Βενετία 2022: Βαθιά υπόκλιση στην Κέιτ Μπλάνσετ
Το φετινό κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας έφερε στην όμορφη ιταλική πόλη όλα τα βαριά χαρτιά της βιομηχανίας του σινεμά και η Κέιτ Μπλάνσετ είναι χωρίς αμφιβολία ένα από αυτά.
Η ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην ταινία «Tár» του Τοντ Φιλντ, μια ταινία που οδεύει τόσο προς τα βραβεία του Φεστιβάλ, όσο και προς τα Όσκαρ.
Η Κέιτ Μπλάνσετ, στην πρωινή αλλά και στη βραδινή της εμφάνιση, τράβηξε όλα τα βλέμματα με την εκκεντρική κομψότητά της. Στη συνέντευξη Τύπου, η ηθοποιός εμφανίστηκε με γαλάζια ολόσωμη φόρμα και κοφτερό λόγο.
Η Κέιτ Μπλάνσετ στη συνέντευξη Τύπου για την ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί @ΑP Photo
Μιλώντας για την ηρωίδα που ενσαρκώνει στο «Tár», τη Λίντια Ταρ, διευθύντρια ορχήστρας της Συμφωνικής του Βερολίνου, την πρώτη γυναίκα μαέστρο σημαντικής ορχήστρας στη Γερμανία, η Μπλάνσετ ως συνήθως εξέπληξε.
Ως Λίντια Ταρ στην ταινία «Tár», @ΑP Photo
«Η ομοιομορφία, σε κάθε μορφή τέχνης, είναι θάνατος», είπε η Μπλάνσετ. «Αλλά είμαι πολύ επιφυλακτική όταν συνδέουμε τη λέξη "σημαντική" με τη λέξη "τέχνη", γιατί δεν θεωρώ ότι η τέχνη είναι ταυτόχρονα και εκπαιδευτικό εργαλείο. Νομίζω ότι ο κόσμος, αφότου δει ένα έργο τέχνης, μπορεί να το πολιτικοποιήσει, να το διαδώσει, να το συζητήσει, μπορεί ν' αηδιάσει μ' αυτό ή να προσβληθεί, ή να το θεωρήσει πηγή έμπνευσης. Όμως αυτά είναι έξω από το δικό μας έλεγχο».
Και συνέχισε: «Η ενσάρκωση στην οθόνη της Λίντια Ταρ ήταν για μένα μια ανάγκη επείγουσα, αναμφισβήτητη. Αλλά, παραδόξως, δεν σκέφτηκα καθόλου το φύλο ή τη σεξουαλικότητα της ηρωίδας. Και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που αγαπώ πολύ στην ταινία. Απλώς υπάρχει. Είναι ένα πολύ ανθρώπινο πορτρέτο και νομίζω ότι ίσως ωριμάσαμε αρκετά ως είδος ώστε να βλέπουμε μια τέτοια ταινία και να μην γίνεται πρωτοσέλιδο. Απλώς υπάρχει».
Στην επίσημη, βραδινή προβολή, η Κέιτ Μπλάνσετ φόρεσε μια ολάνθιστη και επίσης ολόσωμη φόρμα Σκιαπαρέλι.
@ΑP Photo