ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Η εταιρεία καλλυντικών της Κιμ Καρντάσιαν αξίζει πλέον ένα δισεκατομμύριο δολάρια

Η εταιρεία καλλυντικών της Κιμ Καρντάσιαν αξίζει πλέον ένα δισεκατομμύριο δολάρια
Evan Agostini/Invision/AP

Η Κιμ Καρντάσιαν είναι το κατ' εξοχήν παράδειγμα ότι μια καλή ιδέα μπορεί να σε πάει πολύ μακριά. Και το κατάλληλο μάρκετινγκ βέβαια. Η ίδια είχε και τα δύο και πλέον η εταιρεία καλλυντικών που δημιούργησε, με την επωνυμία KKW, αξίζει ένα δισεκατομμύριο δολάρια...

Ο κολοσσός COTY, που εξαγόρασε τον περασμένο Ιανουάριο την εταιρεία καλλυντικών της Κάιλι Τζένερ (μικρότερης ετεροθαλούς αδελφής της Κιμ Καρντάσιαν), ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εξαγοράσει και το 20% της KKW (Kim Kardashian West), η οποία ανήκει στην Κιμ. Το ποσό της εξαγοράς αυτού του ποσοστού θα φτάσει τα 200 εκατομμύρια, γεγονός που σημαίνει ότι ο όμιλος COTY αποτιμά της αξία της KKW στο ένα δισεκατομμύριο δολάρια, λίγο λιγότερο δηλαδή από τα 1,2 δισεκατομμύρια στα οποία αποτιμήθηκε η Kylie Cosmetics.

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Κιμ Καρντάσιαν θα διατηρήσει το δημιουργικό έλεγχο της KKW, ενώ θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τους περισσότερους από 300 εκατομμύρια ακολούθους της στα social media, ως εν δυνάμει αγοραστικό κοινό, προμοτάροντας στους λογαριασμούς της τα προϊόντα της εταιρείας.

Η ίδια η Κιμ Καρντάσιαν είπε ότι η συμφωνία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί στα δημιουργικά στοιχεία της επιχείρησης, που είναι το πάθος της, βασιζόμενη πλέον στην οικονομική ισχύ της COTY.

Όπως αναφέρει το CNNi, η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2021 και θα είναι ένα ακόμα βήμα στην αναμόρφωση της COTY, η οποία πριν από λίγες μέρες απέλυσε τον CEO της, Πιέρ Λομπιέ και τον αντικατέστησε με τον Πίτερ Γαρφ, τον τέταρτο άνθρωπο που αναλαμβάνει τα ηνία του ομίλου σε τέσσερα χρόνια.