμφωνη με την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Έχουμε πλέον εγκρίνει την εικόνα και ζητούμε συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή αυτό προκάλεσε".
Στους όρους και προϋποθέσεις του Facebook ορίζεται ότι στις εικόνες που χρησιμοποιούνται για διαφημιστικούς σκοπούς δεν πρέπει να "φαίνεται υπερβολική ποσότητα δέρματος ή μπούστου".
Το κοινωνικό δίκτυο αποφάσισε να βάλει τους χρήστες στην μη πολιτικά ορθή ζυγαριά του.