Η δισέγγονη του Χέμινγουεϊ είναι το κορίτσι του μήνα στο πρώτο Playboy που είπε όχι στο γυμνό
Τον περασμένο Οκτώβριο, όταν το Playboy ανακοίνωσε ότι μετά από 62 χρόνια εκτυπωμένων ονειρώξεων θα απαλλαγεί από τα γυμνά του, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τους νεότερους αναγνώστες δεν απόρησαν και πολλοί.
Το περιοδικό είναι αντιμέτωπο με την online πορνογραφία που είναι δωρεάν, κάτι έπρεπε να κάνει καθώς οι πωλήσεις του δεν έδειχναν ανάκαμψη. Σήμερα οι Νew York Times παρουσιάζουν το πρώτο τεύχος της νέας εποχής του Playboy με λιγότερο γυμνό και η πρόθεση είναι ξεκάθαρη, το concept συγκεκριμένο. Είναι μια ωδή στο Snapchat καθώς αν υπάρχει μια ψηφιακή πλατφόρμα που προσελκύει τους νέους 18 με 24 είναι αυτή. Το είπαν οι marketer. Mε τη χαρακτηριστική διαφάνεια του στο εξώφυλλο και τη Sarah McDaniel να σκύβει στη λήψη προτάσσοντας το χέρι της σαν να βγάζει ακόμη μια selfie το Playboy είναι ειλικρινές στις προθέσεις του. Είναι μια έκδοση που θέλει να αφορά τους millennials.
To centerfold με τις λογοτεχνικές αναφορές
Επιπλέον στο περιοδικό φωτογραφίζεται η Nτρι Χεμινγουεϊ, δισέγγονη του Έρνεστ Χέμινγουεϊ, μια, όπως χαρακτηρίζει το ίδιο το περιοδικό, "παράδοξη επιλογή". Γιατί αν και πορφυρογέννητη η Χέμινγουεϊ δεν αναφέρεται καθόλου στους προγόνους της, προτιμάει να αφοσιώνεται στις υποκριτικές της ικανότητες μπροστά από το φακό του Ρόμπερτ Άλτμαν, συγγραφεί η ίδια και όταν την ρωτάνε για το επίθετο της απαντάει ότι της είναι αδιάφορο. "Για τους άλλους είναι ένας λόγος να πουν 'Wow', για μένα σημαίνει ένα τίποτα."
To κορίτσι για τους ψηφιακούς καιρούς
Η 20χρονη Sarah McDaniel έκανε το γύρο του διαδικτύου κάποιους λίγους μήνες πριν γίνει το εξώφυλλο του νέου τεύχους, όταν τα διαφορετικά σε χρώμα μάτια της (το ένα είναι απόλυτα μπλε, το άλλο απόλυτα καφέ) την ξεχώρισαν από το πλήθος των μοντέλων που κάνουν αναρτήσεις στο Instagram αλιεύοντας πελάτες και likes. Η McDaniel έχει κάτι κοινό με τους David Bowie και Mila Kunis, έχει γεννηθεί με ετεροχρωμία της ίριδας, μια γενετική ανωμαλία που συμβαίνει περίπου 6 φορές στις 1.000 γέννες και την έκανε πιο διακριτή από τις κανονικές συναδέλφους της. Η McDaniel είναι μια επιτυχία στην πλατφόρμα του Instagram και το Playboy την επιλέγει γιατί αυτοί που πρέπει να το αγοράσουν, τη γνωρίζουν ήδη. Το νέο Playboy έχει αναφορές στα selfies και την κουλτούρα των smarthphones, είναι για μια mobile γενιά.
Το πείραμα του Μαρτίου
Στο δημοσίευμα τους οι New York Times αναφέρουν ότι το τεύχος που κυκλοφορεί επανασχεδιασμένο ριζικά τον Μάρτιο του 2016 έχει γυμνές γυναίκες στις σελίδες του, απλά είναι φωτογραφημένες πιο κανονικά. Δεν είναι πλαστικές, δεν ποζάρουν σαν κούκλες σε βιτρίνα ή σταρ σε ερωτική ταινία Ιταλικής παραγωγής των 90s, θυμίζουν τα κορίτσια του Terry Richardson και τις καμπάνιες της American Apparel. Στις σελίδες του περιοδικού επιπλέον φιλοξενείται συνέντευξη με τον παρουσιαστή του MSNBC Rachel Maddow αλλά και ένα δοκίμιο από τον Νορβηγό συγγραφέα Karl Ove Knausgaard που προκάλεσε σάλο στη Νορβηγία όταν έγραψε μια εκτεταμένη αυτοβιογραφία του σε 3.600 σελίδες εκθέτοντας πολλούς.
Το Playboy θέλει να απευθυνθεί σε νέους που θα το επιλέξουν παράλληλα με τις υπόλοιπες ψηφιακές τους εκτονώσεις. Το μέλλον είναι σίγουρα ψηφιακό και αυτό το πείραμα του αντρικού περιοδικού είναι τολμηρό γιατί η επιτυχία ή αποτυχία του θα κρίνει μια ολόκληρη φατρία από προϊόντα που παλεύουν να βρουν μια θέση στις συνήθειες του σήμερα.