Η περιοδεία του ράπερ Ντρέικ και ο μαγικός κόσμος των οπτικών εφέ
Διακόσια drones, μια παλάμη που αναδύεται από ένα ψηφιακό LED δάπεδο, μια ιπτάμενη κίτρινη Φεράρι και άλλα πολλά και πολύ εντυπωσιακά ήταν τα οπτικά τρικ με τα οποία ο Γουίλο Περόν «έντυσε» τις συναυλίες στην τελευταία περιοδεία του Καναδού ράπερ Ντρέικ.
Στις συναυλίες πρωταγωνιστής, θετικός ή αρνητικός, είναι συνήθως η μουσική. Στις πρόσφατες συναυλίες, στην περιοδεία του ράπερ Ντρέικ, πρωταγωνιστής ήταν τα οπτικά εφέ που δημιούργησε ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γουίλο Περόν.
Και όχι άδικα, αφού συνέθεσαν ένα άκρως εντυπωσιακό θέαμα.
Ένα γιγάντιο drone σήκωσε μια κίτρινη Φεράρι -φτιαγμένη από αφρό ειδικά για το σόου- στον αέρα και ήταν η πρώτη φορά που ο Περόν δοκίμασε κάτι τέτοιο σε κλειστό χώρο. Μια ψηφιακή οθόνη ήταν τοποθετημένη στο δάπεδο πάνω στη σκηνή και πρόβαλε βίντεο καθ' όλη τη διάρκεια της συναυλίας: Από έναν τρισδιάστατο σκορπιό σ' ένα κουτί - έμμεση αναφορά στο «Scorpion», το τελευταίο άλμπουμ του Ντρέικ το οποίο κυκλοφόρησε τον περασμένο Ιούνιο - μέχρι και ένα επίπεδο από πάγο, στο οποίο με αισθητήρες που παρακολουθούσαν την κίνηση του ράπερ δημιουργούνταν ρωγμές. Διακόσια επιπλέον drones επιστρατεύθηκαν ως επιπρόσθετος φωτισμός και δημιουργούσαν χορογραφημένους σχηματισμούς (ανάμεσα σ' αυτούς κι ένας τεράστιος περιστρεφόμενος σταυρός). Κάθε τραγούδι στο σόου συνοδευόταν από βίντεο που είχε ετοιμάσει ο Περόν, από απλά βιντεοκλίπ που έδειχναν λάβα να κοχλάζει μέχρις ένα τρισδιάστατο χέρι να αναδύεται αργά από το δάπεδο.
Ο ίδιος ο Περόν είπε ότι σκοπός του ήταν να δημιουργήσει ένα «δημοκρατικό» σόου, δηλαδή ένα θέαμα που μπορούν να απολαμβάνουν εξίσου οι θεατές της πρώτης θεσης με εκείνους που κάθονται πολύ πίσω. Και συμπλήρωσε ότι η τεχνολογία δίνει ολοένα και νέες δυνατότητες προκειμένου τα σόου τέτοιου τύπου να πάνε σε άλλο επίπεδο.