ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Όσκαρ 2016: Καλύτερη ταινία το Spotlight, θρίαμβος του Mad Max και όλα τα βραβεία της χρονιάς

REUTERS/Mario Anzuoni

Η συγκλονιστική και αληθινή ιστορία του Spotlight που αναφέρεται στην αποκάλυψη ενός σκανδάλου παιδεραστίας στη Βοστώνη, στους κόλπους της Καθολικής Εκκλησίας, από τη συντακτική ομάδα της εφημερίδας The Boston Globe, στις αρχές του 2002 δικαίωσε τους δημιουργούς της και της έδωσε το μεγάλο βραβείο της βραδιάς. Αυτό της Καλύτερης Ταινίας της χρονιάς.

Στην τελετή που έκανε πολλούς να νιώσουν άβολα ο Κρις Ροκ φρόντιζε να υπενθυμίσει το φυλετικό ρατσισμό της βιομηχανίας του θεάματος με ατάκες όπως “αντιλαμβάνεστε πως εάν είχαν υποψηφιότητες και για τους παρουσιαστές, δεν θα έπαιρνα ποτέ αυτή τη δουλειά!” ή τον απίστευτο πρόλογο του: “Καλωσήλθατε στην τελετή των Όσκαρ, γνωστή επίσης και ως White People's Choice Awards” αλλά και να ενοχλήσει όταν είπε ότι στο παρελθόν τα Όσκαρ δεν ενοχλούσαν τόσο την Αφροαμερικανική κοινότητα γιατί τότε είχε πραγματικά προβλήματα να την απασχολεί για να αναγκάσει το Twitter να του υπενθυμίσει ότι η αστυνομική βία είναι ένα πρόβλημα του τώρα.

“Το να μιλά η Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ για μποϊκοτάζ στα Όσκαρ είναι σαν να μιλάω εγώ για μποϊκοτάζ στο εσώρουχο της Ριάνα. Κανείς δεν με κάλεσε” είπε ο ροκ σε μια τελετή που έφερε στον Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου το Όσκαρ Σκηνοθεσίας για την Επιστροφή για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και είδε το Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής να σαρώνει θεαματικά στα τεχνικά βραβεία κερδίζοντας έξι (Μοντάζ, Σχεδιασμός Παραγωγής, Κοστούμια, Μακιγιάζ, Μοντάζ Ηχου, Μίξη Ηχου).

Επιπλέον οι Μπρι Λάρσον και Αλίσια Βικάντερ τιμήθηκαν με τα Οσκαρ Α΄ και Β΄Γυναικείου Ρόλου, όπως αναμενόταν, οι ΝτιΚάπριο και Μαρκ Ράιλανς τιμήθηκαν με τα Όσκαρ Α’ και Β’ Ανδρικού Ρόλου όπως αναμενόταν, τα Οσκαρ Σεναρίου πήγαν στο Spotlight (original) και στο Big Short (διασκευή) ενώ τα φαβορί Amy, Τα μυαλά που κουβαλάς και Ο Γιός του Σαούλ κέρδισαν αντίστοιχα τα Όσκαρ Ντοκιμαντέρ, Κινουμένων Σχεδίων και Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Το Όσκαρ Μουσικής Επένδυσης πήγε στον Ένιο Μορικόνε για το soundtrack των Mισητών 8. Με αυτό ο εμβληματικός συνθέτης επιτέλους παίρνει την αναγνώριση που εδώ και δεκαετίες έπρεπε να έχει και γίνεται στα 87 του χρόνια ο γηραιότερος υποψήφιος στην κατηγορία της Πρωτότυπης Μουσικής. Είναι η πρώτη του νίκη μετά από έξι υποψηφιότητες και ένας Τιμητικό Όσκαρ για το σύνολο της δουλειάς του.

Τέλος το Όσκαρ Τραγουδιού στον Σαμ Σμιθ για το Writing's on the Wall. Αυτό είναι το δεύτερο Bond theme που βραβεύεται μετά το Skyfall της Adele. Στον ευχαριστήριο λόγο του ο Σμιθ, ανοιχτά gay, είπε: “Διάβασα πρόσφατα ότι κανένας ανοιχτά γκέι άντρας δεν έχει κερδίσει το Όσκαρ, γι' αυτό αφιερώνω αυτό το βραβείο στην LGBT κοινότητα”.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης