19 χρόνια μετά τον Τιτανικό η Κέιτ Ουίνσλετ ομολογεί: "Ο Λεονάρντο δεν ήταν ανάγκη να πεθάνει!"
Ο Τιτανικός υπήρξε μια ταινία που άφησε εποχή. Κατάφερε να γίνει ένα ναυάγιο εξαιρετικά κερδοφόρο γιατί στο κοινό αρέσει το δράμα και ανέδειξε δύο σταρ που έκτοτε δεν βυθίστηκαν στο ελάχιστο. Αν και η ταινία του Tζέιμς Κάμερον δεν είναι ήδη από την εποχή του δικού του Avatar η πιο εμπορική, εξακολουθεί περίπου δύο δεκαετίες μετά να απασχολεί τους θιασώτες της βιομηχανίας του θεάματος. Ειδικά αυτός ο θάνατος του Τζακ, (βλ. Λεονάρντο ΝτιΚάπριο Θέλω Oscar) έχει στοιχειώσει πολύ, πολλούς.
"Επιτέλους Όλη Η Αλήθεια" ήταν το ειλικρινές mail συναδέλφου που με οδήγησε στην μεγάλη εξομολόγηση. Η Κέιτ Ουίνσλετ, η Ρόουζ που επέζησε του Τιτανικού απολαμβάνοντας τη σωτηρία που μια πόρτα της προσέφερε ενώ ο δυστυχισμένος, παιδί της εργατιάς, Τζακ γινόταν μπλε καθώς ο θάνατος του πήγαινε πολύ, εμφανίστηκε σε αμερικανικό βραδινό σόου και ομολόγησε. "Ο θάνατος του Τζακ θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί". Κεραυνός εν αιθρία; Ναι. Έχει σημασία; Όχι και τόσο. Συνεχίζεις ανάγνωση; Μα και βέβαια.
Εδώ και 19 χρόνια πληθώρα κόσμου έχει αμφισβητήσει την αναγκαιότητα του δραματικού φινάλε. Μια πόρτα στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού δεν μπορούσε να χωρέσει δύο έφηβους που μόλις ψηλαφούσαν τον έρωτα τους; Η Ρόουζ δεν μπορούσε να πάει τον όγκο της λίγο πιο εκεί για να χωρέσει κάπου ο μικροκαμωμένος Τζακ; Τι αγάπη είναι αυτή αν δεν μοιράζεσαι μια πλωτή πόρτα μετά από ναυάγιο που έχουν πεθάνει οι πάντες (περίπου); Μήπως η Ρόουζ ήταν μια κακομαθημένη που άπλωσε το λίπος της αντί να προσφέρει χείρα και πόρτα βοηθείας σε αυτόν που υποτίθεται ερωτεύθηκε για μια ζωή; Αν ναι, δεν της αξίζει χειρότερο τέλος και από αυτό του μπλε Λεονάρντο-Δώστε-Μου-Ένα-Oscar-Τζάκ; Είχε δόλο η Ρόουζ και άφησε τον Τζακ στο έλεος της άδικης μοίρας, συμφωνούν όσοι επιμένουν να υποδύονται ότι η πόρτα στον Τιτανικό είναι ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να τους απασχολήσει από το 1997 έως και τώρα ή απλά βρίσκουν αξεπέραστες τις βόλτες στα mall ακούγοντας Celine Dion.
Η Κέιτ Ουίνσλετ λοιπόν πήρε θέση. ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ότι ο Τζακ ΧΩΡΟΥΣΕ να βολευτεί επάνω στην πόρτα αν έκανε το γοφό της πιο εκεί. Το είπε στον Τζίμι Κίμελ που την εξέθεσε χωρίς έλεος.
Βέβαια, την είχαν βέβαια προλάβει οι Mythbusters όταν έκαναν το τεστ για να αποδείξουν στον Τζέιμς Κάμερον ότι είχε κάνει κάτι σωστό και κάτι λάθος. Το σωστό ήταν ότι η υποθερμία θα ήταν αιτία θανάτου του Τζακ. Το λάθος ήταν ότι η πόρτα χώραγε και τους δύο.
Επιτέλους Όλη η Αλήθεια παρακάτω:
Ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο πρέπει να πάρει και Oscar.
Η Κέιτ Ουίνσλετ πρέπει να μας υπενθυμίσει ότι είναι η κυρία του κυρίου από τότε.
Ο Τζέιμς Κάμερον πρέπει να ξανακάνει μάθημα δραματουργικής σκοπιμότητας. Μήπως τελικά και ο Σαίξπηρ έκανε πολύ λάθος που έβαλε το Ρωμαίο και την Ιουλιέττα του να πεθαίνουν στη σειρά;
Ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο είχε έναν άδικο θάνατο αλλά αυτός είχε χειρότερο.
LA FIN